Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia tubulaaristen rintojen korjauksesta julkisella

Vierailija
14.03.2020 |

Miten helposti saa lähetteen julkisella plastiikkakirurgille?
Onko riittävät perusteet nämä, ettei imetys onnistunut kolme kertaa ollenkaan ja rintojen rumuuskin vaivaa mieltä ihan joka päivä?

Rintani ovat kaukana toisistaan, aivan eri paria ja suipot, eikä näillä imetys onnistunut yhdenkään lapsen kohdalla, lapsia siis kolme. Olen alkanut tulla siihen tulokseen, että jokin kehityshäiriö olisi kyseessä. Ja olen googlettanut kuviakin ja verrannut omiani löytämiini kuviin tubulaarisista rinnoista, ja rintani todella kuuluvat tähän kastiin.

Ylläoleviin kysymyksiin haluan vastauksen. Olen kuullut, että julkisella puolella suhtaudutaan nihkeästi rintojen korjaukseen tubulaarisuuden vuoksi, vai olenko väärässä?

Kokemuksia kaipailisin erityisesti Tampereelta, jos jollakulla olisi korjattu tubulaariset rinnat julkisella puolella?

Kiitos.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi saivat kuitekin ruokaa, eikä ole parisuhdetta estänyt. Eli ongelma on lähinnä kosmeettinen?

Vierailija
2/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi saivat kuitekin ruokaa, eikä ole parisuhdetta estänyt. Eli ongelma on lähinnä kosmeettinen?

Haitta se on kosmeettinenkin haitta. Poistellaanhan ihmisiltä arpiakin. Sekä kiristellään laihdutuksen jälkeen vatsanahkojakin kosmeettisista syistä.

Joten, kyllä mielestäni on ok korjata rinnatkin kosmeettisista syistä.

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kaipailisin ja neuvoja miten asian kanssa edetä.

Olen tätä vatvonut jo puoli vuotta. Monien naisten rintoja korjaillaan raskauksien ja imetyksien jälkeen. Minä haluauisin korjauttaa rinnat jotka ovat olleet täysi pettymys itselle ja vielä enemmän alkoi harmittamaan, kun olisin halunnut imettää, muttei eihän näistä ns rinnoista ollut siihenkään hommaan.

Joten miksi en saisi haluta kauniimpia rintoja ja korjauttaa nämä hyödyttömät rumilukset?

Ap

Vierailija
4/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee yksityiselle, idari, tai jos oot liian köyhä, niin siinäpähän kärsit tubulaaristesi kanssa.

Vierailija
5/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei tässä yhteiskuntakriittisessä tilanteessa sinun tubulaariset rintasi kiinnosta ketään, kun on vähän tärkeämpiäkin ongelmia ratkottavana!

Vierailija
6/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia kaipailisin ja neuvoja miten asian kanssa edetä.

Olen tätä vatvonut jo puoli vuotta. Monien naisten rintoja korjaillaan raskauksien ja imetyksien jälkeen. Minä haluauisin korjauttaa rinnat jotka ovat olleet täysi pettymys itselle ja vielä enemmän alkoi harmittamaan, kun olisin halunnut imettää, muttei eihän näistä ns rinnoista ollut siihenkään hommaan.

Joten miksi en saisi haluta kauniimpia rintoja ja korjauttaa nämä hyödyttömät rumilukset?

Ap

Ei se korjaa imetyskykyä.

Vierailija
7/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mee yksityiselle, idari, tai jos oot liian köyhä, niin siinäpähän kärsit tubulaaristesi kanssa.

Sinulla ei ole käytöstapoja, idari.

Vierailija
8/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ei tässä yhteiskuntakriittisessä tilanteessa sinun tubulaariset rintasi kiinnosta ketään, kun on vähän tärkeämpiäkin ongelmia ratkottavana!

Kuule. Ei se wc paperinkaan hamstraaminen mitään auta, kun koronaan sairastut.

Hamstraaminenkin on sairautta.

Ohis

Vierailija
9/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kenelläkään olla kokemuksia asiasta?

Soittelenpa maanantaina aikaa kyselläkseni asiasta enemmän.

Eikä se vessapaperi mitään auta koronaan xD

Ap

Vierailija
10/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä samaa aina kun maailmalla jyllää pandemia.

Vierailija
11/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa tissit niin kannattaa samalla ottaa isot, eikä mitään joo no ihan ok tissejä.

Vierailija
12/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka AP rintoja tuijottaa? Ei haittaa muita kuin AP:ta?

Mitä jos kävisit joskus mummojen kanssa uimassa niin näkisit oikeita rintoja. Melkein kaikki instapimujen Rinnat ovat feikkejä.

Vierailija
13/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös.. tulin kytikselle.

N26

Vierailija
14/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös.. tulin kytikselle.

N26

Ihan turhaan tulit :(

Ap

Vierailija
15/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäillyt että minulla on tällainen kehityshäiriö. En kuitenkaan ole kehdannut siitä missään valittaa ja jotenkuten olen jopa hyväksynyt nämä jo. Ottaisin ihan omalla rahalla heti implantit jos se olisi 100% turvallista.

Vierailija
16/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää muualle pelkäämään koronaa. Ap kysyi kokemuksia ja minuaki kiinnostas tämä aihe enemmä ku korona sitä korona tätä. Voi sitä perkele puhua muustakin. Juu, on nähty hullun lehmän tauti, zikalenssu, lintulenssu ja mitä näitä onkaan, ruttoo ja ebolaa, silti ihmisiä on edelleen maapallo täynnä. Ja paskapaperi ei Suomesta lopu.

Vierailija
17/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kenelläkään olla kokemuksia asiasta?

Soittelenpa maanantaina aikaa kyselläkseni asiasta enemmän.

Eikä se vessapaperi mitään auta koronaan xD

Ap

Siinähän soittelet. Useilla paikkakunnilla on tehty päätös, ettei kiireettömiä lääkäriaikoja toistaiseksi anneta ollenkaan, esim. Jyväskylässä ja Kuopiossa. Eipä sillä että niitä olisi saanut aiemminkaan kun lääkäreitä ei vaan ole tarpeeksi.

Vierailija
18/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että olisit saanut leikkauksen jo ensimmäisen lapsen jälkeen jos imetys ei onnistunut. Jos sulla on lapsiluku jo täynnä, mahtavatkohan enää sillä perusteella leikata (ellet sitten käytä valkoista valhetta).

Ymmärrän mikä merkitys tuolla on itsetunnolle, itselläni ei ihan tubulaarisia ole mutta ei kaukana. Normaalirintaisten on ehkä vaikea ymmärtää ja siksi kirjoittavat noita ilkeitä kommenttejaan. Tosin laihdutuksen jälkeistä vatsanahkaakin leikellään julkisella joten luulisi että tubulaarisiakin.

Vierailija
19/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kiinnostava ja itseänikin vaivaava asia, rumat rinnat, mutta just nyt taitaa olla huono hetki miettiä asiaa. Voi olla, että kohta koko terveydenhuoltojärjestelmä on ylikuormittunut ja ihmisiä kuolee kuin kärpäsiä. Siinä ei paljon epäesteettiset tissit paina.

Vierailija
20/31 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, että näitä naisten kauneusleikkauksia kustannetaan yhteisistä varoista. "M-m-mutta se on kehityshäiriö!!". Miksi miehet joilla on mikropenis eivät sitten saa peniksen pidennysleikkausta julkisella puolella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi