Kokevatko muut lievää korona”oireilua” tai oireitten tarkkailua koko ajan?
Mulla tuntuu kunnallista pistelyä välillä keuhkojen kohdassa ja kurkkua kuristaa, kuivaa ja kihelmöi, väsyttääkin. Näin ollut jo jonkin aikaa ja pahenee uutisia lukiessa. Silti on pakko lukea, jos onkin ilmennyt jotain uutta. Tosi stressaava tilanne! Äsken pyyhkäisin hiuksia silmiltä ja metallisen rannekellon hihna osui silmän viereen, nyt stressaan että saan Koronan siirä koska se elää niin hyvin pinnoilla enkä ole desinfiointut kelloa pitkään aikaan.
Kommentit (28)
Kurkku kipee. Herpes huulessa.
Mutta mutta. Mulle tulee aina keväisin siitepölyallergia, ja se vtuttaa jo valmiiksi. Sillä pärskin ja niiskutan kuin flunssaa sairastava. Mitähän asiakkaat sanoo TÄNÄ KEVÄÄNÄ, kun siitä saa kuulla ihan tarpeeksi muinakin keväinä?
Ei ole koronan oireilua, koska nuha.
Vierailija kirjoitti:
Ne on psyko-somettisia oireita
Hieno tiak-noosi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut hikoilua, kurkkukipua, lihassärkyä, kuivaa yskää, päänsärkyä ainakin viikon. Ja korkea syke. Mutta ei kuumetta. Nyt sitten mies ja työkaverikin alkoi valittaa samaa. Joku tauti jyllää mutta ei ilmeisesti korona, kun en ole ollu tekemisissä kenenkään matkailijan kanssa?
Samat oireet ollut täällä jo melkein neljä viikkoa, todella outo olo. Jos tämä olis alkanut nyt, niin olisin satavarma koronasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut hikoilua, kurkkukipua, lihassärkyä, kuivaa yskää, päänsärkyä ainakin viikon. Ja korkea syke. Mutta ei kuumetta. Nyt sitten mies ja työkaverikin alkoi valittaa samaa. Joku tauti jyllää mutta ei ilmeisesti korona, kun en ole ollu tekemisissä kenenkään matkailijan kanssa?
Samat oireet ollut täällä jo melkein neljä viikkoa, todella outo olo. Jos tämä olis alkanut nyt, niin olisin satavarma koronasta.
Outoa että täällä on kohtalontovereita näinkin paljon. Itselläkin kun on ollut kevyttä flunssaa jo monta viikkoa ja tällä viikolla sitten lämpöä. Ei ole vaikuttanut elämiseen mitenkään, mutta eipä tämmöstä ole ennen ollut. Voikohan tuo korona olla jo levinnyt paljon, paljon laajemmalle mitä vähäinen testaus antaa ymmärtää. Lieväksihän tuota sanotaan terveille.
Mulla oli superflunssa helmikuun alussa, lienee ollut ihan influenssa. Nosti kuumetta, mutta ei vuotanut nenä.... nyt vasta tajusin, etten niistänyt. Yskänpuuskat oli rajuja ja kuume nousi muutamaksi päiväksi tuonne 38,5 tai jotain. Se on minulle paljon. Lapset sai saman. Kumpikin kuumeili kovin, yskä oli vähäistä, nuhaa ei lainkaan. Toisella lapsella oli vielä kaksi aaltoa, kun luultiin neljäntenä päivänä, että paranisi ja kuume laski, niin se palasikin takaisin seuraavana päivänä.
Kävi sekin mielessä, että jospa tuo Korona on ollut kauemmin jo täällä kuin tiedetään....
Nyt on kurkku kuiva.
Mulla ollut nivelkipuja koko päivän ja kurkku Vähän kuiva. Myös mies valitti että kuiva kurkku! Lapsi on ihan ok.