Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi ihmiset tykkää huvipuistolaitteista?
13.03.2020 |
Kaikenmaailman vuoristoradat ynnä muut vauhdikkaat ja pyörivät ja hyörivät vimpaimet. Jotkut ihmiset oikein huutaa ja kiljuu niissä, niinkuin mukamas innoissaan. Täh? Miksi?
Mä vain istun paikallani ja odotan että kyllä se vuoristorata-ajelu varmaan joskus vielä päättyy. Eli eipä mulla mitään syytä ole mennä mihinkään tuollaisiin. En saa siitä yhtään mitään.
Eli mitä ne muut ihmiset siitä saa? Siis tuntuuko tuollaiset ajelut ihmisistä joltain? Saako ne siitä jotain vauhdin hurmaa vai mitä ihmettä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja en kyllä saa mitään hurmaa mistään muustakaan. Mistään vaarasta, vauhdista,...
Mistä se riippuu että jotkut saa hurmaa ja jotkut ei? Jos joku tekee jotain vaarallista niin sitä jännittää ja se nauttii siitä jännityksestä. Jos mä teen jotain vaarallista niin mua jännittää ja ei se ole mikään nautinto. Mulle jännitys on vain jännitystä, siis mun aivojen luontainen viesti mulle että olen vaarassa ja että ehkä mun pitäisi poistua vaaratilanteesta ennen kuin mulle käy pahasti. Miksi joillain ihmisillä tuo luontainen jännitysviesti on kääntynyt päinvastaiseksi eli niille se viesti tarkoittaa sitä että ne tahtoo lisää vaaraa jotta ne saa lisää jännitystä?
AP