Onkohan rokotekriittiset näitä koronahysteerikkoja
Kuinkahan hyvin muiden joukossa nämä kaksi asiaa kohtaa. Omat tuntemani rokotekriittiset tuntuu olevan pahimpia koronahysteerikkoja.
Kommentit (16)
Hopeavedellä ja tuoksukynttilöillä koronaa vastaan 💪
Tietysti. Molemmat ovat vähä-älyisiä. Jokainen vähä-älyinen ei välttämättä ole molempia tai kumpaakaan, mutta jokainen rokotekriittinen ja jokainen vessapaperihamsteri on vähä-älyinen.
Olen rokotekriittinen. En pelkää koronaa. Enkä tunne olevani hysteerinenkään.
Pahimpia hysteerikkoja ovat ne, joilla on vähäinen koulutustausta ja yleissivistys. Juuri ne, jotka eivät tiedä mitä eroa on viruksella, bakteerilla, nuhalla ja influenssalla jne. Samat ihmiset puhuvat suu vaahdoten siitä miten "ennen jokainen sairasti tuhkarokon, eikä kuollut kukaan". He eivät ota influenssapiikkejä normitalvena, koska " ikinä en oo niin montaa flunssaa sairastanu ku sillon ku sen otin". Nyt ovat ihan paniikissa vessapaperijonossa Prismassa. Siinä minun kokemus asiasta.
Kannatan rokottamista. Olen huolissani koronasta koska sitä vastaan ei ole rokotetta eikä toimivaa lääkitystä, se tappaa kertaluokkia enemmän kuin influenssa ja leviää vauhdilla, joka saa terveydenhuollon polvilleen ja mikä johtaa entistä korkeampaan kuolleisuuteen. Olen huolissani
myös siksi, että ihmiset ovat niin naiiveja, että luulevat, että ei ole vaarallinen perusterveille tarkoittaa noin 99% ihmisistä, vaikka oikeasti riskiryhmäläisiä on paljon kaikissa ikäluokissa
Päinvastoin. Rokotekriitikkojen mukaanhan taudit pitää vaan sairastaa ja kyllä he vahvoina aina pärjää. Niin, ja pärjäävät siksi, että syövät C- ja D-vitamiinia niin ei mikään tauti maailmassa voi tehdä mitään pahaa heille. Odotettavissa on myös se, että nämä henkilöt alkavat järjestää koronabileitä vesirokkobileiden tapaan. Sinne sitten sankoin joukoin hakemaan koronaa, että syntyy se ihana luonnollinen tautitila.
Mä olen rokotekriittinen ja naureskelen noille hysteerikoille.
Mikähän logiikka tässäkin avauksessa on? Eikös nimenomaan rokotekriittiset suhtaudu jalat maassa ja rokotteista vaahtoavat hoitavat sen vöyhötyspuolen?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta kuin ihmetellä ja naureskella miten koronavirus vaikuttaa eri tahoihin. Veikkaus estää pelaamiset kaupoissa ja pelipaikoissa, yms. Nettipelaaminen on ilmeisesti ainoastaan mahdollista. Ette voi enää lotota enää R-kioskeilla. Väitän että asia on lähtenyt käsistä viranomaisten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Hopeavedellä ja tuoksukynttilöillä koronaa vastaan 💪
Tässä hyvä esimerkki rokotteiden vammauttamasta yksilöstä. Mahdollisesti autismin kirjoon kuuluvaa oireilua havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta kuin ihmetellä ja naureskella miten koronavirus vaikuttaa eri tahoihin. Veikkaus estää pelaamiset kaupoissa ja pelipaikoissa, yms. Nettipelaaminen on ilmeisesti ainoastaan mahdollista. Ette voi enää lotota enää R-kioskeilla. Väitän että asia on lähtenyt käsistä viranomaisten suhteen.
Pelikoneet laitettiin kiinni, koska rähmäkäpälät eivät osaa pestä käsiään.
Pohjanmaalainen rokotekriitikko on levittänyt infoa alueen asukkaille rokotteiden vaarallisuudesta. Siellä onkin maan alhaisin rokotevaste, noin 75%. Olisi todella pelottavaa elää tuolla. Tätini sairastui lapsena polioon ja on meidän suvussa elävä esimerkki mitä ennen rokotteiden suojaa isolle osalle väestöä saattoi käydä. Tuhkarokkokin on tappava tauti, ystävä menetti kuulon sen seurauksena mutta onneksi ei "sen pahempaa".
Tottakai ovat.