Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisimmässään jokainen hamstraaja tietää sen, että tästä ei tulla selviämään

Vierailija
13.03.2020 |

Ei minkäänlaisella hamstraamisella. Korona vie kovimmankin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö.

Vierailija
2/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on aina kuoleman riski. Oli ennen koronaa ja sen jälkeenkin. Minä olen aina elänyt tuo riski mielessäni enkä ole yhtään normaalia enempää huolissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein elämällä on taipumus päättyä kuolemaan.

Vierailija
4/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamstraajat kuolevat ensimmäisenä, sillä he eivät kykene rationaaliseen toimintaan kriisin alla.

Vierailija
5/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan noin mene, joku kummallinen levoton riittämättömyystunne joka iskee. joo on 16 rullaa yhdelle. Mutta jotenkin oisturvallisempaa jos ois toiset 10+ rullaa vielä. ruokaakin on ainakin kuukaudeksi. Enemmänkin jos kuivamuona kiinnostaa.

Sinäänsä olen peloton koronaa kohtaan vaikka trolleilenkin palstalla. On vaan tää omituinen riittämättömyyden tunne ja nimenomaan vessapaperia kohtaan. Vähän ärsyttääkin että on tämmöinen kummallinen kalvava tunne jossain liskoaivoissa.

Sama osa joka aktivoituu muissakin elämän ylläpitojutuissa. vaikka ihan aikuisen oikeasti toi vessapaperi määrä riittää perlekke ainakin kaks kuukautta.

Vierailija
6/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuivamuona kiinnostaa, osta koirannappuloita.

Ja nimenomaan hamstraajat t i e t ä ä, että tästä ei selvitä. Muut ei hamstraa.

Vierailija
7/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ostavat nyt niin paljon vessapaperia, että sitä riittää kyllä aika paljon pidemmäksi aikaa, kun mahdollisen karanteeniin ajaksi (kaksi viikkoa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi