Suomalaiset rakastaa ämpäreitä ja paskapaperia
Ei tuu sellasta kriisiä vastaan, mitä ei näin järeillä aseilla selätetä. Sauna ja viinakin jää jo toiseksi.
Kommentit (12)
Kyllä tuo paskaperin haalaaminen taitaa olla ihan globaali harrastus.
Ämpäri päässä suojaa virukselta kun siihen tekee silmänreijät. Paras olisi tietenkin venäläinen sinkkiämpäri, mutta sitä ei ehkä ole pakotteiden vuoksi saatavilla.
Me preppaajat ollaan saaneet ämpärimme ilmaiseksi kun osataan varautua.
Saunaa, viinaa saati tervaa ei muista enää kukaan. Paskapaperia ja käsidesiä se olla pitää!! Ehkä vähän makaroonia päälle! Nih!
Ihan kansainvälinen ilmiö, mutta jankkaa sinä vaan taas suomalaisista.
Ihme tyyppi, saa kaiken huonon koskemaan vaan suomalaisia. Vai puhutko kenties aina itsestäsi.
Mä olen nauttinut hiukan iltalonkeroa ja meinasi ihan ruveta naurattaan toi otsikko.
Mutta totta kyllä, missä jaellaan ämpäreitä sinne mennään eikä ees muisteta coronaa.
Vierailija kirjoitti:
Ämpäri päässä suojaa virukselta kun siihen tekee silmänreijät. Paras olisi tietenkin venäläinen sinkkiämpäri, mutta sitä ei ehkä ole pakotteiden vuoksi saatavilla.
Sinkkiämpärit päässä voi muuten harrastaa extreme lajia, siihen kun kumauttaa harjanvarrella niin soi hetken päässä :D
Intissä joskus -80 luvun alussa pitkästyttiin kassulla kun jäätiin väijyyn ja sammuun viikonlopuksi. Keksittiin sitten ajankuluksi järjestää turnajaiset. Sinkkiämpärit päässä ratsastettiin jakkaroilla ja hosuttiin harjanvarsilla. Päässä soi ja korvat lukossa joka ukolla parin matsin jälkeen.
Oli ehkä typerimpiä ajankuluksi keksittyjä juttuja koko aikana, mutta ei sentään jääty niistä kiinni ja poltettu lomia :D
Sitä kai elätteli harhaluuloa, että suomalaiset olisivat muita fiksumpia, ja joutui huomaamaan, että kaikki ovat samanlaisia. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan kansainvälinen ilmiö, mutta jankkaa sinä vaan taas suomalaisista.
Ihme tyyppi, saa kaiken huonon koskemaan vaan suomalaisia. Vai puhutko kenties aina itsestäsi.
Jonotetaanko muuallakin ilmasia ämpäreitä? Oonhan mä vähän ihme tyyppi joo, mutta mulla on vaan yksi ämpäri ja rakastan Suomea ja suomalaisia. Tarvittaessa pyyhin pyllyni vaikka kävyillä. T: Ap
Somen syytä. Suomessa on tehtaita, jotka tekevät vessapaperia. Monessa maassa se on tuontitavaraa, ja kaikkea tuontia voidaan rajoittaa viruksen torjumiseksi. Nyt some kertoo, että jossain muualla hamstrataan vessapaperia, ja suomalaiset matkivat.
Vierailija kirjoitti:
Somen syytä. Suomessa on tehtaita, jotka tekevät vessapaperia. Monessa maassa se on tuontitavaraa, ja kaikkea tuontia voidaan rajoittaa viruksen torjumiseksi. Nyt some kertoo, että jossain muualla hamstrataan vessapaperia, ja suomalaiset matkivat.
Totta. Ei täällä luulis paskapaperien ensimmäisenä loppuvan.
Onko ämpäritkin lopussa? Taidanpä lähteä tästä Prismaan. Kannattaakohan varautua tappeluun?