Mitä kahvia teillä on kotivarassa?
Täällä nimittäin nainen toi 5 pakettia Saludoa ja siksi taitaa ero koittaa ja hän jäädä pärjäilemään tuolla tautisilla kaduilla.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Ei meillä juoda kahvia. Ei meillä ole edes kahvinkeitintä.
Siitä se yhteiskunnasta syrjäytyminen alkaa.
Leikkihän se vasta on jos leipä loppuu
Arabica
Brasilia
Espressoa
Afrikkalaista Eko kahvia
Papuja kaikki.
Zinc
Eihän nuo mitään kotivaraa ole, vaan normaalissa käytössä kaikki. Juuri tässä juon.
Sitten on vielä kaapissa pikakahvia mitä olen litkinyt muutoissa, kiireessä yms. Jos sitä nyt haluaa kotivaraksi sanoa, niin kait se sitten sitä on.
Ensimmäisenä loppuisi kuitenkin kerma/maito, eikä mua kiinnostaisi juoda mustaa kahvia, joten koko kahvinjuonti loppuisi siihen, eli ei noilla kotivarakahveilla mitään merkitystä silloin ole ..
Sivettikissan peräaukosta tippuneista papanoista tehtyä, erittäin hienoa luxuskahvia.
Juhla Mokkaa vaaleaa sekä tummaa paahtoa.
En käytä eikä mullakaan ole keitintäkään. Tee on paljon parempaa.
Löfbergs Kharismaa. 1 vajaa ja 1 avaamaton pkt. Lisäksi kilo espressopapuja
Yksi avattu ja kaksi avaamatonta pakettia Pauligin Presidentti suodatinkahvia, 1 paketti lahjaksi saatua Arvid Nordquist Classic Gran Diaa, 2 pakettia Nescafe Vanilla Lattea ja 1 paketti Nescafe Mocha Cafe au Chocolatia. Lisäksi avatutut 25 teepussin pakkaukset Twinings Earl Grey, Twinings Lady Grey, Twinings Lemon, Twingings Lemon ja Twinings Green Tea & MInt teetä.
Nuo on minulla valmiiksi kotona ilman erityistä hamstraamista, sillä juon mielelläni erilaisia kahvi- ja teelaatuja, Kaakaota varten löytyy Nestlen Choko Hot Creamya.