Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi tosi kiva tietää, että sairastinko jo koronan vai en mutta mistäpä sen tietäisin kun sitä ei testattu minulta

Vierailija
13.03.2020 |

Kaksi viikkoa yskin yötä päivää kuin hullu mutta koska en ollut vasta tullut Wuhanista niin koronaa ei testattu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo kolmatta viikkoa vaikka minkälaista oiretta enkä ole matkustanut itse mutta asumaalueelle lennettiin suoraan Bergamosta! Vilunväristyksiä mutta ei kuumetta, nuhaa, lievää kurkkukipua, jomottavaa päänsärkyä ( ei samantapaista ollut koskaan ennen), välillä puristavaa tunnetta keuhkoissa useana päivänä. Koronatestiä on turha edes pyytää, kun suoraa kontaktia ei ole! Altistuneita sitäkin enemmän pörrää ympärillä. Vieläkään ei ole normaali olo. Tulisipa pian pikatesti jokaiselle terveysasemalle.

Vierailija
2/9 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut jo kolmatta viikkoa vaikka minkälaista oiretta enkä ole matkustanut itse mutta asumaalueelle lennettiin suoraan Bergamosta! Vilunväristyksiä mutta ei kuumetta, nuhaa, lievää kurkkukipua, jomottavaa päänsärkyä ( ei samantapaista ollut koskaan ennen), välillä puristavaa tunnetta keuhkoissa useana päivänä. Koronatestiä on turha edes pyytää, kun suoraa kontaktia ei ole! Altistuneita sitäkin enemmän pörrää ympärillä. Vieläkään ei ole normaali olo. Tulisipa pian pikatesti jokaiselle terveysasemalle.

Ihan samanlaisia oireita, mutta lihaskivuilla ja ilman nuhaa!

Soitin äsken terveysasemalle, ja sanottiin, että kotona lepoa. Jos oireet pahenevat, soita uudestaan.

No mutta ei tässä voi ikuisesti lepäillä kotona ja olla menemättä töihin, ei pomo oikein tykkää... Olisi kiva tarkastuttaa itsensä, ettei vahingossa lähde levittämään virusta ympäri maailmaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaisia oireita, mutta lihaskivuilla ja ilman nuhaa!

Soitin äsken terveysasemalle, ja sanottiin, että kotona lepoa. Jos oireet pahenevat, soita uudestaan.

No mutta ei tässä voi ikuisesti lepäillä kotona ja olla menemättä töihin, ei pomo oikein tykkää... Olisi kiva tarkastuttaa itsensä, ettei vahingossa lähde levittämään virusta ympäri maailmaa!

Sama minulla ja yhteys oli. Tauti menee ohi yhtä nopeasti kuin alkaakin. Keuhkoihin jäi pariksi viikkoa ihme tunne, mutta toipuu kyllä nopeammin kuin keskiverto flunssasta vaikka oli paljon ikävämpi sairastaa. Kotona olen ollut. Kaupassa vain käynyt koska on pakko syödä ja ostin minä paketin vessapaperiakin :D

Vierailija
4/9 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulisI mahtava tarina jota voisi kertoa jälkipolville, mutta suomen muka hyvä terveydenhuolto yrittää säästää väärässä paikassa eikä testaa halukkaita.

Vierailija
5/9 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testejä tehdään jo yksityisillä. Sinne vain testaamaan itseään sankoin joukoin.

Vierailija
6/9 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä testistä on niin autuaaksi tekevä asia? Parempi sairastaa kotona eikä juosta testeihin.

Vierailija
7/9 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä testistä on niin autuaaksi tekevä asia? Parempi sairastaa kotona eikä juosta testeihin.

Tietisi ainakin että ei luultavasti saa samaa tautia uudelleen

Vierailija
8/9 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä päättelet, että tälle tulisi immuuniksi?

Eihän influenssaankaan tule.

Ensi vuoden epidemiassa sitten taas!

Vierailija
9/9 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testejä tehdään jo yksityisillä. Sinne vain testaamaan itseään sankoin joukoin.

Yksityiselläkin testataan ne jotka ovat tulleet riskialueilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi