Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessapaperi loppu kotoa mutta en kehdannut ostaa koska minua luultaisiin hysteerikoksi

Vierailija
13.03.2020 |

Ostin sen sijaan nenäliinoja. Toimivat nämäkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kavereistasi tuoda sinulle vessapaperia? Nenäliinat ja talouspaperit eivät hajoa viemärissä toisin kuin wc-paperi. Vaara tukokselle on olemassa.

Vierailija
2/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Äärimmilleen vietyä suomalaisten "mitähän muut ajattelee minusta?" -ajattelua :D

Itse ostin eilen cittarin mammuuttipäivien tarjouspläjäyksen wc-ja talouspaperia, eikä hävettänyt yhtään. Näytti moni muukin ostavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitsi. Kaikki ostavat vessapaperia tarvittaessa.

Vierailija
4/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä onneks ehdin ostaa toissapäivänä. :D Käväisin Citymarketissa äsken ja oli kyllä ainakin joka toisella asiakkaalla vessapaperia ostosten joukossa. Mihinkähän ripuliepidemiaan he kuvittelevat varautuvansa.

Vierailija
5/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken kävin yhden säkin vessapaperia lähikaupasta, kotona kolme rullaa ja lähikaupasta vessapaperi ollut loppu 3 päivän ajan.

Joten ostin sen säkin kerta oli hyllyssä, kyllä kassajonossa joku nuori nainen käänty katsomaan. En tiedä oliko vessapaperin takia, vai siksi että olen niin helkutin komea mies.

Vierailija
6/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käytä sitä Maaseudun Tulevaisutta.

Vierailija
7/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mä onneks ehdin ostaa toissapäivänä. :D Käväisin Citymarketissa äsken ja oli kyllä ainakin joka toisella asiakkaalla vessapaperia ostosten joukossa. Mihinkähän ripuliepidemiaan he kuvittelevat varautuvansa.

No se oli tarjouksessa. Tarjouksien hyväksikäyttö tuskin on erityistä varautumista. Sua vaan harmittaa, kun ostit aiemmin, niin et saanut halvemmalla ;DD

8/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin äsken kaupassa ollessani mietin, kehtaanko ostaa wc-paperia. Sille hyllylle päästyäni huomasin, ettei jäljellä ollutkaan kuin kaksi pakettia, otin toisen. 

En tiedä mikä siinä on, että wc-paperia ostetaan nyt niin paljon. 

Vierailija
9/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Minäkin äsken kaupassa ollessani mietin, kehtaanko ostaa wc-paperia. Sille hyllylle päästyäni huomasin, ettei jäljellä ollutkaan kuin kaksi pakettia, otin toisen. 

En tiedä mikä siinä on, että wc-paperia ostetaan nyt niin paljon. 

Varmaan siksi, että jos nälänhätä tulossa niin sitä paperia voi sitten syödä.Veteen liotettuna saa velliä.

Vierailija
10/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa sen normaalin paketin niin luokitellaan vielä normaaliksi.

Vierailija
11/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se oli tarjouksessa. Tarjouksien hyväksikäyttö tuskin on erityistä varautumista. Sua vaan harmittaa, kun ostit aiemmin, niin et saanut halvemmalla ;DD

Pienessä paniikissa ja hysteriassa hinnalla ei ole enää niin väliä 😊

Vierailija
12/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti tämä. Hetki sitten mietin itekin, että hemmetti kun vessapaperi loppui eikä haluaisi kymppiuutisten loppukevennykseksi vessapaperit kainalossa.

Vierailija
13/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimittu ap 😂

Vierailija
14/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso hommaa yleensä vessapaperit. Nyt ostin jemmaan piiloon yhden pikkupaketin (n 10 rullaa) jos viilipytty puoliso jää jossain vaiheessa ilman vessapaperia.

Täytyy tunnustaa, että hävetti ostaa tuota paperia, mutta eipä siihen kukaan kiinnittänyt huomioita:)

Vierailija
15/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti kaupassa olevan paljon hysteerikkoja liikkeellä kun melkein kaikilla oli wc paperia. Juu ja ostin itsekin että pärjätään taas yli viikonlopun.

Vierailija
16/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi säästössä iso pino ”Paavo Väyrynen presidentiksi” julisteita, lähetänkö niitä sulle Ap?

Vierailija
17/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kyllä kehtaan ostaa vessapaperia mutta kaikista lähikaupoista se on loppu. Tarttis lähteä 20m kilsan päähän mut ei kauheesti huvita yhden paperipaketin takia.

Vierailija
18/18 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vessapaperihamsteri kertoa MIKSI hamstraa sitä wc-paperia? En ole ymmärtänyt logiikkaa siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi