Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää tätä maailma, nyt iski loputon väsymys.

Vierailija
13.03.2020 |

Maailma on nykyään pelkkää taloudellista epävarmuutta, terrori- iskuja, sotaa ja superviruksia.

Olen 30 ja mun aikanani on ollut pelkkää epävarmuutta, taantumaa ja pelkoa, ei mitään positiivista koskaan. Katastrofista toiseen mennään kokoajan.

Toivo rauhallisesta ja mukavasta elämästä on lopullisesti haihtunut ilmaan. Meitä koetellaan liikaakin nykyään, huolimatta siitä että monet asiat ja elämänlaatu on parempi kuin aikaisemmin.

Päätös tehty, lapsia en aio tehdä. Tapahtuu pelkkää vastoinkäymisiä ja pahaa kokoajan mulle, tutuille, ystäville.

Vuorotellen menee huonosti kaikille. Joko on YT:t, terveydenhuollosta ei saa hoitoa, hoivakodit ovat huonoja jnejnejne

media ei ole mitään verrattuna kuinka raskas arki nykyään oikeasti on.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kaikilla oikeasti niin hyvät oltavat?? Olenko ainut joka on kärsinyt työelämän epävarmuudesta ja asioiden epävarmuudesta?

No ei ole parhaat mahdolliset ongelmat, mutta kyllä tämä kehitysmaalaisessa vaatetehtaassa työskentelyn voittaa.

Vierailija
22/26 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei ole koskaan ennen mennyt näin hyvin: sotia vähän, köyhyyttä vähän, terveydenhuolto on olemassa jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta jonkun mielestä ennen vanhaa oli huonompaa??

Ennen vanhaa ihmiset eli YHDESSÄ kylässä ja piti osata YHDEN kielen. Nykyään pitää osata monta tietokonejärjestelmä, kieliä ja vaikka mitä. Nykyajan vaatimukset ovat holtittomia.

Vierailija
24/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin taas paremmin kuin vuosiin. Saa rauhassa erakoitua kotona mm siivota ja minimalisoitua. Oispa aina korona.

Vierailija
25/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta jonkun mielestä ennen vanhaa oli huonompaa??

Ennen vanhaa ihmiset eli YHDESSÄ kylässä ja piti osata YHDEN kielen. Nykyään pitää osata monta tietokonejärjestelmä, kieliä ja vaikka mitä. Nykyajan vaatimukset ovat holtittomia.

Täh! Sehän se on just mahtavaa, kun oppii kaikkea uutta!

Vierailija
26/26 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitta SOMEn kiinni niin jaksaa paremmin. Otappa some-lakko ja elä taas voittaa! Aina mennyt jossain hunosti, nyt ne huonot uutiset vaan tulevat näkyville todella nopeasti. Ihminen muistaa huonot asiat helpommin kuin hyvät