Kansallisteatteri menee kiinni mulla liput Kauppamatkustajan Kuolemaan
Just. Kunnon kusetusta.
Vastinetta rahoille ei ole tulossa. Viimevuonna samaa näytelmää peruttuun sairaustapausten vuoksi.
Kommentit (14)
Taas uusi feikkielämä feikkiongelmineen?
Olispa mullakin noin paljon ylimääräistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää sama tyyppi kun silppu? Samanlaiset jutut ainakin.
Olen. Käy lukemassa uutta blogiani.
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole silppu.
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi feikkielämä feikkiongelmineen?
Olispa mullakin noin paljon ylimääräistä aikaa.
Mitä feikkiä on siinä että olen ostanut lipun tapahtumaan jota ei järjestetä.
Kansallisteatteri perui kaikki kevään näytökset. Sanoinhan että se menee kiinni. Sain tiedon asiasta jo aamupäivällä
Varjossa kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole silppu.
Kyllä sä olet, tyylisi on tunnistettava.
Varjossa kirjoitti:
Kansallisteatteri perui kaikki kevään näytökset. Sanoinhan että se menee kiinni. Sain tiedon asiasta jo aamupäivällä
Aika paljon varmaan joudut alennustarrakauppoja tekemään, että saat lipun hinnan kompensoitua ja talouden taas tasapainoon.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Aika paljon varmaan joudut alennustarrakauppoja tekemään, että saat lipun hinnan kompensoitua ja talouden taas tasapainoon.
Talouteni on tasapainossa. Sinulla ei taida olla kun jaksat kantaa mmhuolta minun varallisuudestani
Kyllä ne joko antaa lipun hinnan takaisin,tarjoavat lahjakorttia tuleviin esityksiin,jos esitetään samaa tai sit jotain muuta.
Täällä Tampereellakin teatterit kiinni ja arvaa paljonko ihmiset ovat varanneet Notre Damen kellonsoittajaan ja varmasti muihinkin,mutta tuo Notredame on nyt täällä must-juttu.
Onneksi kävin sen katsomassa,meinasin ensin siirtää kevääseen,kun mietin,miten raaskin.
Ota nyt yhteyttä lipunmyyntiin ja kysele eri vaihtoehdoista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne joko antaa lipun hinnan takaisin,tarjoavat lahjakorttia tuleviin esityksiin,jos esitetään samaa tai sit jotain muuta.
Täällä Tampereellakin teatterit kiinni ja arvaa paljonko ihmiset ovat varanneet Notre Damen kellonsoittajaan ja varmasti muihinkin,mutta tuo Notredame on nyt täällä must-juttu.
Onneksi kävin sen katsomassa,meinasin ensin siirtää kevääseen,kun mietin,miten raaskin.
Ota nyt yhteyttä lipunmyyntiin ja kysele eri vaihtoehdoista.
Minä en soittele maksullisiin numeroihin. Pitäkööt tunkkinsa ennemmin.
Me käytiin katsomassa se pari viikkoa sitten. Onneksi vielä ehdittiin.
Joo aivan kamalaa kusetusta, se teatterihan varmaan myi liput ja sitten laittoi uuden viruksen liikkeelle ja sitä siellä nyt on naureskeltu että saatiinpas liput myytyä ja tyhmää höynäytettyä!
Huomaatko yhtään mitä joka paikassa ympärilläsi tällä hetkellä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Joo aivan kamalaa kusetusta, se teatterihan varmaan myi liput ja sitten laittoi uuden viruksen liikkeelle ja sitä siellä nyt on naureskeltu että saatiinpas liput myytyä ja tyhmää höynäytettyä!
Huomaatko yhtään mitä joka paikassa ympärilläsi tällä hetkellä tapahtuu?
Olen kyllä huomannut että ihmiset on psykoosissa flunssan takia ja että toimivat vastuuttomasti sen takia.