Koronavirus: Ryhmäharrastukset seis ja etäisyys pidettävä jopa ulkona liikkuessa, suomalaiset – Tässä ovat THL:n uudet ohjeet: ”Pitää oikeasti ottaa todesta”
Kommentit (29)
Olen jo eristäytynyt yli kuukauden, en koronan takia vaan koska olin leikkauksessa ja olen riskiryhmään kuuluva, lisäksi sain flunssaviruksen sairaalasta enkä tahdo tartuttaa muita ihmisiä. Kunhan vielä sairaalasta tulisi soitto että pelkät labrat riittää, ei tarvitse tulla näyttäytymään, en edes tiedä millä pääsisin sinne.
just sovin seksitreffit yhden miekkosen kanssa ja sovittiin että perutaan vain jos toinen saa koronan, mutta jos kumpikin saa, niin sitten peruminen perutaan.
Jotenkin outoa, että koulun oma liikuntakerho peruttiin, mutta sama porukka kuitenkin selviytyi hengissä koulupäivästä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naurettava. Lapset ei saa harrastaa mutta saavat kokoontua keskenään :D lapset kavereineen käy pelailemassa, tämä ok. Mutta terveiden ihmisten harrasteet ei
Ei meillä käy lapset missään muualla pelailemassa kuin tuossa kotipihalla. Naapurissa asuvan kaverin kanssa voivat pihalla leikkiä niin kauan kuin molempien perheissä kaikki ovat oireettomia mutta minnekään kaverikokoontumisiin eivät mene. Nuorempi 5v jäi pois päiväkodista koska itse sìirryin etätöihin toistaiseksi. Vanhempi lapsi, joka on tokaluokkalainen ei ainakaan alkuviikosta mene myöskään kouluun, sen jälkeen sitten katsotaan tilannetta uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kielletty. Metrin turvaväli.
Mahtava juttu! Jos minä en saa, niin ei sitten kukaan muukaan
T. kiltti mies
Et kuulosta kovin kiltiltä, vaan vahingoniloiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luulisi olevan suomalaisille mikään ongelma :D
Juuri näin, nyt juro ja synkkä kansa näyttää vahvuutensa. Otetaan kirves käteen, kun virta tuo lastun ylävirralta. Nykyään otetaan viisi askelta sivuun, kun joku änkee 5m etäisyydelle. Pidetään tämä ja jatketaan maailman onnellisimpana kansana. Saa poskipussaajat kunnolla köniin.
Paitsi juromaiset suomalaiset eivät tee mitään asian eteen, eivät suojaa itseään kun se niin kovin hävettää
Just tulin kaupungilta. kävin kaljallakin. Ei ollut hirveästi ihmisiä vielä liikkeellä. Mitä ihmettä tarkoittaa että ulkonakin pitää varoa muita?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naurettava. Lapset ei saa harrastaa mutta saavat kokoontua keskenään :D lapset kavereineen käy pelailemassa, tämä ok. Mutta terveiden ihmisten harrasteet ei
Jos sulla on luottoperhe jotka pysyvät karanteenissa ja omasi pysyy ja talonne (mielellään omakotitalot) on lähekkäin niin en periaatteessa näe mitään syytä miksi eivät voisi viettää aikaa keskenään. Tämä vaatii tosin kahden perheen pysymisen karanteenissa (ei töitä ei koulua) ja luottamusta.
Juuri näin, nyt juro ja synkkä kansa näyttää vahvuutensa. Otetaan kirves käteen, kun virta tuo lastun ylävirralta. Nykyään otetaan viisi askelta sivuun, kun joku änkee 5m etäisyydelle. Pidetään tämä ja jatketaan maailman onnellisimpana kansana. Saa poskipussaajat kunnolla köniin.