Himottava työkaveri
Tunnen aivan järjetöntä himoa työkaveriani kohtaan. Tänäänkin kun hän seisoi takanani, tunsin niin selkeästi hänen lämpimän kehonsa, että latauduin sekunnissa enkä pystynyt keskittymään enää työasiaan. Olen ollut huomaavinani hänen katseessaan ja eleissään samoja tunnelmia. Näen silmissäni, kuinka hän ottaisi minut neukkarin pöydällä, kiihkeasti ja kovaa. Kertokaahan, onko muilla fantasioita työkavereista? Tai jopa toteutuneita sellaisia?
Kommentit (14)
Ei toteutuneita eikä varsinaisia fantasioitakaan, mutta tiedän kyllä tuon latauksen. Tulee heti mieleen yks työkaveri vuosien takaa, huhhuh...
Olihan se vaikeaa enkä mitään tehnyt. Kieltämättä kaduttaa mutta en vaan uskaltanut. Naisessa ei ainakaan ulkoisesti ollut kuin hyviä puolia. Koitin olla coolia ja sain sentään flirtattua takaisin. Jotain jännitettä oikeasti taisi olla kun siitä huomautti työkaverikin. Teillä taitaa vähän olla peliä. Olisikin ollut muuta kuin sanojen vaihtoa.
Kyllä mulla oli ihan tehtaassa samanlaisia tuntemuksia kuin ap:lla. Vaikka oli haalarit päällä ja kaikkea. Olen mies.
Joo ei voi mitään, eräs naikkonen aiheuttaa vaan aina äänellään ja näkyvyydellään sellaisen tilan että on aivan pakko kuunnella ja katsoa. Mittailen huomaamattani naista varpaista päälakeen ja auta armias jos sattuu pyllistelemään suuntaani, pääsee fantasiat toden teolla valloilleen.
Ja ap on arvatenkin varattu mies,
Yllätys
Kattelispa joku muakin tuolla lailla töissä.
Vaikka ap:n tapauksessa halu lienee yksipuolista, niin aavistuksen kateellinen. Olisi hienoa haluta jotakuta aidosti ja olla ihastunut, innoissaan. Unelma tietty olisi, että tilanne olisi molemminpuolinen.
Tiedän tuon tunteen.
Mitään varsinaisesti ei koskaan tapahtunut mikä on harmi. Kuten myös se että kenenkään muun kanssa vastaavaa reaktiota ei ole syntynyt..
Eikö toimistoväellä ole mitään muuta tekemistä kun paneskella keskenään. Miksei duunarit koskaan kerro tällaisia, ai niin, heillä menee kaikki aika töissä siinä missä toimistossa vaan päivitellään somea ja vauvapalstaa ja nylkytetään työkavereita.