Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viranomaiset eivät ole kieltäneet matkustamista

Vierailija
12.03.2020 |

On vain suositus olla matkustamatta, ja jos ei matkusta, ńiin menettää rahansa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viranomaiset ”kieltävät” jotain, pitää olla laki ja seuraukset. Suositus tarkoittaa ”Älä matkusta”

Vierailija
2/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko kotimaan matkustamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin ihmettelen. Matkustus ei tule loppumaan koska ihmiset ei saa rahoja takaisin maksetuista matkoista. Sen verran isoista summista kyse, että ne jotka pitää koronaa pelkkänä flunssana ei omaan piikkiin peru maksettua matkaa.

Vierailija
4/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltoa lievennettiin päivän mittaan ja niinpä matkatoimiston sivullakin ”rahat takaisin peruutukset” poistuivat ja tilalle tuli, että ”rantalomakohteisiin reissut ihan normaalisti”. Perusteluna se, että tartuntavaara on kaikkialla, erityisiä epidemia-alueita ei ole. Itse oon suorastaan odottanut runsaan viikon päästä alkavaa reissua. Lomakohteessa tartuntoja on vasta pari, mutta täällä Suomessa virukselta ei enää voi välttyä. Saattaapi olla, etten ihan heti tule takaisin.

Vierailija
5/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla sydänkirurgi tajutakseen ihan itse, mitä pitäisi tehdä? Eiku...

Vierailija
6/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että suomalaiset viranomaiset eivät kiellä mitään, ei ole koko totuus. Jos kohdemaan viranomaiset kieltävät ulkomaalaisilta maahantulon, sinä et voi sinne matkustaa.

Trump on kieltänyt eurooppalaisia matkustamasta USA:an.

Toki voit matkustaa siinä valtiossa, minkä alueella olet, jos ei paikalliset viranomaiset kiellä matkustelemasta maan sisällä.

Vierailija
7/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla metrin väli ihmisiin? No ei taida junamatka onnistua

Vierailija
8/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah kattokaapa vaikka Flghtradaria, eipä ole paljon korona matkustajia estänyt... ihan on koko maailma keltaisenaan lentokoneita tälläkin hetkellä... nyt ihmiset rauhoittukaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi