Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAMASUJEN TIISTAI**

27.06.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupicaialle isot tsemppihalaukset sinne sairaalaan! Nyt oot ainakin hyvässä seurannassa ja kaikki tehdään teidän hyväksi!

Mun kaverin vauva syntyi 750 g ja on nyt oikein terve 2,5-vuotias! Mutta toivotaan nyt että vauva sinnittelee vielä masussasi mahdollisimman pitkään!

Koita jaksaa!

Alisa

Vierailija
22/25 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa...

Ihanaa, että muutkin on saamattomia... Mun pitäs alottaa leipominen ja siivoominen, mun esikoinen pääsee ripille 090706! Vastahan se pieni poikavauva oli mun sylissä ja ajattelin, että PITKÄ aika siihen, kun se menee kouluun... Näin se aika kuluu, pitää nauttia siitä, kun lapset ovat pieniä ja TODELLA tarvitsevat äitiä... NYYH!!! ;-)

Tänään oli neuvola, hemppakin oli noussut, oli 122. Oli ihanaa kuunnella sydänääniä. Painoa on tullut nyt 0,8 kg, oon TOSI tyytyväinen. Sokerirasitustesti edessä, ja seuraavan kerran tapaan neuvolan tädin vasta kahden kuukauden päästä! Samalla on nuorimman 1-vuotis neuvola!

Aika kuluu ihan hurjaa vauhtia! Mutta ihanaa, että on voinut niin hyvin... Väsyttää tietenkin ja LAISKOTUTTAA!!! Mutta muuten...

Olin eilen mun serkun ja sen tytön, sekä omien ipanoitten kanssa Tallinnassa. Kiva reissu, mutta kyllä se reissaaminen väsyttää!!!

Huomenna pitäs vissiin käydä töissä hoitamassa nää virkavapausasiat kuntoon, ja jättää samalla tuo äippärahahakemus sinne. Olen siis Kelassa töissä, joten se on minulla helppoa!

Hakemus siis on jätettävä viimeistään kaksi kuukautta ennen laskettua aikaa, isällä tuo aika on takautuva, luonnollisesti...

Ihanaa, kun ei ole helle!!!

Minulla se elämä tuntuu hymyilevän, nyt nautin tästä!!!!! Huomenna voi jo olla päivä toisenlainen, minusta on tällä hetkellä IHANAA olla raskaana!

Voikaa hyvin, kanssasisaret!!! Aurinkoa jokaiselle!!!!

terveisin ylipositiivinen

Tunde ja Onni II 22+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucipaia, VOIMIA!!! Huomasin vasta nyt viestisi!!!!

Tunde

Vierailija
24/25 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenkin onnistuin sähläämään... SORRY, Lupicaia!!!!!!!!!

Vierailija
25/25 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aivan sanaton.Voin vain toivoa että lorahdus ei olisi lapsivettä.Toivottavasti vauva pysyisi vielä masussa.Onneksi tutkivat siellä hyvin.Voimia sinulle ja perheellesi.Oot ajatuksissani.

Jos vaan millään jaksat niin ilmoittele itsestäsi jossain välissä.

Alkoi tosiaan omat vaivat tuntua tosi pieneltä Lupicaian ongelmien jälkeen.Jätän valivali osion huomiseen.

Laput oon kelalle vienny jo muutama viikko sitten ja eilen hain postista äitiyspakkauksen.Ei muuten kauan kerenny saapumisilmoitus vanhentua!

Tosiaan poikamainen on munkin mielestä pakkaus,mutta poikahan meille olis ultran mukaan tulossakin.

Veti kyllä hiljaiseksi tuo Lupicaian viesti,että ei nyt oikeen tunnu olevan edes jutun juurta.

Voima halit vielä Lupicaialle täältä!

Huomiseen.

Päivänsäde 25+2