Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitteko palkkaa jos joku tulisi hoitamaan lasta, joka on kotona karanteenissa/koulun sulkemisen takia?

Vierailija
12.03.2020 |

Mietin että oisko tässä hyvä sauma tienata rahaa opiskelijana. Voisin hyvin päivät olla vahtimassa lapsia jos joku koulu suljettais/olisivat karanteenissa (toki varmaan vanhemmat itsekkin olisivat karanteenissa) mutta ymmärsitte pointin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/6 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin tänään ihan samaa! Olen jo reilusti yli 3-kymppinen nainen Helsingistä, lapsista paljon kokemusta ja olen päivät vapaalla. Mielelläni toimisin lapsenvahtina tai vaikka opettajana korvausta vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kouluikäinen tarvitsee hoitajaa??! Onko se jotenkin vammainen?

Vierailija
4/6 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin maksaisin.

Olen entinen yrittäjä, enkä koskaan ole pyytänyt ketään töihin ilmaiseksi.

Jos pyydän jotakuta vahtimaan lapsiani kun olen töissä, en hetkeäkään oleta että kukaan tulisi ilmaiseksi.

Sovin hänen kanssaan joko tuntipalkan tai tietyin urakkapalkan.

Kuka tekisi kenellekään yhtään mitään ilmaista työtä, paitsi hyvin läheinen ihminen, kuten äiti, isä, sisar tai veli. Tai anoppi tai appi.

Vierailija
5/6 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain löytäisin jonkun, joka tulisi vahtimaan kahta lastani maksaisin ilomielin hänelle palkan.

Olemme muuttaneet jokin aika sitten kaupunkiin, jossa meillä ei ole mitään turvaverkkoa. Ei yhtään sukulaista eikä ystäviä.

Olemme vaativassa työssä ja lastenhoito apua on vaikea löytää poikkeustilanteisiin.

Jos tiedämmme, että palvelua tarjoava ihminen on luotettava ihminen kaikin puolin, tottahan maksamme hänelle sen palkan mikä kuuluu.

Toistaiseksi olemme hätätilanteissa  käyttäneet Mannerheimin lastensuojelun ryhmien kouluttamia lasteoitajia muutamia tunteja iltaisin.

Olemme kuulleet, että on myös olemassa joitakin mummopalveluita, jotka vahtivat ja hoitavat lapsia maksua vastaan, lapsien ollessa sairaana.

Vierailija
6/6 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet siis vapaaehtoisesti toisen kotiin jossa ovat karanteenissa? Tajuatkohan oikeasti mitä karanteeni tarkoittaa?

Eri asia toki jos on koulu suljettu eikä ole todettu sairaustapauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi