Miltä näyttää siroluinen mutta lihava ihminen?
Haluan tietää. Näyttääkö erillaiselta kuin ns. Normilihava?
Kommentit (19)
Näyttää erillaiselle. Ikään kuin on lihavan ihmisen muodot kyllä, mutta vartalon tai luuston pieni koko silti havaittavissa
Joo se on niin ku kapeampi ja sirompi kropaltaan mutta silti sillä on se lihavan ihmisen pyöreys
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen kysymys.
Todellakin. Mitähän ap meinaa tällä tiedolla tehdä?
Vierailija kirjoitti:
https://external-preview.redd.it/jvPChYZd-7RDfD9cLzpHeHUqoOGMZadhPOU2t3…
Tuossa kuva.
Tää oli hyvä.
Ainakin niillä on yleensä sirot ranteet ja nilkat.
Vierailija kirjoitti:
Tanhupallolta.
Totta. Tätini on 156 cm pitkä, nuorena paino 45 kg eli pieni keiju. Nyt 106 kg, iso tanhupallo.
Aika kamalalta, kun siro tukiranka ei jaksa kannatella päälle kerättyä laarditaakkaa.
Usein siroilla takamus juuri levenee. Ja korostuu vielä kun yläkroppa hoikka usein. Varsinkin jos pitää farkkuja huomaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen kysymys.
Hän haluaa tietää miltä näyttää muiden silmin katsottuna.
Mun mielestä pahemmalta, kuin isoluinen. Jos mulla itsellä olis esim. leveämmät hartiat, ei läski ehkä roikkuis löllösti samalla tavalla. Kuvittelisin, että jollain tavalla kiinteämmältä näyttäisi isoluinen. Tosin mulla ylipainoa n. 10 kiloa mutta ylipainoa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pahemmalta, kuin isoluinen. Jos mulla itsellä olis esim. leveämmät hartiat, ei läski ehkä roikkuis löllösti samalla tavalla. Kuvittelisin, että jollain tavalla kiinteämmältä näyttäisi isoluinen. Tosin mulla ylipainoa n. 10 kiloa mutta ylipainoa kuitenkin.
Ylipaino uppoaa pidempään runkoon paremmin. Ei lähde heti leviämissuuntaan niin rajusti.
Pyörätuolipotilaalta, ne luut on katos poikki.
Tanhupallolta.