Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pienpanimo-oluet ovat poikkeuksetta IPA-oluita? Peitelläänkö kitkeryydellä huonoa laatua?

Vierailija
12.03.2020 |

Kamalia tuotteita...!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on muodissa sour- eli hapanoluet. Juo niitä jos ei ipat kelpaa!

Vierailija
2/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienpanimokaljat on lähempänä kiljua kuin kaljaa. Niitä voi suositella lähinnä ummetuksesta kärsiville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on muodissa ollu jo pidemmän aikaa ja totuus on että lager on paljon tarkempi lämpötiloista ym. eli vaikeampi tehdä. Ipoja taas helpompi tehdä eli luonnollisesti panimot innostuvat niistä jos ne vielä menevät kaupaksi.

Vierailija
4/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan pienpanimoilla paljon muutakin tarjolla. Ei ehkä lähikaupassasi josta kaljasi haet, mutta yleisesti. 

Vierailija
5/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPA:t on hyviä ja ne menee kaupaksi. Peruslaagerit on täysin mitäänsanomatonta massa uotetta. Kaikki merkit saman makuisia.

Vierailija
6/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IPA:t on hyviä ja ne menee kaupaksi. Peruslaagerit on täysin mitäänsanomatonta massa uotetta. Kaikki merkit saman makuisia.

Kun enemmistön mielestä lagerit maistuu paremmalle niin hifistele hiivakaljojasi ihan rauhassa. Mulla oli joskus noin 130-140 eri merkin kokoelma. Niistä piti kahden henkilön maistaa mun lisäksi että ne tyhjät pullot tai tölkit pääsi kokoelmaan.  Nyt jos sanoisin niin tällä hetkellä paras kalja on sandels. Mulle kalja on lähinnä makuasia.

Vierailija
7/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun enemmistön mielestä lagerit maistuu paremmalle niin hifistele hiivakaljojasi ihan rauhassa. Mulla oli joskus noin 130-140 eri merkin kokoelma. Niistä piti kahden henkilön maistaa mun lisäksi että ne tyhjät pullot tai tölkit pääsi kokoelmaan.  Nyt jos sanoisin niin tällä hetkellä paras kalja on sandels. Mulle kalja on lähinnä makuasia.

Sandels:D:DD:D::DDDDDDD

Vierailija
8/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDH Neipat on suosikkini. Hedelmäinen, vähä happoinen, pehmeä.