Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Kesäkerttujen tiistai**

27.06.2006 |

Vuorokausi vaihtui niin pistin meille uuden pinon!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on alkanut pukkaa maitoa ihan urakalla tisseihin, ovat pinkeät ja kivikovat ja mulla on sellainen olo että ne räjähtää!!

Lypsykonekaan ei tunnu saavan mitään oikein irti ja vauva ei syö niin paljon ja usein että olis ikein apua. Rinnanpäät ovat jo sairaan kipeät :/.

Sektiohaava vuotaa toisesta päästä, se on viittä vaille tulehtunut ja todella ilkeän näköinen, mieskin päivitteli että ei tuo tollanen ole edellisten kanssa ollut, on siis paljon leveämpi ja rumempi, tosi tökerön näköinen tikkaus!! Tänään siitä purskahti verta niin että reisille valui. Lääkäriin kaiketi huomenna, Naikkarin lääkäri ei antanut antibioottia kun sanoi ettei vielä ole varsinaista tulehdusta päällä, kivaa.

Mutta poika on aivan syötävän suloinen ja olen lähinnä itkenyt onnesta koko päivän, siis nämä hormonit.....huh! Oon tosiaan itkenyt silmät päästäni enkä uskalla jättää vauvaa yksin sänkyynsä vaan kuljetan jatkuvaan sylissä. On niin haikea mieli kun tiedän ettei enää ikinä meille tule vauvaa, plaah nytkin alkaa itkettää.

Poika on ottanut aivan ihanasti vauvan syntymän, hoitaa ahkeraan ja ihastelee kuinka söpö pikkuveli onkaan. Tyttö on heittäytynyt hieman " hankalaksi" nipistelee ja näyttää kieltään jne. meille vanhemmille, ihan outoa käytöstä häneltä. Mutta kyllä se siitä...

t. mariadee ja " jussi" 3vrk

Vierailija
22/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ONNEA, ONNEA, kaikille uusille kerttusten äideille!

Mariadee, hyvä, että oli teillä onnea matkassa ja saitte terveen pikkumiehen kotiin..... Kurja juttu tuo haava - käy ihmeessä näyttämässä huomena. Tissisympatiaa täältä, tiedän tunteen... täällä istuu poju kanssa sylissä, kun en malta laskea pois... kohta ruvetaan ilta syömisille ja huomena sitten aletaan d-vitamiinin kiusat...

Pojulla oli painoa neuvolassa 3430g tänään, joten on ollut rouka-aikana kotona=)

Lytte kera Veikka pojan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla