Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Kesäkerttujen tiistai**

27.06.2006 |

Vuorokausi vaihtui niin pistin meille uuden pinon!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas ja tänään tuli sit täyteen 42 raskausviikko eli nyt ollaan virallisesti yliajalla. Tänään olis se Taysin kontrollikäynti kello 12 ja tiedä häntä mitä sitten tapahtuu.

Tulin pistämään meille uuden pinkan näin tiistain kunniaksi ja kun olin vielä hereillä, huomisesta en tiedäkään ehdinkö ennen Taysin käyntiä tulla kirjoittamaan. Tulen sitten huomennna iltapäivästä kirjoittamaan kuulumisia ja jos ei minusta kuulu niin ovat ottaneet sisälle (toivottavasti)!!

Mutta nyt pitää mennä tuonne sängyn puolelle ja painaa pää tyynyyn jos sais vaikka vähän nukuttua. Alkaa vaan hieman jännittämään et mitä huomenna oikein tapahtuu.

Onnea kaikille vauvansa saaneille ja jaksamista viälä pikkuistaan odottaville!!!!!

Johku 42+0

Vierailija
2/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä jo heräilin tunti sitten toisen kerran ja söin aamupalaakin. Kiva kun joku oli aloittanut uuden pinon.

Ei tullu mullä lähtöä viime yönä. Heräsin kyllä kolmen aikaan yöllä ja kun multa pääsi paukku (anteeksi, en keksinyt parempaa ilmaisua) tuntui kuin jotain olisi lorahtanut samalla. No, ei tullu kuin limaa, joten epäilen sen olleen valkovuotoa.

Koska olen nude (=nuoruuden dementikko) kysyisin teiltä sitä, mitä on kysytty jo varmaan moneen kertaan eli Minkä väristä lapsivesi onkaan? Sen muistan, että se voi olla vihreetä, jolloin äkkiä sairaalaan, koska silloin on jotain vinossa, mutta mikäs se toinen väri olikaan. Yritin lukea noista neuvolasta saamista kirjoista, mutten löytänyt...

Mulla on tosiaan useamman päivän tullu tollasta kirkasta limaa, joten kai se jotain enteilee, hitaasti...

Tsemppiä kaikille, jotka menevät tänään neuvolaan ja äpolille!! Itsellä tosiaan perjantaina kontrolli ja toivottavasti ne sitten käynnistää. Terkkari ei tosin muusta puhunutkaan kuin käynnistämisajasta, mutta tajusin tuossa kirjaa lukiessa, että sehän on vasta kontrolli, jossa päätetään käynnistämisestä...

Onko teillä kenelläkään muulla muuten vaavin liikkeet hieman vähentyneet? tai muuttuneet hennommiksi? Mulla on loppunu sellanen kunnon möyriminen ja ehkä liikkeet vähän harventuneet.

No, tämä tällä kertaa tänne omaan napaan. Tulipa pitkästi kirjoitettua.

Heanka ja vaavi 41 tasan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvi on tänään aamu-uninen ja päätti nukahtaa aamusyötön jälkeen (aikaisemmin on aina n klo 7 syötön jälkeen ollut pirteä kuin peipponen. Kaipa tämä sadeilman hämäryys tekee pikkuiselle tepposen. No saanpahan rauhassa kirjoitella. Testasin eilen illalla, että aiheuttaako ne vitamiinit niitä pieruvaivoja pikkaselle. Aikaisemmin olen aina iltasella antanut keskostipat ja d-vitamiinit ja aamu yöstä sitten pikkanen on ähistellyt ja puhistellut sängyssään ja masu on pinkeä kuin ilmapallo. Eilen en sitten antanutkaan ja nukuttiin rauhassa koko yö ilman puhinoita... eli kaipa se sitten johtuu niistä tipoista. Mutta pakkohan niitä on syöttää.. täytyy vain keksiä parempi aika.

Heanka: Lapsivesi on normaalisti kirkasta, vaaleanpunertavaa tai kellertävää... ja todella liukasta (kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa)... itse meinasin kaatua humpsahtaa kun astuin laminaattilattialla olevaan lätäkköön :D

No mutta nyt pitää mennä nimi-puolelle kurkkimaan jos vaikka löytys lisää nimivaihtoehtoja.

Ninni ja Jesse-vauvi

Vierailija
4/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas sitä nukuttua sikeesti, vieläkin silmät ihan sikkuralla...

se on sitten tiistai ja jälleen uusi päivä masun kanssa.

Eilinen kukkapenkissä pyöriminen sai aikaiseksi kyllä supisteluja, joiden jälkeen pallo olikin sitte ihan villissä. kokeili ilmeisesti yksiön seinien kantavuutta, sen verran kovasti venytteli. mut täällä me edelleen kotosalla ihmetellään... tänään on sellainen aamu et mieliala on ok ja ei ole hätää lähteä synnyttämään. ihmeellinen tää raskaana olevan mieli, vaihtelee niin kovasti...

näin unisilla aivoilla ei irtoa muuta tekstiä, vain itsekeskeisesti lyhyet kuulumiset. lähden uudelleen kahvin keittoon et pääsee käyntiin (mamma, tuskin synnytys ;))

Touhukasta tiistaita kaikille!

villa ja pallo 40+4

Vierailija
5/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haenka, lapsivesi myös tuoksahtaa sellaiselle imelälle/makeahkolle kun taas valkovuoto on aika happaman tuoksuista.

Täälläkin yö nukuttu suhteellisen hyvin. Tosin aamu alkoi alavireisyydellä sekä masennuksella. Vaikka kuin yrittää itteään tsempata täällä yliajalla niin ei meinaa onnistua ei.

Kertokaahan nyt kuinka voisin niitä suppreita saada aikaiseksi??

Seksi, siivous, kävelyt, lepo sekä shoppaaminen koko ajan kokeilussa eikä mitään :(

Haluun et ens to käynnistys olis jo mahdollista. Vaikka nyt olen kyllä asennoitunut ettei onnistu, eipähän sitte toivottavasti pety liian rankasti.

Mutta näin omanapaisesti minäkin ja masennuksen portailla jätän lyhyeen tämän. Menen imuroimaan vaikka kiinnostuson 0 ;D

Marieela kera Palleron 40+2

Vierailija
6/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin taas aloiteltu uutta päivää kokonaisena. eilenkin useampi kyseli pojan jalkapallopelissä, että joko kohta on lähellä synnytys. toivottavasti, kun jo viikon on yli! vatsa on hyvin alhaalla, joten aika lähtökuopissa ollaan.

JOHKU82: onnea TAYS:iin. valitat omaa ooa, niin kyllä ne käynnistää. tosin mulle ainakin viimeksi antoivat ajan vasta seuraavalle aamulle osastolle eivätkä heti ottaneet sisään. Katsellaan, onko mulla ensi tiistaina sama tilanne, silloin olisi se TAYS:n kontrolli mulla. Alkaa jo asennoitua niin,e ttei tämä Tuutikki täältä itse viitsi ilman apuja vaivautua syntymään.

Pitää varmaan vähitellen valmistautua isompien lasten uimakouluun. Ilma vaan on ikävän pilvinen ja nyt tise asiassa sataakin. :( No, tuskin se lapsia kauheasti haittaa, odottavat niin tuota uimakoulua.

Vaaksa ja Tuutikki 41+0

Vierailija
7/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lapsivesitiedoista. Mä en kyllä nyt oikein tiedä kumpaan suuntaan kallistun... valkovuotoon vai lapsiveteen. Se ei kyllä haise imelälle ja sitä ei tule kuin vessassa käydessä (paitsi viime yönä)... Toisaalta viime viikolla lääkärikin äpolilla totesi, että tulee limaa, joten on merkki, että jotain tapahtuu eikä puhunu ollenkaan lapsivedestä niin taidan kallistua sille valkovuodon tms. suuntaan. Vaavikin on jotenkin liikkunu niin kaipa kaikki on hyvin!!

Täällä on jo nukuttu ensimmäiset päikkärit... Jospa nyt jaksaisi tämän päivän. Mulla on imetyspaidan teko kesken (ollu jo toukokuusta lähtien), joten täytynee se tehä loppuun. Oottaakohan se tämä vaavikin sitä valmistumista, kun ei tule ulos...

Heanka ja vaavi 41

Vierailija
8/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä yhtenä kappaleena!

Väsyttää kamalasti. Varmaan tuo painostava ilma tekee osansa ja jotain vaikutusta voi olla rikkonaisella yölläkin..

Neuvolassakin kerkesin jo käymään. VIHDOINKIN oli sf-mitta laskenut -siltä se kyllä on tässä pari päivää tuntunutkin. Eli nyt oli 37cm.. Eli ei kovinkaan vähän. Onneksi vauvan paino tsekattiin sillon 38+0 ja oli sillon 3kg, ettei nyt suuren suurta ole tulossa. Oma paino pyörii samassa koko ajan (jo rv 36 asti) ja verenpaineet niin kuin ennen. Varattiin ensiviikolle vielä ajat ti ja pe sitten pitääpi marssia ä-polille, jos ei tää Muru luovu yksiöstään..

Ajattelin taas kuluttaa päivän oleillen (*yllätys*).. Illalla äiti tulee kylään, kiva niin. Jos en muuta keksi niin pyörähdän kahvilassa, saa jotain vaihtelua!

Ai nii- löysin vauvalle soman bodyn (vaikka olin päättäny etten osta mitään - on niin paljo vaatteita), jossa lukee " Made In Finland" :) Kun saís vaan sen pienen nyt laittaa sinne sisälle niin hyvä olis!!

Mitenkähän Mariadeen sektio?? Eikös se ollu eilen? Kumpikohan tuli??

Kiva odottaa kuulumisia!

No, nyt keksin jotain muuta!

Voimia kaikille kärvistelijöille,

toivoo Alide ja Muru rv39+4

Vierailija
9/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eilinen Mariadeen viestii pinossa!! Tai osa siitä siis:

mariadee - 26.06. 20:59 (22/26)

Täällä ollaan " juhannus-jussin" kanssa jo kotona :)))

Meille syntyi poika juhannusyönä 24.6 klo 04.09!! (rv 39+1)

Eli kävi juuri niin kuin olin leikilläni miettinyt kauhuskenaarioita että synnytän sitten juhannusyönä...kun tänään olisi ollut se sovittu sektio.

Loppujen lopuksi kaikki meni hyvin, poika painoi 3675g ja 48cm, eli ei ollenkaan sellainen jättiläinen kuin epäiltiin :). Kymmenen pistettä ja päälle roima kasa pitkää mustaa tukkaa, aivan ihana poju.

Vierailija
10/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... onnea jakautuneille ja kauheasti malttia odottaville. + ENNEN KAIKKEA VOIMIA:-)

Täällä sitä arkea väännetään. Kaikki mennyt tähän asti hyvin ja toivottavasti jatkossakin. Ihana pikku tuhnu, joka syö ja PALJON!

Olen kahtena päivänä kirjoittanut teille viestin, ja lähettänyt sen sinne bitti avaruuteen tänään kirjoitan niin kauan kunnes tämä tulee sivustoille:-)

Ilmat ainankin suosivat viime metreillä kävelijöitä. Minulla oli ainankin yhtä helvettiä se viimeinen helle viikko olin koko ajan kotona :-(

Mutta mihinkäs sen ison mahan kanssa olisi menny?

Ja nyt kun ötökkä on yksiön ulkopuolella, olo on aivan ok, mutta KUNTO = Mikä helv... kunto!

Huomaa kyllä että viime aikoina ei tullut tehtyä mitään ja nyt se sit kostaantu.

No mutta olen edelleen hengessä mukana ja joka päivä ainankin luen pinon.... Toivottavasti kaikki jakaantuvat pian.

Miiris+ " Pietu" 6vrk

Vierailija
11/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen uusi päivä menossa, mieli on aika ajoin raskas ilman sadettakin mutta minkäs teet. Marieela, tiedän tunteen kun ei jaksa enää yhtään odottaa. Esikoisen kohdalla oli niin ja rukoilin kaikilta käynnistystä päivittäin. Lopulta olin tosi tyytyväinen että odotettiin ja lähtihän se sitten 41+4. Ystäväni jotka ovat kokeneet molemmat synnytykset (käynnistys ja normaali) sanovat kaikki samaa, että synnyttävät ennemmin 2 vuorokautta normaalilla menetelmällä kuin valitsisivat käynnistyksen uudestaan. Hekin käynnistetty kylläkin pakosta, tosin onhan se tietenkin yksilöllistä miten kenenkin kroppa hormooneihin reagoi, mutta he ovat sanoneet että on vähän turhan rajua touhua.

Anyway, koittakaahan kaikki vielä jaksella niin se on itsenkin pakko, vaikka olen myöskin kokeillut kaikki mahdeolliset keinot että pääsisi lähtemään. Ilma on surkea ja olo rupeaa varmasti kaikilla olemaan tukala mutta yritetään pitää mieli korkealla:)

Mulla taitaa olla tänään yksi niistä parhaista päivistä kun nyt jaksan niin pirteänä olla.

Huomiseen taas!!!

Inle 39+5

Vierailija
12/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vielä ollaan, vaikka äitiyspolilla tulikin käytyä... Tekivät jonkin rasituskokeen ja kaikki näytti hyvältä, joten kuulema on parempi odotella kotona.

Mulla on tullu supistuksia paljon enemmän mitä ite olen tiedostanut. Se sydän/supistuskone näytti kaikki supistukset, mutta jotenkin oon laittanu ne vaan vauvan möyrinän piikkiin. Nyt siis voi ajatella, että kohtu oikeesti harjoittelee!:) Jotakin siis tapahtuu! Tämä kaikki on niin uutta ja ihmeellistä ensi synnyttäjälle!:)

Vinkki niille, joiden kirjoitukset häviää " avaruuteen" ! Oliko Miiris ainakin... Kannattaa kirjottaa pidemmät viestit (esim synnytyskertomukset) vaikka tekstinkäsittely ohjelmalla ja siirtää se sitten sinne viesti osioon. Siirto tapahtuu esim. Maalaa teksti, paina ctrl ja c yhtä aikaa pohjaan. Tämän jälkeen vie hiiri vilkkumaan viestikenttään ja paina ctrl ja v yhtä aikaa... Tai sitten perinteisellä leikkaa/liimaa toiminnolla... Voi kuulostaa sekavalta, mutta on ainakin varmempaa...

Tämä toimii myös vinkkinä niille, jotka on saanu jo vauvansa ja kirjoittavat aina jotakin kun kerkeevät... Voi siis täydennellä tekstiään ja kirjottaa viestiä vaikka koko päivän!:)

En oo muuten ennen ollu minkäänlaisessa tiputuksessa ja nyt sitten tuohon piikin kohtaan koskee aikalailla. Mietin vaan, että jos seuraavankin kerran yrittävät laittaa samaan kohtaan, niin voi koskea aikalailla..

Mutta tsemppiä kaikille viimeiseen rutistukseen!:)

Amanda rv 40+4

Vierailija
13/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen vain pikaisesti ilmoittamaan, että meille syntyi tyttö 24.6.06 klo 8.56. rv:lla 40+6. painoa neidillä 3740g ja pituutta 50,5cm. Synnytys kesti ensimmäisestä supistuksesta laskettuna 4h, josta ponnistusvaihe 4min. Tänään kotiuduttiin sairaalasta. Kirjoittelen synnytyskertomusta kunhan jaksan.

Onnea kaikille vauvan saaneille ja jaksamisia vielä odottaville!

Mirju ja neiti 4pvää

Vierailija
14/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA ONNEA MARIADEE JUHANNUSVAUVASTA!!

Mulla on jotenki vilahtanu ohi koko viesti. On varmaan tullu sitte illalla enkä jostain syystä oo lukenu edellisen päivän pinoa.. Sellasta tää on, kun on sama pää kesät talvet.

Muillekin vauvansa saaneille isot onnittelut!!

Yritän jaksaa odottaa omaani vielä *tsemppaa itseään*...

Alide ja Muru 39+4

Vierailija
15/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

26.06.2006 klo 00:12 syntyi meidän prinsessamme. (rv 41+1) 4185g 52cm

synnytyksen kesto n 8h. ponnistuysvaihe 3min, istukka 1,5h (kamalan pitkä) Kaikki voidaan hyvin. Päästiin jo kotiin tänään. Neiti koko ajan tissillä ja esikoinen tosi mustis. Tästä se elämä nyt alkaa...

Onnea muille vauvan saanneille.

Vepeli2 ja prinsessa 1,5 vuorokautta

Vierailija
16/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tässä rellotan tissit paljaana harso sylissä tietsikalla kun isi nukuttaa tyttöä. Rinnan päät on vielä arat, rupea pukkaa haavojen päälle. Pari ekaa imaisua saa aina irvistää, mutta sitten helpottaa. Toivottavasti rinnat paranis nopeasti ihan kokonaan, niin sais ihan kunnolla nauttia tuosta imetyksestä. Tänään tyttö on taas pitänyt kunnon imumaratoonit. Taitaa kasvatella meikäläisen maitovarastoja.

Nyt tuntuu, että pikkuhiljaa alkaa luistamaan tämä vauva-arki. Aluksi sitä toimi jotenkin konemaisesti ja tuntui, että kaikki pitää saada tehtyä. Nyt otan aina olkkariin syömistä, juomista, puhelimen, huulirasvan ja kaukosäätimen ja rupean imettämään. Aamusaliksien aikaan on hyvä imetellä. Tajusin, että eihän mulla ole kiire minnekään. Siivous toki jää vähemmälle, mutta so what. Kyllä sitä kerkee siivota kun napero kasvaa.

Isukkia taitaa hieman harmittaa kun tyttö ei oikein viihdy sen sylissä. Tottakai kun se on päivät miun kanssa kotona, niin äidin syli tuntuu turvallisemmalta. Mies vähän turhautuu kun ei saa likkaa rauhoittumaan. Äsken menin suihkuun, etten kuule tytön huutoa ja annoin miehen olla rauhassa sen kanssa. Saihan tuo sen nukkumaan. Pitäis vaan luottaa. Välillä se tuntuu olevan vaikeaa kun itse on löytänyt " hyvät keinot" nukuttamiseen. Pitäis malttaa antaa miehen löytää omat keinonsa. On vaan niin raastavaa kuunnella sitä itkua.

Ens viikolla onkin sitten 3vk neuvola. Siellä taitaa vauveli saada ekan rokotuksen. Miusta on vaan pelottavaa lähteä vaunujen kanssa liikkeelle, kun tyttö ei ihan helpolla aina nukahda. Jos se kaupungilla herää, niin toki saan imetettyä jossain, mutta kiva sitä on sit yrittää saada nukkumaan takas vaunuihin, että pääsis kotiin. Onneks se neuvola on keskustassa, niin siellä voi rauhassa imettää ja nukuttaa jos kesken kaupunkireissun tulee hätä. Miun äiti tulee sunnuntaina muutamaks päiväks avuks. Ihan kiva, että sinne neuvolareissulle saa jonkun kaveriks kun mies on töissä. Silläkin on enää kolme viikkoa töitä ja sit se jää miun kanssa kotiin. Ihanaa! Ja varmasti on miehestäkin ihanaa, että saa viettää enemmän aikaa tytön kanssa.

Nyt on vaikea kuvitella sitä loppuraskautta kun valitin, että ei ole mitään tekemistä. Toisaalta ois nyt niin kiva lähteä huolettomasti kaupungille, mut eipä tästä mihinkään lähdetä kun tissihirmu vaatii äitiä koko ajan. Ehkä sitten joskus... Mie en voi ymmärtää, miten jotkut lähtee jo kuukaus vauvan syntymän jälkeen baariin. Miten tästä voi lähteä yhtään minnekään jos haluaa imetyksen onnistuvan, eli ei anna korvikkeita.

Pitäisköhän mennä nukkumaan vai viettää laatuaikaa miehen kanssa. Toisaalta ei väsytä, mutta jaksaa taas paremmin kun ottaisi pienet unet.

Tytteli-83 ja Ella 2 viikkoa

Vierailija
17/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä taisivat olla onnittelematta!

Mulla on alkanut supisteleen nyt noin tunnin välein, mutta en jaksa innostua, koska luulen että lopahtaa..Yöllä on vakiona tullut aina yks kipeä suppari ja toista odotellessa oon aina nukahtanut. Toivottavasti näistä olis jotain hyötyä, vaikkei vauva syntyiskään..

anninapa 39+5

Vierailija
18/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittakaas muistaa laittaa se syntymä ilmoitus myös sinne esittely pinoonkin :) kiitokset :))

taas menee yhden käden kirjoittamisex...tuntuu että aurora haluu aina sillon tankkaa ku mamma haluis kirjotella tänne.

käyppäs jazzimiina muuten laittelemassa ne tiedot tuonne yahoon databaseen, ainakaan äsken ei vielä ollut...hmm..no äsken...ööö..pari tuntia sitten, jos tarkkoja ollaan

yhyyy...mä en kestä meijän pesukonees on jotain vikaa...luultavimmin termaris jotain häikkää...kun ei lähe pyykit puhtaax vaik mitä tököttejä oon kokeillu...

inhottaa varsinki kun alottelin ton kestovaippailun ja kaikki vaipat ihan tahraisia hermot menee!!

tuntuu että aika ei millään enää riitä...vaikka kuinka haluis, meinaan siis kirjootella teille :/ mutta hengessä oon mukana ja joka päivä luen teitin kuulumisia!! että täällä ollaan!! vaikkakin vähän hiljaisempana kuin aiemmin.

nyt meen tekeen siirrot esittely pinoon etteivät unohdu

krisse ja aurora 17 päivää

Vierailija
19/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän teidän loppuodottajien tunteen. Ite kärvistelin viikoille 41+5 eikä synnytystä edeltävänä iltana ollu vielä mitään merkkejä. Ainoastaan limaa oli tullut muutaman päivän. Mutta uskokaa vaan, kun alkaa tapahtumaan se saattaa hyvinkin tapahtua sitten melko nopeastikin... No nyt ollaan oltu prinsessan kanssa kotosalla 5 päivää ja arki alkaa taas pikkuhiljaa hahmottumaan. Esikoinen lähti aamulla mummin kanssa mökille ja ollaan nyt sit keskimmäisen ja pikkuisen kanssa kotosalla.

Jännä, miten sitä ei muistanutkaan miten kokonaisvaltaista tämä imettäminen on. Tuntuu, että mulla on koko ajan joku tossa rinnalla. Ja tottahan se onkin - neuvolatäti oli tänään kotikäynnillä ja prinsessan paino oli 4300g eli viikossa painonlisäystä 250g. Nyt vauveli sais kyllä taas heräillä, on ottanut meinaan ennätykselliset 3h unet ja rinnat on kyllä nyt aivan pinkeenä!

Jes ihanaa, alkaa kuulua heräilyn ääniä! Palaillaan!

T. Romisa ja prinsessa 1 viikko

Vierailija
20/22 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytteli-83 ja muutkin: rikkinäisiin rinnanpäihin on hyvä sellainen rasva kuin Lansinoh. Sitä saa apteekista ja on tarkoitettu nimenomaan tuohon tarkoitukseen. kannattaa kokeilla, mulla on jo tuubi valmiiksi ostettuna. :) Sitä rinnanimijää vaan vielä odotellaan...

Tänään on taas ollut sellainen päivä, että kaikki ottaa päähän ja ei jaksais mitään. Lapsillekin tullut raivottua ihan turhista asioista, kun on itsellä niin turhautunut olo. No, ehkä huomenna taas paremmin.

Vaaksa ja tuutikki 41+0