Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan klisee tinder-profiileja

Pkfyjjj
12.03.2020 |

Listataan tähän kliseisiä tinder-profiileja, joita sovelluksessa tulee vastaan.

Aloitan: Kuvassa hieman epävarman näköinen mies. Biossa lukee: "Tää on mun eka kerta täällä. Kaveri teki tän profiilin mulle. Mitähän tähän kuuluisi kirjoittaa..."

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa mies, jolla joku hölmö ilme, ehkä irvistys tai kieli poskella. Mahdollisesti näyttää vielä peukkua. Biossa lukee jotain muka-hauskaa, joka ei naurata oikeasti ketään. Esimerkiksi jokin vitsi siitä, kuuluvatko ananakset pitsan päälle vaiko eivät.

Vierailija
2/16 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supertykkääjä-mies. N. 40-vuotias. Kuvasta voi jo aavistaa, että on vähän outo tyyppi. Päätät kuitenkin tykätä takaisin. Kun juttelette, hän laittaa jatkuvasti noloja gifejä, joissa vinkataan silmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Komeaksikin haukuttu"

Kalastuskuvat ja sumeat selfiet aurinkolasit päässä

Vierailija
4/16 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään nää kaikki "mul on koira, käyn salilla ja tykkään matkustella" ihan tosi? Niin puolet täällä.

Vierailija
5/16 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Keski-ikainen, dad-body mies pukeutuneena kehoa nuolevaan (vaan ei imartelevaan) pyorailijalycraan, paassa kypara, silmilla aurinkolasit ja nayttaa hymyillen peukkua. Kuvassa myos kuukausipalkan verran maksanut pyora. 

- Mies BMW:n/Audin/Mersun edessa, myos hymyilee ja nayttaa peukkua.

- Viisi miesta samassa kuvassa, missaan ei spesifioida mika miehista on profiilin laittanut.

- Vessaselfie ilman paitaa.

- Vessaselfie ilman paitaa ja naamaa (mies on varattu).

- Mies ja iso kala. 

- Mies ja kaljapullo.

- Mies kuvassa jonkun naisen kanssa, profiilissa: "huom kuvassa on sisko" 

...Nama ovat muuten kaikki myoskin profiilikuvia, joiden vuoksi swaippasin itse aina heti vasemmalle. 

Vierailija
6/16 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kysy lisää jos kiinnostaa"

Vierailija
7/16 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kainalopaikka vapaana"-mies.

Minen mitään hikikainaloa halua tapailla

Vierailija
8/16 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kysy lisää jos kiinnostaa"

Harmillisen usein lukee myös: "kysy lisää jos kiinostaa". :/

Vierailija
9/16 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"If you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."

Tämä joka toisen naisen deittiprofiilista löytyvä banaali klisee on välitön hylkäys. Ei jatkoon.

Vierailija
10/16 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+50-v mies, joka jahtaa nuoria naisia, mutta on ilmoittanut iäkseen alle 50.

Vierailija
11/16 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia on naisten kliseiset biot?

Vierailija
12/16 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/16 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini ja matkustelu. Onko muuta?

Vierailija
14/16 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään nää kaikki "mul on koira, käyn salilla ja tykkään matkustella" ihan tosi? Niin puolet täällä.

Hitsi pakko siis keksiä jotain omaperäisempää :D oon liittymässä ekaa kertaa Tinderiin ja tuo lause kuvaa just minua. 

Vierailija
15/16 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta kaikki on suht samanlaisia, joten mitkä asiat on oleellista mainita, millä erottuu yksilöksi?

Vierailija
16/16 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kliseisimmät profiilit ovat niinkin yleisiä että näihin törmää joskus useaan peräkkäin. Ja harmittaahan se, kun naamasta on vaikea lukea mitä ihminen edustaa.

Ensinnäkin Suomessa lienee jossain metsä, joka on täynnä kirjaa lukevia, viiniä litkiviä naisia ulkoiluttamassa koiraansa.

Tätä tarunhohtoista metsää en ole vielä löytänyt.

Sitten nämä "Long Term Partner" etsijät joilla bio tyhjä tai yksi lapsiemoji ja  5-7 selfiestä samalla ilmeellä samasta kuvakulmasta. 

Muutenkin huvittaa,kun henkilön oma bion lisätieto onkin pelkästään asioita (toiveita) toisesta:

-Jos oot X (esim rasisti) voit swaippaa vasemmalle

-Toivoisin että olet (Olethan...) X, Y ja Z

-en pidä viestialoituksista "Heippa mitä kuuluu", tai "Kerro jotain itsestäsi" - (jälkimmäinen ihan paras niillä, joilla bio muuten tyhjä.)

Sitten kliseisiä ei mitään tarkoittavia, "suunnilleen" valtaosaa koskevia abstrakteja bioja:

-Etsin aitoja kohtaamisia

-Minulla on [kliseinen abstraktio 1], [kliseinen abstraktio 2], toivon että sinulla myös. Yksi esimerkki "palikat kunnossa, arki rullaa"

-En tiedä mitä etsin, olen avoimin mielin, mutta ei väkisin, mutta jos kolahtaa niin mistä sitä tietää (aika non info jos minulta kysytään). 

Ja naiset osaa yhtälailla näemmä kerätä mätsejä lukematta profiilia (myöntäneet että eivät ole katsoneetkaan ennen matchia) ja sitten se ihana ominaisuus, eli tyyppi, joka on se jonka swaippailu aiheuttaa matchin, mutta ei tee aloitetta saati vastaa 2 päivänä pariin suht kohtuulliseen avaus viestiin, ja tulevat vasta sitten sanomaan että "en mä täällä koko ajan hengaa". Okei, bye :)

Tätä kirjoittaessa pieni hymy naamalla, ihmisrotu on nolon ristiriitainen itsensä kanssa 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä