Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa ihmisiä, jotka kirjoittavat esim. "sisarrus", "puollustaa" tai "enään"?

Vierailija
12.03.2020 |

En vaan voi ottaa vakavasti henkilöitä, jotka eivät osaa kirjoittaa omaa äidinkieltään. Sairaus on tietenkin asia erikseen.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen on tarve, joka auttaa tyydyttämään jonkun tarpeita. Se antaa tilaisuuden jollekin nostattaa omaa egoaan ja näin tuntemaan itsensä paremmaksi ihmiseksi. Tälläinen tarve on aika suuri esim. masentuneilla, joka saa hyvää mieltä siitä, että saa esim. hyökätä joukolla jonkun heikomman kimppuun ajanvietteenä käytävällä keskustelupalstalla.

Narsismiin taipuvaiset ihmiset tekee myös näin, hyökkäävät kiinni toisen pienimpiinkin vikoihin ja virheisiin.

Narsismiin ja masennukseen liittyy sama piirre, itsekyys.

Vierailija
22/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä tekee tuollaista? :D

Hyi kun sattui aivoihin kirjoittaa näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ihmettelen miksi suomessa mongerretaan ruotsia ja saamea. suomessa puhutaan ja kirjoitetaan suomea piste

Vierailija
24/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa kaikkia kielijuttuja. Vaimokin on siitä makuuhuoneen puolella marissut.

Vierailija
25/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen on tarve, joka auttaa tyydyttämään jonkun tarpeita. Se antaa tilaisuuden jollekin nostattaa omaa egoaan ja näin tuntemaan itsensä paremmaksi ihmiseksi. Tälläinen tarve on aika suuri esim. masentuneilla, joka saa hyvää mieltä siitä, että saa esim. hyökätä joukolla jonkun heikomman kimppuun ajanvietteenä käytävällä keskustelupalstalla.

Minulla on lukihäiriö ja lukio ope käski tulla kirjoittelemaan ahkerasti tälläisille palstoille. :D Ei haukku haavaa tee.

Vierailija
26/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua vaivaa kirjotushäriöni. Harmi jos sua vaivaa se. Jaxui!

Vierailija
27/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vaivaa kännykän huono autocorrect, entä sua ap`?

Vierailija
28/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#&%"V#%&/¤&(%#/)I¤(&%/O)T(&?Å)T&?/U%U(=%R(&P)Å/!!!

Vierailija
29/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras lajeja kirjoitti:

minä ihmettelen miksi suomessa mongerretaan ruotsia ja saamea. suomessa puhutaan ja kirjoitetaan suomea piste

Saamelaiset on Suomen alkuperäisiä asukkaita, sen vuoksi.

Ruotsin kielestä olen samaa mieltä, miksi pitää puhua alistajakansan kielellä?

Vierailija
30/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrustus

Vierailija
31/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mutta tehdään diagnoosi poissuljenta-metelmällä.

Heitä ei vaivaa ainakaan palstalla pandemian lailla riehuva pilkunnussintasyndrooma.

Vierailija
32/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukkoa ympäröi sisempi ja ulompi sulkijalihas. Sisempi sulkijalihas huolehtii peräaukkokanavan paineesta ja kiinni pysymisestä. Sen toimintaan ei voi itse vaikuttaa. Ulompaa sulkijalihasta sen sijaan voi itse jännittää ja rentouttaa.

Vierailija
33/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vaivaa sama kuin aloittajaakin.

Just tuli jostain mainosposti, jossa kerrottiin tuotetta x olevan VIELLÄ muutama kappale.  En voi ottaa vakavasti yritystä, joka ei viestintäänsä tuon enempää viitsi panostaa.

Itse en kyllä ota kovin vakavasti henkilöä joka lukee mainospostia.

Vierailija
34/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se teettää, kun ei enää lueta lapsille/lapsena. Aikuisena kirjoitetaan sitten puhekieltä.

Vierailija
35/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin näkee, että heti haukutaan ja kiusataan niitä, jotka kiinnittävät huomiota oikeinkirjoitukseen.

Vierailija
36/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän tason asiat ovat keskustelun perustamisen arvoisia murheita elämässäsi, niin olet aika onnekas.

Kiinnostaisi tietää miksi joku tulee keskustelupalstalle ilkkumaan muiden tietämättömyyttä ja osaamattomuutta? Ai niin, korostaakseen omaa paremmuuttaan.

Surullinen on tämä lajimme, jota ihmiseksi kutsutaan.

Vierailija
37/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin näkee, että heti haukutaan ja kiusataan niitä, jotka kiinnittävät huomiota oikeinkirjoitukseen.

Niin vastataan kun sinne huudetaan.

Vierailija
38/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee paljon myös heikkolahjaisia tai lievästi kehitysvammaisia. Tuohon päälle lukihäiriö, niin jopa avauksen asiasta selvän saaminen voi olla hankalaa meille muille.

Facessakin on näitä paljon. Täytyy vaan jaksaa.

Vierailija
39/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen pyrkii yksi ja toinen kiinnittämään jonkun verran huomiota, mutta turha siitä on myös elämää suurempaa asiaa tehdä.

Vierailija
40/55 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka kirjoittavat näin, ovat normaaleja ihmisiä. Aloittajaa vaivaa oireyhtymä nimeltä pilkunnussinta.