Messengerissä tuntemattomat yrittää lisätä minua ryhmiin
Nyt kahden päivän aikana on tullut 3 yritystä liittää minut messenger ryhmään, olen declainannut nämä kaikki.
Lisääjänä ollut aina joku ulkomaalainen.
Mitä tässä yritetään tehdä? Jotain hämärää lienee, mutta mitä on tarkoituksena saavuttaa?
Kommentit (7)
Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin poistaa facebook tunnus?
Osaako joku sanoa mitä näille voi tehdä? Aina minut lisätään johonkin xxx ryhmään tai joku vähäpukeinen nainen haluaa lähetellä mulle jotain viestejä messengerin kautta. Auttaako muu kuin poistaa käytöstä?
Nostan tän keskustelun... Sama kysymys kuin edellisellä. Minut lisätään tämän tästä johonki random ryhmään. Ryhmä näkyy vaan roskapostikansiossa mutta silti ärsyttää kun samassa ryhmässä on ties ketä.. sitten sinne alkaa tulla linkkejä ties mille sivustoille... voiko näille tehdä mitään?
Ja ilmeisesti toiset voi laittaa seuraamaan jotain niinkuin huomasin että olenkin seurannut yhtä henkilöä joka on kai poistanut minut kavereista tai ei listalla ainakaan näy enää. Enkä ole ihmisten seuraaja tyyppi tai mielestäni vahingossakaan painanut kyseisen henkilön kohdalta. Että pitäisi vielä roikkua ja haluta seurata sellaista
Joo mulla kans! Ne on jotain roskapostittajia ja ryhmään lisänneet näyttää olevan jossai facebookin tarkistuksessa, kun ei näy kuin että facebook- käyttäjä ylläpitää ryhmää, eli ei mitään nimeä tms näy, jos heti katsoo niin ehtii ehkä nähdä nimenkin.
Aiemminkin tullut ties mitä roskaa, pääsääntöisesti "naisilta" jotka pyytää klikkaamaan videota tai tarjoaa ties mitä. Sitte kohta ne pyynnöt häipyy kun joku ilmiantaa ja facebook alkaa tarkistaa profiilia.
En tiiä miten nuo saa loppumaan? Varsinkin nuo ryhmiin lisäämiset on outoja...