Kuinka monta kylpypyyhettä 6 ihmistä tarvii mökillä viikossa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten likaisia te olette suihkun jälkeen, kun pyyhe ei viikkoa voi olla käytössä?
Ekologiset ihmiset ymmärtää ettei turha pyykinpesu ole järkevää.Voi pyhä yksikertaisuus. Kuka nyt suihkun jälkeen likainen on : D Olisiko kuitenkin kyse pyyhkeen märkyydestä, joka on oikein ovallinen kasvualusta bakteereille ja loisille?
Ettekö osaa levittää pyyhkettä kuivumaan käytön jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Moniko omalla mökillä vaihtaa pyyhkeen kahden päivän välein? Todennäköisesti hyvin harva.
Saunaan pyykkinaru, pyyhkeet kuivuu sadepäivinä hyvin jälkilämmöllä. Aurinkoisina ja tuulisina päivinä ne kuivuu ulkona.
Kylppäreihin saa myös seinälle sellaisen lämpenevän pyyheteluneen.
Trikomoniaasi voi tarttua märkien pyyhkeiden kautta. Siksi on syytä käyttää vieraissa paikoissa omaa pyyhettä ja vaihtaa pyyhe 1-2 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten likaisia te olette suihkun jälkeen, kun pyyhe ei viikkoa voi olla käytössä?
Ekologiset ihmiset ymmärtää ettei turha pyykinpesu ole järkevää.Voi pyhä yksikertaisuus. Kuka nyt suihkun jälkeen likainen on : D Olisiko kuitenkin kyse pyyhkeen märkyydestä, joka on oikein ovallinen kasvualusta bakteereille ja loisille?
Kyllä meillä pyyhkeet kuivaa ihan kuten muutkin pyykit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano niille että ensi kerralla omat pyyhkeet mukaan.
Jep, vuokraat mökkiä niin että omat liinavaatteet mukaan. Silloin vieraat tyytyvät 0,25 pyhkeeseen viikossa. Lakanat menee kuukauden, mutta luultavasti he tuovat tullessaan makuupussit.
Tiputat vuokraa sen verran kuin säästät pyykkirumbassa.
Ollaan vuokrattu niin että liinavaatteet ja pyyhkeet kuuluu hintaan. Ikinä ennen ei ole tullut valitusta että olisi liian vähän ollut kumpaakaan lajia, varsinkin kun pesukone löytyy.
Mökillä tulee käytyä saunassa melko useinkin välillä uimassa, jne...joten on aika kurjaa kuivata siihen märkään pyyhkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 6 kylpypyyhettä 6 henkilölle pitäisi viikoksi riittää.
No, ei todellakaan riitä.
Vähintäänkin 3*6
Juuri näin. Pakkaan aina matkaa kolme pyyhettä.
Alapeukuttajat, että ole koskaan kuulleet parasiitistä?
No nyt olen. Henkilö , joka vinkuu käyttöönsä kolme pyyhettä.
Mistä se parasiitti siihen märkäänkään pyyhkeeseen tulee? Pyyhkeen käyttäjästä?
Cien märkäpyyhkeet ovat meidän "pesu" mökillä. Edullisia, toimivia ja käyvät myös puhdistusliinoiksi kodin pinnoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hyi...eihän ne välttämättä edes kuivu aamu- ja iltapesun välissä.[/
Käykö ihmiset tosiaan mökillä sekä aamu- että iltasuihkussa?
Ja uimassa ja saunassa monta kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä yksikertaisuus. Kuka nyt suihkun jälkeen likainen on : D Olisiko kuitenkin kyse pyyhkeen märkyydestä, joka on oikein ovallinen kasvualusta bakteereille ja loisille?
Pyyhe kuivuu suihkun jälkeen 3-4 tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, vuokraat mökkiä niin että omat liinavaatteet mukaan. Silloin vieraat tyytyvät 0,25 pyhkeeseen viikossa. Lakanat menee kuukauden, mutta luultavasti he tuovat tullessaan makuupussit.
Ollaan vuokrattu niin että liinavaatteet ja pyyhkeet kuuluu hintaan. Ikinä ennen ei ole tullut valitusta että olisi liian vähän ollut kumpaakaan lajia, varsinkin kun pesukone löytyy.
Ei kannata ottaa vakavasti, kun aina löytyy näitä kanelia joille mikään ei riitä.
Terveisin mökinvuokraaja myös
Mun gyne suositteli noita märkäpyyhkeitä alapään pesuun myös kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa vakavasti, kun aina löytyy näitä kanelia joille mikään ei riitä.
Terveisin mökinvuokraaja myös
Hah joo ei tää vakavaa ole. Ihmetytti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei. Ei alapää kaipaa mitään ylimääräisiä kemikaaleja. Nuo ok kun muuta ei ole, mutta vesi vanhin voitehista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hyi...eihän ne välttämättä edes kuivu aamu- ja iltapesun välissä.[/
Käykö ihmiset tosiaan mökillä sekä aamu- että iltasuihkussa?
Alapää ja kainalot pestään sekä illla ja aamulla vaikka kuinka oltaisiin mökillä ja ne pitää kuivata kunnolla, joten mitä siihen sitten käytetään? Käsipyyhettä? Vessapaperia? Talouspaperia?
Toki jos et pesun jälkeen ole puhdas niin sitten kannattaa joka päivälle ottaa oma pyyhe.
Itse pakkaisin kylpypyyhkeet ja erikseen pikkupyyhkeet.
En esim neulettakaan vaihda joka läytön jälkeen ja samoja housujakin voin pitää monta päivää jos ei ulkoista likaa ole. Pyyhkeellä kuitenkin kuivataan nopeasti puhdas iho.
Itse kotona ollessa vaihdan pyyhkeen pari kolme kertaa viikossa suunnilleen. Käyn joka päivä suihkussa ja toisen kerran pesen ns pikkupesut. En hikoile kainaloista ollenkaan itse.
Mutta mökillä menisi se yksi pyyhe ja pikkupyyhe hyvin koko viikon.
Ehkä varuiksi pakkaison meidän 6 henkiselle perheelle muutaman varapyyhkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei. Ei alapää kaipaa mitään ylimääräisiä kemikaaleja. Nuo ok kun muuta ei ole, mutta vesi vanhin voitehista.
Yleisissä vessoissa haistaa nämä "vesi vanhin voitehista" tyypit.
Pissa ja kakka ei puhdistu vedellä.
Ite oesen kyllä ihan suihkusaippualla tms 8ntiimipesuaineella eikä haise tai ole muitakaan ongelmia. Hiiva on ollut pari kertaa raskausaikana. Olen nelikymppinen kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oesen kyllä ihan suihkusaippualla tms 8ntiimipesuaineella eikä haise tai ole muitakaan ongelmia. Hiiva on ollut pari kertaa raskausaikana. Olen nelikymppinen kohta.
Jos ymmärtäisit yhtään mitään kemiasta, häpeäisit tuota "pissa ja kakka ei puhdistu vedellä" -tolloilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö ja vesi riittää eikä haise.
Haisulit jättää ne vesipesutkin väliin
Ohiksena, kun aloitukseni on saanut aika paljon alapeukkuja, mistä syystä ne alapeukut on annettu? Pyyhkeiden vähyydestäkö?
Moniko omalla mökillä vaihtaa pyyhkeen kahden päivän välein? Todennäköisesti hyvin harva.
Saunaan pyykkinaru, pyyhkeet kuivuu sadepäivinä hyvin jälkilämmöllä. Aurinkoisina ja tuulisina päivinä ne kuivuu ulkona.