Onko autosi tehokas? Paljonko menee nollasta sataan, entä ohituskiihtyvyys?
Ostin ihanan kärryn joka menee nollasta sataan 7 sekunnissa ja erityisesti sen ohituskiihtyvyys (100-140kmh) kehutaan.
Aina hymyilen jos vähän painan kaasua :)
Kommentit (37)
vm 2001 hilux. 0-100 n. 3 sekuntia jos tiputtaa lentokoneesta.
ohituskiihtyvyys hyvä jos ohitettava ei mene yli 60kmh, saattaa jopa ehtiä ohi ennenkuin tie loppuu.
ei kulje kun 93kmh sorry. fiat 126
W123 200d Mercedes on tunnetusti kova kiihtymään.
Anjovis. Muistaakseni 11,4 tomaatilla 0-100 ja -17.
Minä kiihdyn ainakin nopeammin kuin autoni! Pulssi nousee sekunneissa sadasta yli kahteensataan rampilla ja rekkaa ohittaessa.
7 sekuntia? Normaalia nykyperheauton tasoa. Oma M-sarjan käyttöautona oleva Bemari menee 4,7 sekuntia enkä pidä sitä erityisen nopeana, esim. tehokkaat Teslat hakkaavat sen helposti.
autotallistani löytyy tesla joka kiihtyy nollasta sataan muutamaan sekuttiin.
Vierailija kirjoitti:
autotallistani löytyy tesla joka kiihtyy nollasta sataan muutamaan sekuttiin.
Miksi valehtelet? Ei ole normaalia.
Tuota noin, 7 sekuntia 0 - 100 ei ole kovinkaan nopea. Voihan se siltä kokemattoman käsissä tuntua muutaman päivän ennen kuin siihen tottuu.
En raaski kiihdyttää, kun lasken päässäni kuinka paljon tämäkin ohitus maksaa. Joten loppujen lopuksi jään himmailemaan traktorin taakse.
Ei ole tehokas
Kauan kestää 0-100:aan, Aivan hirvittävän kauan.
Ohittamiset on naurettavia/itkettäviä.
Maksoi 1000€, vm 2011 ajettu 70tkm. Siisti on ja välttää tällä hetkellä. Pääsee paikasta A paikkaan B.
Ihan sopivasti kulkee laitettu Impreza WRX. Lähtee myös talvella.
247hp/184kW, 0-100km/h 6,7sek. Ohituskiihtyvyys? En tiedä, kaikista olen ohi päässyt, jos olen halunnut, moottoritienopeudesta pääsee vielä kevyesti lähtemään ohi bemareista.
Toi on meillä kauppakassina, kun ei Suomessa pääse nauttimaan täysillä ominaisuuksista. Autobahn olisi sille oikea paikka. Pitkää matkaa ja reipasta vauhtia, ei tässä iässä kuminpoltolla enää viitsi leikkiä - onneksi tuossa myös renkaissa riittää pitoa kun on myös painoa autossa sopivasti, ei sudi.
En tiedä autoni tehoa enkä kiihtyvyyslukemia, mutta aina olen päässyt turvallisesti ohi halutessani. Eikä Suomen teillä voi kovin tanakasti kaasua polkaista ohituksessakaan kun maksiminopeus on 120 kmh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
350 hv, neliveto ja automaattivaihteisto. N: 5s nollasta sataan ja n: 18s nollasta kahteen sataan.
Nopea muttei mikään ihmeellinen nykyään.Oletko fyysillisesti jotenkin vajavainen, kun et manuaalilla voi ajaa...?
Kuka hullu ajaa enää manuaalilla 2020 luvulla, manuaalit ovat 80-90-lukua. Manuaalit ovat köyhille kun ei ole varaa ostaa automaattia eikä muitakaan varusteita.
Manuaalin ymmärrän jos haluaa sen dusterin nelivetona tai jimnyn , turha niitä ois tomaatilla pilatakkaan.
Minun diesel kiesi 0-100 n 11s
Kun haluan kiihdytellä, otan alle moottoripyörän enkä mitään peltilaatikkoa!