Ex on the Beach Suomi
Kommentit (330)
Olen kolmekymppinen akateeminen nainen ja seuraan sarjaa mielenkiinnolla. Minun ystäväpiirissäni ei ole tuollaista menoa ollut. Mietin kuinka avoimesti sekstaavatkin ristiin rastiin. Mitä Julialle onkaan nuorenpana sattunut tai mitä nähnyt kun tulee tuollaiseksi estottomaksi seksihirmuksi. Nuo nuoret eivät välitä huomisesta tai siitä minkä kuvan itsestään telkussa näyttävät.
Viihdyttävää katseltavaa mutta en jaksaisi hengailla moisten tyyppien kanssa. Mietin että olenko sittenkin vain kateellinen tiukkapipo ja haluaisin itsekin harrastaa hurjia ryhmäseksihommia ja olla noin sinut vartaloni kanssa? Ollapa nuori, villi ja vapaa! Oma elämäni pienen vauvan ja aviomiehen kanssa tuntuu niin kovin tylsältä.
Tämä on lastenohjelma Ruotsin versioon verrattuna.
Milloin tämä on oikein kuvattu? Mietin vaan kun muut ei näytä tunnistavan Jukkaa?
Tää julia on omien sanojensa mukaan koulukiusattu mut haukkuu kuitenki kaikki ihmiset netissä et vähän outoo toki kiusattu hakis hyväksyntää miehistä se ois suht loogista
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä on oikein kuvattu? Mietin vaan kun muut ei näytä tunnistavan Jukkaa?
BB kuitenkin oli live reality ja tämä kuvattu sen jälkeen, että pitäisi tunnistaa, jos on BB:tä katsonut. Ehkä ne ei sitten ole katsoneet?
Toisaalta siellähän on myös Love Islandista tutut Kasper, Johanna ja Markus sekä Temppareista tutut Nori ja Jasmin enkä ole huomannut, että näistäkään olis ollut mitään puhetta. Ehkä ovat saaneet ohjeet, että muista tv-sarjoista ei puhuta vaan kaikkiin suhtaudutaan kuin ei olisi telkkarissa nähty?
Eikös Jaakkokin ole ollut Love Islandissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB kuitenkin oli live reality ja tämä kuvattu sen jälkeen, että pitäisi tunnistaa, jos on BB:tä katsonut. Ehkä ne ei sitten ole katsoneet?
Toisaalta siellähän on myös Love Islandista tutut Kasper, Johanna ja Markus sekä Temppareista tutut Nori ja Jasmin enkä ole huomannut, että näistäkään olis ollut mitään puhetta. Ehkä ovat saaneet ohjeet, että muista tv-sarjoista ei puhuta vaan kaikkiin suhtaudutaan kuin ei olisi telkkarissa nähty?
Sama kävi mielessä, että onkohan sitten näin! Luulis että nykypäivänä väkisinkin näkee BB ym realityhahmot jossain telkkarissa tai iltalehden sivuilla :p
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen akateeminen nainen ja seuraan sarjaa mielenkiinnolla. Minun ystäväpiirissäni ei ole tuollaista menoa ollut. Mietin kuinka avoimesti sekstaavatkin ristiin rastiin. Mitä Julialle onkaan nuorenpana sattunut tai mitä nähnyt kun tulee tuollaiseksi estottomaksi seksihirmuksi. Nuo nuoret eivät välitä huomisesta tai siitä minkä kuvan itsestään telkussa näyttävät.
Viihdyttävää katseltavaa mutta en jaksaisi hengailla moisten tyyppien kanssa. Mietin että olenko sittenkin vain kateellinen tiukkapipo ja haluaisin itsekin harrastaa hurjia ryhmäseksihommia ja olla noin sinut vartaloni kanssa? Ollapa nuori, villi ja vapaa! Oma elämäni pienen vauvan ja aviomiehen kanssa tuntuu niin kovin tylsältä.
Uskotko oikeasti, että vaikka Julian elämä jatkossa jotenki kärsii, koska antaa itsestään tuollaisen kuvan tässä sarjassa?
Ehkä jos vaikka tulisi sinun työhaastateltavaksi? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitää, Jukka BB:ssä?
Ja oikeastikko nää kolme sarjaa kierrättää samaa väkeä?!
Ex on the beach on hauskaa viihdettä, mutta BB:tä en ole katsonut sitten lapsuuden ja Temppareita ja Love Islandia en lainkaan.
Eikö Suomesta löydy tarpeeksi kuumia sinkkuja, jotka ovat valmiita tekemään näitä sarjoja?
Just kun Nori ja Oona löysivät toisensa niin Nori lähti 😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmettelen tuota Nikon pelaamista. Mitä hän siis pelaa ja mitä hän siinä voittaa? Yleensä kai pelimiehet pelaa, että saavat naisen sänkyyn ja sitten katoavat, mutta tämän Nikon peli on sitä, että tekee naiset hulluiksi ja sitten haluaa katsella sitä vain vierestä. Miksi? Ja naiset vielä vapaaehtoisesti asettavat itsensä naurunalaisiksi.
Mulle tulee heti pakosti tollasesta mieleen, että sillä on oikeasti pieni ja sen takia ei uskalla ns. viedä hommaa loppuun.
Eli odotan Jukkaa nyt television puolella menevään sarjaan. Lehdessä oli että piti tulla 31.3 jaksossa vaan eipä tullut.
Te jotka seuraatte suoratoistopalvelujen kautta niin milloin se Jukka oikeen tulee?
Vierailija kirjoitti:
Eli odotan Jukkaa nyt television puolella menevään sarjaan. Lehdessä oli että piti tulla 31.3 jaksossa vaan eipä tullut.
Te jotka seuraatte suoratoistopalvelujen kautta niin milloin se Jukka oikeen tulee?
Jakso 10 :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi koit tarpeelliseksi mainita, että olet akateeminen? Oot sen verran nuori, että sun pitäisi ymmärtää vapaata seksuaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Just kun Nori ja Oona löysivät toisensa niin Nori lähti 😭😭😭😭
Kummasti näillä nämä romanssit unohtuvat, kun toinen poistuu talosta. Kasperkaan ei enää seuraavana päivänä muistanut Jasminia eikä Oonakaan näytä Norin perään haikailevan.
Minusta Jessica ei ole millään lailla viihdyttävä, ainoastaan rasittava. Ilman häntä sarjaa voisi olla viihdyttävä seurata, mutta noin rasittavan persoonan takia oon jäänyt useita jaksoja väliin ja keskeytettyä ne jaksot, joita on alkanut katsoa. En tulisi pätkääkään toimeen tuollaisen persoonan kanssa.
En ymmärrä sitä ajatusta, että aina on oltava joku ärsyttävä tyyppi mukana, että sellainen tuo muka viihdearvoa. Etenkin tällaisena aikana kaipaa hyvän mielen katsottavaa eikä sellaista mitä katsoessa alkaa lähinnä v*uttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelua lukiessa huomasin paljon haukkumista ja arvostelua juuri sarjan naisia kohtaan. Etovaa, että miehet kuten Niko, saa käyttäytyä ja loukata tunteita miten haluaa ilman erityisempää kritiikkiä, mutta heti kun naiset puolustautuvat ja näyttävät pelurille ettei heidän kanssaan pelleillä (Iita & Jessica), ovatkin he ärsyttäviä ja rasittavia kiusaajia. Haloo. Muutenkin tämä ulkonäön kommentointi, jota pääosin naiset kohtaavat, on kuvottavaa. Itse näen noi miehet ja naiset samantasoisina keskenään.
Totta. Näin sen juuri huomaa, miten miehet saa sanella asiat. Jos nainen ei ole samaa mieltä, hän on "vaikea".
Toisaalta tuossa huomaa myös, että kun kauniit naiset saavat itse arkielämässään niin valtavan erilaista suhtautumista naisilta ja miehiltä, näiden naistenkin mielestä toiset naiset voivat olla "vaikeita" tai vähintäänkin "kateellisia". Heillä ei siis välttämättä tule vastaan mitään itsetutkiskelun tarvetta.Siis Iita ja Jessicahan on ihan suoraan sanoneet kameralle moneen kertaan, että yrittävät tahallaan aiheuttaa draamaa. Luulen, että sen takia heidät on leimattu rasittavaksi (sen takia he ainakin minusta tuntuvat rasittavilta). Jos omaan lähipiiriin olisi pakko ottaa Niko tai Jessica, ottaisin ilman muuta Nikon. Joo, se flirttailisi jokaisen naisen kanssa ja antaisi kylmää jos nainen lämpenee, mutta se voisi olla ihan viihteellistäkin seurattavaa. Toisin kuin kaiken aikaa selän takana juoruileva ja ihmisiä riitelyyn yllyttävä Jessica -- miksi kukaan haluaisi viettää aikaa ihmisen kanssa, joka haluaa aiheuttaa draamaa?
Ihmettelen myös Iitan ja Jessican asennetta, että he ovat muka "näyttäneet Nikolle" ja että "kyllä hekin osaavat pelata". Mun mielestä Iita ja Jessica on onnistuneet vain tekemään itsestään naurettavia, kun vajosivat Nikon tasolle ja vielä paljon alemmas. Jos olisivat itse käyttäytyneet, Niko olisi näyttänyt tosi lapselliselta ja ällöttävältä, nyt kun naiset ovat pelanneet heittäytymällä vielä lapsellisemmiksi, se vain saa Nikon näyttämään tilanteessa siltä fiksuimmalta osapuolelta.
No juuri tätä minäkin ihmettelin. Mitä ihmeen pelaamista ja kostamista tuo on, että kipittävät Nikon perässä kuin koiranpennut kerjäämässä huomiota. Siitähän tuo pleijeri juuri nauttii, kun naiset sekoavat hänen takiaan.
Ja kuka puhuu naisista "daameina". Ihan mielettömän karsea tapa puhua naisista. Daami voi olla vanhempi nainen, ei parikymppinen. Vrt Dame Judi Dench.
Vierailija kirjoitti:
Jessica hoki koko ajan: "Mäki pelaan, pelaan yms" Eihän se pelannut. Puhu vaan shaibaa ja teki itsestään naurunalaisen.
Ja mikä oli se Iitan ja Jessican pissikset esitys Mathildan edessä. En ymmärrä miten kehtaavat olla niin törkeitä ja ilkeitä toiselle ihmiselle?
Minusta tuo ei ollut edes törkeää ja ilkeää, vaan pelkästään lapsellista, tyhmää ja noloa. Siis mitä nämä kuvittelevat tuolla saavuttavansa? Jotenkin tuntuu, että nämä kuvittelevat olevansa jotenkin kieroja vehkeilijöitä, koska olettavat olevansa fiksumpia kuin muut, mutta tuo nyt ei ole edes kieroa. Tuo ei ole v*ttuilua tai kieroilua nähnytkään. Siinäkin juju on tietynlaisessa hienovaraisuudessa ja monitulkintaisuudessa. Suoraan päin naamaan rääkyminen ei ole mitään pelaamista, vaan... noh.. rääkymistä.
Eihän tässä ohjelmassa olisi mitään viihdettä jos noita oman elämän playereita ja kieroja sisiliskoja ei olisi tuolla. :D
Nauratti vähän kun oli kuvattu sitä liskoa sen jälkeen kun Jessica kommentoi ettei ole oikeasti niin kiero.