Ex on the Beach Suomi
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, tulee kyllä takasin...
No hyvä. Niko on niin kammottavan omahyväinen ja niin itseään täynnä, että sitä on huvittava seurata. Erittäin yököttävä eli viihdyttävä tyyppi.
Toi Henkka on kyllä kunnon työmies
Edelleen ihmettelen tuota Nikon pelaamista. Mitä hän siis pelaa ja mitä hän siinä voittaa? Yleensä kai pelimiehet pelaa, että saavat naisen sänkyyn ja sitten katoavat, mutta tämän Nikon peli on sitä, että tekee naiset hulluiksi ja sitten haluaa katsella sitä vain vierestä. Miksi? Ja naiset vielä vapaaehtoisesti asettavat itsensä naurunalaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä. Niko on niin kammottavan omahyväinen ja niin itseään täynnä, että sitä on huvittava seurata. Erittäin yököttävä eli viihdyttävä tyyppi.
Niin on! Muhun ei tollanen tyyppi iskis ollenkaa mut hauska seurata sivusta kun nää muikkelit kuolaa tollasen pellen perää :D pieni myötähäpeä ehkä kun kaveri luulee olevansa helvetinmoinen adonis xD
Vierailija kirjoitti:
Joo tolle äijälle en uskaltais jättää edes kissaani hoitoon!
eiks jassulla oo rikosrekisterii..ja siks joutu lähteen ku tuli ilmi...näin olen ymmärtäny lukeneeni
eli se siitä tasosta
"Mä oon tosi pinnallinen, ulkonäkö ennen kaikkee, kaveritkin sanoo että pitäs olla vähemmän pinnallinen, mut hei tällänen mä vaan oon!"
Onko joku yllättynyt että on sinkku.
Ainoa pätkä mitä olen sarjaa katsonut ja taisi kertoa kaiken oleellisen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelua lukiessa huomasin paljon haukkumista ja arvostelua juuri sarjan naisia kohtaan. Etovaa, että miehet kuten Niko, saa käyttäytyä ja loukata tunteita miten haluaa ilman erityisempää kritiikkiä, mutta heti kun naiset puolustautuvat ja näyttävät pelurille ettei heidän kanssaan pelleillä (Iita & Jessica), ovatkin he ärsyttäviä ja rasittavia kiusaajia. Haloo. Muutenkin tämä ulkonäön kommentointi, jota pääosin naiset kohtaavat, on kuvottavaa. Itse näen noi miehet ja naiset samantasoisina keskenään.
Totta. Näin sen juuri huomaa, miten miehet saa sanella asiat. Jos nainen ei ole samaa mieltä, hän on "vaikea".
Toisaalta tuossa huomaa myös, että kun kauniit naiset saavat itse arkielämässään niin valtavan erilaista suhtautumista naisilta ja miehiltä, näiden naistenkin mielestä toiset naiset voivat olla "vaikeita" tai vähintäänkin "kateellisia". Heillä ei siis välttämättä tule vastaan mitään itsetutkiskelun tarvetta.
Siis Iita ja Jessicahan on ihan suoraan sanoneet kameralle moneen kertaan, että yrittävät tahallaan aiheuttaa draamaa. Luulen, että sen takia heidät on leimattu rasittavaksi (sen takia he ainakin minusta tuntuvat rasittavilta). Jos omaan lähipiiriin olisi pakko ottaa Niko tai Jessica, ottaisin ilman muuta Nikon. Joo, se flirttailisi jokaisen naisen kanssa ja antaisi kylmää jos nainen lämpenee, mutta se voisi olla ihan viihteellistäkin seurattavaa. Toisin kuin kaiken aikaa selän takana juoruileva ja ihmisiä riitelyyn yllyttävä Jessica -- miksi kukaan haluaisi viettää aikaa ihmisen kanssa, joka haluaa aiheuttaa draamaa?
Ihmettelen myös Iitan ja Jessican asennetta, että he ovat muka "näyttäneet Nikolle" ja että "kyllä hekin osaavat pelata". Mun mielestä Iita ja Jessica on onnistuneet vain tekemään itsestään naurettavia, kun vajosivat Nikon tasolle ja vielä paljon alemmas. Jos olisivat itse käyttäytyneet, Niko olisi näyttänyt tosi lapselliselta ja ällöttävältä, nyt kun naiset ovat pelanneet heittäytymällä vielä lapsellisemmiksi, se vain saa Nikon näyttämään tilanteessa siltä fiksuimmalta osapuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmettelen tuota Nikon pelaamista. Mitä hän siis pelaa ja mitä hän siinä voittaa? Yleensä kai pelimiehet pelaa, että saavat naisen sänkyyn ja sitten katoavat, mutta tämän Nikon peli on sitä, että tekee naiset hulluiksi ja sitten haluaa katsella sitä vain vierestä. Miksi? Ja naiset vielä vapaaehtoisesti asettavat itsensä naurunalaisiksi.
Niko kerää sulkia hattuun "olisin saanut tuon, jos olisin halunnut, mutta en sitten kelpuuttanutkaan"...
Jaakko parka, kun joutui noiden naakkojen väliin.
Ketä kaikkia se Henkka nyt on jo duunaillut? Onko se joku polyamorinen dude.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaikkia se Henkka nyt on jo duunaillut? Onko se joku polyamorinen dude.
Ei kai se nyt naimisiin ole näiden DAAMIEN kanssa menossa, niin turhan aikaista puhua polyamoriasta. Ainakin Iitan ja Julian kanssa peuhannut pariin kertaan.
Juliaa käy jotenkin sääliksi, kun sanoi treffeillä, että nämä on ihka ensimmäiset treffit hänen elämässään. Sitten on kuitenkin retostellut vaikka millä seksijutuillaan tuolla... Ehkä olen vanha kääpä, mutta olen silti iloinen, että tuon ikäisenä olin itse kerännyt enemmän treffi- kuin sänkykumppaneita. Onhan seksi kivaa, mutta kun sekin vaan on tuhat kertaa parempaa ihmisen kanssa, josta oikeasti välittää ja joka välittää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ja kielimies:D
Milloin se BB-Jukka tulee mukaan vai onko se jo häädetty? Mennyt ohi multa.
Ei oo kyllä pinnallisuus ainoa syy sille, miksi jessica on sinkku. Todella sietämätön ja rasittava luonne hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Dplayssa näkyy jo jaksot. Ilmasena tulee varmaan ensiviikolla.
Itse tykkään Iitasta. Tulee mieleen vähän Jersey Shoren Snooki. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä pinnallisuus ainoa syy sille, miksi jessica on sinkku. Todella sietämätön ja rasittava luonne hänellä.
Samaa mietin. Jos täällä on mieskommentoijia, niin olisi kyllä kiva kuulla (nuorehkojen) miesten mielipiteitä siitä, lähtisikö parisuhteeseen Jessican kanssa, eli paljonko nuoruus ja ok ulkonäkö kompensoi sitä, että nainen on kivirekeä raskaampi ja täysin kujalla siitä, miten huonon kuvan itsestään antaa. Eli kuvittelee näyttäytyvänsä jonain superfiksuna pelinaisena, joka pyörittää peliä mielensä mukaan, kun todellisuudessa näyttäytyy juoruavana, huomiohakuisena riidankylväjänä.
Jessica hoki koko ajan: "Mäki pelaan, pelaan yms" Eihän se pelannut. Puhu vaan shaibaa ja teki itsestään naurunalaisen.
Ja mikä oli se Iitan ja Jessican pissikset esitys Mathildan edessä. En ymmärrä miten kehtaavat olla niin törkeitä ja ilkeitä toiselle ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dplayssa näkyy jo jaksot. Ilmasena tulee varmaan ensiviikolla.
Itse tykkään Iitasta. Tulee mieleen vähän Jersey Shoren Snooki. :D
Siis Iita ja Jessica on naisista ehdottomasti viihdyttävimmät! Niiden toilailuja on hauka seurata :D
Ymmärrän kyllä senkin, miks joitain ne rasittaa, mutta tällasia ihmisiä pitää nimenomaan näissä sarjoissa olla.