Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hukun töihini

Vierailija
10.03.2020 |

Pusken töitä minkä ehdin. Työaikani on 8-16, mutta työpäivät venyvät ja pääsen kotiin vasta 17-18. En ehdi pitämään kahvitaukoja enkä aina ruokataukoakaan ja jos ehdinkin, niin max. 15 min.
Valitin työantajalle ja arvatkaa mikä oli ratkaisu? En saa enää tehdä ylitöitä (joista ei makseta vaan saa vapaana jos ehtii pitämään) vaan normaalityöajan pitää riittää! Työmäärääni ei vähennetä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun siis rivien välissä kehotettiin virtaviivaistamaan työtapaasi. Turha nysväys pois, keskity olennaiseen. 

Vierailija
2/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sen minkä ehdit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin pidät sulle kuuluvat tauot.

Vierailija
4/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko mun vanhan paikan? :D

Juu, sinulla on katsos ongelmia muistissa ja heikkoutta organisointitaidoissa. Laadi nyt hyvä ihminen jokin lista tekemisistäsi ja keskity olennaiseen! Älä viitsi ylisuorittaa, kyllä meillä huolehditaan työssäjaksamisesta.

Hei missä se raportti taas viipyy! Hei puhelin soi! Hei asiakas odottaa tuolla! Hei mikset sanonut että toi printteri hajoaa tänään, ois pitäny huomata ajoissa!

Vierailija
5/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

💣💥

Vierailija
6/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko mun vanhan paikan? :D

Juu, sinulla on katsos ongelmia muistissa ja heikkoutta organisointitaidoissa. Laadi nyt hyvä ihminen jokin lista tekemisistäsi ja keskity olennaiseen! Älä viitsi ylisuorittaa, kyllä meillä huolehditaan työssäjaksamisesta.

Hei missä se raportti taas viipyy! Hei puhelin soi! Hei asiakas odottaa tuolla! Hei mikset sanonut että toi printteri hajoaa tänään, ois pitäny huomata ajoissa!

🤣

Vierailija
7/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltin kautta yövuoroon kohta. Aikaa tappamaan. Netflixi laulamaan. Jotain kivaa pikku purtavaa, ehkä nokoset.

Moiks. Nähään aamulla.

Vierailija
8/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet sen minkä ehdit.

Ja vähän päälle 🙄

Vierailija
9/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin tuttua.

Minun ex-työpaikassanikin oli noin. Mikä ehkä ärsyttävintä oli se, ettei työmäärä ei ollut kaikilla yhtä kauhea. Olin henkilö, jolla vain oli liikaa hoidettavia asioita työaikaan nähden. Ja aikataulu oli tiukka, vain minun pisteessä. Tuotteet piti olla valmiina matkalla seuraavalle taholle ja minä oli ainoa joka niitä juoksi kasaamassa kaikkien muiden töiden ohessa.

Ja samaan aikaan toisaalla sanotaan, että kyllä on ihan pelottavan hiljaista.

Lähdin pois kun en kestänyt tuota epäreilua Tehtävien jakoa. Työssäni olin hyvä.

Vierailija
10/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
11/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole uimahallin valvoja?

Vierailija
12/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin tuttua.

Minun ex-työpaikassanikin oli noin. Mikä ehkä ärsyttävintä oli se, ettei työmäärä ei ollut kaikilla yhtä kauhea. Olin henkilö, jolla vain oli liikaa hoidettavia asioita työaikaan nähden. Ja aikataulu oli tiukka, vain minun pisteessä. Tuotteet piti olla valmiina matkalla seuraavalle taholle ja minä oli ainoa joka niitä juoksi kasaamassa kaikkien muiden töiden ohessa.

Ja samaan aikaan toisaalla sanotaan, että kyllä on ihan pelottavan hiljaista.

Lähdin pois kun en kestänyt tuota epäreilua Tehtävien jakoa. Työssäni olin hyvä.

Kuulostaa tutulta.

13/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusken töitä minkä ehdin. Työaikani on 8-16, mutta työpäivät venyvät ja pääsen kotiin vasta 17-18. En ehdi pitämään kahvitaukoja enkä aina ruokataukoakaan ja jos ehdinkin, niin max. 15 min.

Valitin työantajalle ja arvatkaa mikä oli ratkaisu? En saa enää tehdä ylitöitä (joista ei makseta vaan saa vapaana jos ehtii pitämään) vaan normaalityöajan pitää riittää! Työmäärääni ei vähennetä.

Itsellä oli sama homma, urakkatyö ja tuntipalkka, aloin vit#ullakseni tekemään vielä hitaammin.

Vierailija
14/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun siis rivien välissä kehotettiin virtaviivaistamaan työtapaasi. Turha nysväys pois, keskity olennaiseen. 

Eli jatkossa teen vain perustyöni enkä ota esimiehiltä (4 kpl) vastaan mitään ylimääräisiä työtehtäviä. En myös asiakkailta työtilauksia. Asiakkailta tulevat tilaukset ovat ylimääräisiä tehtäviä, eivätkä kuulu perustyöhöni.

Olen ollut tässä työpaikassa 18v. Vuosia sitten eräälle toiselle sanottiin, ettei saa tulla ylitöitä. Kolmen päivän päästä hänelle tultiin huutamaan, miksi se ja se työ on tekemättä. Sen jälkeen sai taas tehdä ylitöitä. 

Vierailija
15/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Älä riko itseäsi.

Noudata työnantajan käskyä: hanskat putoaa klo 16.00.

Vierailija
16/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikkihiiri merihädässä

Vierailija
17/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hullua tämä nykyään. Toiset nääntyy työnsä ääreen ja työttömät masentuu kotonaan kun mihinkään ei huolita töihin, ei edes hanttihommiin, kun työttömyyttä on takana useampi kuukausi. 

Vierailija
18/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on päinvastainen ongelma. Lomautusta odotellessa...

Vierailija
19/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin katsot onko työtavoissasi kenties jotain kehitettävää, teet tarvittavat korjaustoimenpiteet ja lähdet kotiin kun normaali työaika on täynnä.

Vierailija
20/57 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleetko miettinyt työmetodeja koskaan? Kuiinka esim systemaattista ja tehokasta työsi on? Pitäääkö laadun ollan huippuunsa hiottua vai riiittääkö tasalaaatuinen tulos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi