Sain seksilelusta haavoja..? (Satisfyer pro 2)
Hei, onko jollain kokemusta asiasta, onko normaalia ja miten voi välttää? Sain kolme verta vuotavaa haavaa klitorikseen kyseisestä lelusta. Masturboinnin aikana en tuntenut kipua tai kirvelyä, mutta homma jälkeen huomasin lelussa verta ja luonnollisesti katsoin että mistä nyt yhtäkkiä verta vuotaa.
Ja nyt selvennyksen vuoksi vielä muutama huomio:
-ei ole menkkoja
-ei ole tauteja (juuri testattu, ei uusia kumppaneita)
-vain minä olen käyttänyt lelua, se on suht uusi eikä ole aikasemmin tullut mitään haavoja tai muita ongelmia.
-liika kitka ei myöskään ole ongelma
Kyseessä on siis vibraattori. Ilmiannan asiattomat vastaukset.
Kommentit (12)
En nyt kuiviin ole vuotamassa mutta oliks kiva saada jotain vastauksia 😩 eihän tuota uskalla kohta käyttää jos se rupee rikkomaan ihoa ja limakalvoja...
Ap
Vaikea sanoa ilman kuvaa. Laitatko?
Muistitko kiireessäsi ottaa sen paketista pois? Pakkauksen terävät kulmat saattavat vaurioittaa kehoasi. Paperihaavat ovat yleisiä ikäistesi ihmisten keskuudessa.
Hehehe 3&4.
Onko jollain oikeasti fiksuja neuvoja?
Voi olla valmistusvirhe. Laitteessa voi olla jäänyt valuun pieniä epätasaisuuksia, jotka raapivat. Kannattaa olla yhteydessä valmistajaan, ei myyjään.
Mulle kävi samoin! Tosin siis unohdin liukasteen välistä 🙈 Uus lelu enkä tuollaista muistanut, toinen käyttökerta. Mutta omalla kohdalla synnytyksestä ei ole kauaa aikaa, imetän ym niin limakalvot on herkät ja kuivat jne. Uskoisin tulleen tästä kombosta. Ehkä siis vähän vähemmän tehoa ja taukoja pitäen, ja se liukkari muistaen 🙈😁
Sen kanssa kannattaa kyllä aina käyttää liukkaria
Muutenkin raju laite
Käytitkö maksimiteholla?
Onko siinä irrotettavassa osassa joku terävä reuna? Ei pitäisi olla, ainakaa siinä kohdassa joka koskettaa klitoriksesi ympärillä ihoasi.
Varovaisesti vaan kokeilemaan uudestaan. Paras lelu tuo on.
Laitoithan varmasti sen kumiosan joka tulee erillisenä paketissa
Kai siinä on useita tehoasetuksia. Ajoitko täpöiilä?
Jos siinä silikonisessa suukappaleessa ei ole valuvikaa ja teräviä reunoja, niin syy on käyttäjässä. Se imee melko voimakkaasti ja eri ihmisillä on erilainen herkkyys verenvuotoon. Sisareni nenä vuotaa verta ihan itsestään pelkästä aivastuksesta tai nenän niistosta. Älä käytä imevää "vibraa".
Hei, itselleni on käyny aivan samalla tavalla. Ohjeissa mainitaan liukkarin käyttö ja se on kyllä iteltä jääny tosin rasvaa sen tilalla oon käyttänyt.
Veikkaan että haavat johtuu ihan herkistä limakalvoista ja pitää ottaa liukkari mukaan :)
Onko kellään kokemusta?