Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarinoita suhteista, jotka eivät olleet rakkautta ensisilmäyksellä

Vierailija
10.03.2020 |

Kertokaa, nämä ovat usein todella kiinnostavia kuulla :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin erään nettiryhmän kautta miehen, jonka kanssa menin drinkeille. Siis ei ollut mikään treffijuttu kummallakaan mielessä. Juttua riitti, itse pidin miehen seurasta mutta minulla oli ihan muut asiat elämässä silloin mielessä kuin treffailu.

Kolmen tunnin jälkeen lähdin kotiin, koska olin hyvin väsynyt. Matkalla kotiin sattui hassu juttu: ikään kuin joku olisi käskenyt minua lähettämään miehelle viestin ja kiittämään illasta. Näin tein, ja tästä itse asiassa alkoi suhteemme. Mies sanoi jälkeenpäin että oli itse ihastunut heti mutta luuli ettei minua kiinnosta. Nyt viisii vuotta yhdessä, 4 aviossa enkä voisi olla onnellisempi :).

Vierailija
2/8 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Ja kiitos ykköselle vastauksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Eikö kellään?

Vierailija
4/8 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikilla. Mihin rakastutaan, jos rakastutaan ensi silmäyksellä? Itse luotuun mielikuvaan ventovieraasta ihmisestä? Ulkonäköön kyllä voi ihastua ensi silmäyksellä, mutta en minä sitä rakkaudeksi nimittäisi.

Vierailija
5/8 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kirjoitti:

Minusta kaikilla. Mihin rakastutaan, jos rakastutaan ensi silmäyksellä? Itse luotuun mielikuvaan ventovieraasta ihmisestä? Ulkonäköön kyllä voi ihastua ensi silmäyksellä, mutta en minä sitä rakkaudeksi nimittäisi.

No onhan joillekin tullut varma olo heti jostain ihmisestä esimerkiksi. Erityisesti sellaiset tarinat joissa yhteen päätyneet aluksi inhosivat toisiaan yms

Vierailija
6/8 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla baarista noukittu yhden yön juttu molemmille. Pitkin kesää tuli pari yötä lisää silloin tällöin. Rakkaudesta tai ihastumisesta puhuttiin ehkä puolen vuoden kohdalla ekaa kertaa. Nyt 22v takana, joista 21v saman katon alla ja 12v naimisissa.

Vierailija
7/8 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kirjoitti:

Näin luulin minäkin kunnes se sitten iski, rakkaus ensisilmäyksellä.

Vierailija
8/8 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä kirjoitti:

Näin luulin minäkin kunnes se sitten iski, rakkaus ensisilmäyksellä.

Hyvää tuuria, jossa ihastus muuttui rakkkaudeksi.