Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Linkitetään tähän hyviä kotitreenivideoita Youtubesta

Vierailija
10.03.2020 |

Olen 2-vuotiaan lapsen äiti, ja mies on arkipäivät toisella paikkakunnalla töissä, niin en pääse iltaisin jumppiin ja salille. Haluaisin löytää hyviä kotitreenivideoita netistä. Sekä aerobista että sellaista salitreenin kaltaista. Käsipainot ja kahvakuula löytyy. Kiitos jos voit linkittää tähän ketjuun sinun hyväksi havaitsemat treenivideot! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Fitnessblenderin sivut.

Vierailija
2/5 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! Fitnessblender vaikuttaa hyvältä. Youtube-videot tosin sopisivat minulle paremmin, koska ne saan näkymään televisioruudusta=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/5 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnessblender on hyvä! Ne löytyy YouTubesta myös. Muita hyviä siellä: popsugar fitness, sydney cummings.

Onko sulla chrome cast käytössä vai ihan perus älytv jossa youtube yms?

Meinaa löysin itse juuri ihan huikean hyvän appin puhelimeen, ja sen saa sieltä ainakin chrome castin kautta telkkariin.

Appi on nimeltään FitOn. Ja se on ilmainen! Liikunnan osalta. Siellä on myös pro-ohjelma joka maksaa, silloin saa ravinto-ohjelman myös.

Appiin syötetään ensin omia tietoja, liikunnallisuutta, aktiivisuutta, mistä liikunnasta pitää.. ja kuinka monta kertaa haluaa jumpata viikossa. Sen jälkeen appi tekee sulle 12 viikon suunnitelman, esim mulle valitsi toiveen mukaan kolme videota viikolle. Tietysti voi lisäksi itse selata videoita ja tehdä muitakin.

Tähän sai myös liitettyä ainakin fitbitin älyrannekkeen. Joten suosittelen, jos saat striimattua sen telkkariin 👍 videot on todella hyvälaatuisia, ohjaajat kivoja ja treenit monipuolisia.

Vierailija
5/5 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superia! Kiitos vinkeistä!