Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä musiikkiluokista?

Vierailija
26.06.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meidän muksut haluaa pyrkiä, kannustan kyllä.

Vierailija
2/10 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse musiikkiluokalla ja keksin siitä vain positiivista sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolista opetusta saa kokeilla useita eri soittimia ja runsaasti esiintymisiä. Keikkamatkoja yms. Ovat tehneet levyn ja tekevät lisää.

Yhteinen harrastus luo hyvän luokkahengen ja koulumenestys on ollut hyvää.

Jos lapsi on kiinnostunut ja haluaa musiikkiluokalle suosittelen pyrkimään sinne.

Toinen lapsistani on hyvä musiikissa mutta ei kiinnostunut esiintymään ja tuen hänen valintansa ettei pyrkinyt musiikkiluokalle. Niitä esiintymisiä tulee reippaasti niin kannattaa miettiä onko lapsi halukas niihin.

Itsekin pääsee kuuntelemaan konsertteja ja pidetään niistä koko perhe.

Vierailija
4/10 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suositeltiin tokaluokkalaisena musiikkiluokalle, ja en olisi itse alunperin halunnut millään mennä koska koulumatka piteni useilla kilometreillä ja jo hankitut kaverit jäivät vanhaan kouluun.

Äiti kuitenkin " pakotti" , ja nyt reilu 20 vuotta myöhemmin olen sitä mieltä että se on yksi elämäni parhaista muutoksista!

Luokkahenki oli ihan mahtava, koulussa oli aina kivaa ja silti opittiin samat asiat kun kaikki muutkin. Mistään ei jäänyt paitsi ainakaan. Musiikki-uralle ei painostettu ketään jollei ollut omaa hinkua.

Muutama kuuluisuus on meidän luokalta maailmalle ponnistanut:o)

Itse en ole yksi heistä...

Yhä edelleen meidän luokka on yhteyksissä- meillä tytöillä on hyvin tiivis ystäväporukka joka syntyi jo ala-astevuosien aikana.

Luokkakokouksia on kerran vuodessa jolloin mahdollisimman moni tulee paikalle.

Suosittelen lämpimästi!

Nenne

Vierailija
5/10 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi aloittaa syksyllä musiikkiluokalla ja vähän huolestuttaa, että kuinka pärjää siellä. Lähinnä huolettaa, että joutuvatko etenemään joissakin oppiaineissa hitaammille oppijoille liian nopeaan tahtiin, kun musiikkihommat kuitenkin taitavat vähän viedä aikaa muilta opinnoilta. Toivottavasti huolehdin ihan turhaa ;-)

Vierailija
6/10 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa siis vastustan jyrkästi, käytännössä haluan äitinä lapselleni parasta ja pistän pyrkimään, jos yhtään musikaalisuutta riittää.

Vierailija
7/10 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni on ollut musiikkiluokalla ala-asteelta lähtien ja on nyt sibeliuslukiossa.

musaluokalla yhteishenki on hyvää kun niin paljon tehdään yhdessä, erilaisuutta suvaitaan hyvin kun usein musaluokalle hakeuttukin erilaisia persoonia.

musiikki vie aikaa alaasteella muusta ja omatoimisesti saa kyllä tehtäviä tehdä, eli vanhemmilta vaaditaan hieman enemmän, myöskin siksi että eril esiintymiset vaativat avustajia roudaajia pukujen tekoa yms ja leipomisia ja myyjiä esiintymisiin jne

lapsesta kasvaa esiintymistaitoinen ja itsevarma nuori ja musiikki on suuri osa elämää

suosittelen kaikille

Vierailija
8/10 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivistä palautetta. Jännittää kuinka tulee jaksamaan, koulumatkat pitenee ja pitää opetella bussin käyttö. ap

Vierailija
9/10 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkita sellasiellekin pyrkyä!

Oli ihanaa!

Vierailija
10/10 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koulukiusauksen uhrina koin kyllä helvettinä sen, että sama luokka oli 7 vuotta kasassa. Mutta kyllä se minutkin ohjasi luovalle alalle. Hyvää oli itse musiikkiluokkaopetus; perseestä oli luokka" kaverit" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän