Mikä on pahin insultti mikä sinulle on sanottu?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mikä insultti, siis konsultin lähialaa mutta tradenomi? En ole itse heihin törmännyt.
Konsultti toimii puhelimitse tai esimerkiksi messuilla. Insultti käy asiakkaiden luona näiden kotona tai työpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä insultti, siis konsultin lähialaa mutta tradenomi? En ole itse heihin törmännyt.
Että tälläisiäkin ihmisiä on, jotka oikein ylpeilevät dinosaurus statuksellaan.
Kiinnostava aihe, mutta niin tökerö tosiaan tuo lainasana että odotan suomenkielistä avausta ennenkuin suvaitsen vastata.
Toisen ketjun ap. kirjoitti:
Kiinnostava aihe, mutta niin tökerö tosiaan tuo lainasana että odotan suomenkielistä avausta ennenkuin suvaitsen vastata.
Sama juttu.
Eräs nykyään entinen ystäväni toivoi että eläisin pidempään kuin lapseni :(
Nyt jumalauta valoja päälle noiden anglismien kanssa! Tampio!
"Sinä et taida lukea kovin paljon."
sulla on iso nenä, et oo tainnut koskaan harrastaa seksiä, ruma.
olen elänyt ihan tavallista elämää
Pahin insultti mun keississä on että mun feissiä on sanottu ugliksi ja että noussi on liian bigi. Earit myös liian isot (höröearit). Ja on mun bodiakin insultattu silleen että stomakki on bigi.
housuissas sulla on insultti,puhu suomea että itsekin ymmärrät
Inspiroiko mun kayttama sana "volatiili" ihan omaan ketjuunsa? :D Oi etta jos nain on, olen otettu! :D
Ap saikin aloitukselleen melko offensiivisen vastaanoton.
Ja syystäkin.
Särähti anglismi munkin korvaan mutta voidaanko jatkaa aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Särähti anglismi munkin korvaan mutta voidaanko jatkaa aiheesta
Munkin korvassa särähtelyä ja nunnan pyllyssä pörähtelyä.
treffit kirjoitti:
Inspiroiko mun kayttama sana "volatiili" ihan omaan ketjuunsa? :D Oi etta jos nain on, olen otettu! :D
Sitä se narsismi teettää.