Naapuri hakkasi päivällä lattiaan kun kuuntelin musiikkia
Eikö nämä hakkaajat aloita yleensä klo 22 jälkeen, että hakkaavat seiniä ja lattioita jos on vielä suihkussa vaikka klo 22:01, mulla ei oo tuota ongelmaa kun nukun ihmisten aikaan! Mutta aika kohtuutonta että jos 2 kertaa kuussa kuuntelen musaa normaalin puheen voimakkuudella max 2h päivällä niin naapuri hakkaa lattiaan. On sillä hullulla hermo kireellä, tulkoon vaikka tappamaan minut kerta noin pahasti oirehtii, jos täällä kuulostaa siltä että naapuri kävisi oman asuntoni puolella vessassa niin ei nämä seinät ja lattiat eristä silloin mitenkään maagisesti myöskään musiikin ääniä... Mitenkään en oo sääntöjä rikkonut, päiväsaikaan saa kuunnella musiikkia kunhan ei soita kokopäivää ja kuulokkeita en käytä koska ne pahentaa mun tinnitystä. Eikä oo mitään väliä tykkääkö naapuri musiikistani, toisella ihmisellä ei tarvitse hyväksyttää musiikkimakuaan, musiikkimakuja mahtuu maailmaan erilaisia.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa naapurisi haluaa vain osallistua. Rytmi veressä ja sillai.🥁
Tai jospa hän haluaa vaan v*ittuilla. Kiusata ja osoittaa lapsellisesti mieltään!
Aika monta viestiä ehditkin tällä kertaa kirjoittaa ennen kuin mainitsit ensimmäisen kerran kiusaamisen.
Luultavasti auttaa asiaa jos otat subbarit pois päältä. Musiikki vielä menettelee, mutta se, että talon rakenteet tärisee niin, että on kuin hammaslääkäri poraisi hermoon, niin se ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Laita niin pienelle että kuuluu hiljasemmin kuin kusen lorina. Osa tekee töitä kotona, opiskelee kotona, niin onhan tuo musiikinhuudatus todella raivostuttavaa. Normaalit asumisen äänet (suihku, vessassa käynti, vieraiden puhe) on ok, mutta se bassonjytä kulkee runkoäänenä.
Tajuatko sinä että jos laitan musiikin hiljaisemmalle kuin kusen lorina niin en kuule sitä ollenkaan! ja ei pidä elää muiden rytmin mukaan, vaan jokaisella on oma rytminsä ja päiväsaikaan on sallittu musiikin kuuntelu niin miksi pitäisi aina nöyrästi kumarrella näitä kotona töitä tekeviä ja opiskelevia, enkä ikinä saisi tehdä sitä asiaa mistä minä nautin!? Suurimmaksi osinhan minä otan teidät muut huomioon kun ainoastaan 2 kertaa viikossa kuuntelen musiikkia, joten sulla on kuukaudessa 28 päivää aikaa rauhassa tehdä töitä ja opiskella ilman musiikin soittoani! Niin ja kaikki tylsä on kerrostalossa sallittu (suihku, vessassa käynti, vieraiden puhe) viihdykkeet v*ittuun!
En tajua teidänlaisia ihmisiä. Kertoisitko mulle miten tv-ohjelmista lähtevä puhe eroaa vieraiden puheesta!? eikö niissä tv-ohjelmissa keskustella ihan samalla tavalla?
Musiikkia saa kuunnella. Pianoa saa soittaa. Koira saa haukkua.
Ne ovat ihan normaaleja elämisen ääniä kunhan pianoa ei tai musiikkia ei soiteta joka päivä monta tuntia putkeen. Päivittäin saa molempia tehdä.
Ja se koirakin saa haukkua kunhan ei räksytä tuntikausia putkeen joka päivä.
Häiriön määritelmässä on keskeistä se, että se on toistuvaa, säännöllistä ja kestoltaan kohtuuttoman pitkää.
Itse laittaisin ilmoituksen isännöitsijälle tuollaisesta rakenteiteiden hakkaamisesta. Se ei ole normaalia elämisen ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti auttaa asiaa jos otat subbarit pois päältä. Musiikki vielä menettelee, mutta se, että talon rakenteet tärisee niin, että on kuin hammaslääkäri poraisi hermoon, niin se ei ole ok.
EDELLEENKÄÄN EN OMISTA SUBBAREITA!
Se mitä eniten ihmettelen näissä aloituksissasi on se, että miksi ihminen, joka itse häiriintyy naapurin veden valuttamisesta, aivastelusta ja kehitysvammaisen örähtelystä, jaksaa loputtomiin jankata omaa oikeuttaan kuunnella musiikkia niin että se kuuluu naapuriin. Kun nyt vaan on huono äänieristys! Jos naapuri joutuu sen huonon äänieristyksen takia kestämään sinun musiikkiasi, niin miksi itse tehtailet tänne valitusketjuja naapurin aivasteluista ja ties mistä? Ihan samalla tavalla se huono äänieristys toimii toiseenkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Musiikkia saa kuunnella. Pianoa saa soittaa. Koira saa haukkua.
Ne ovat ihan normaaleja elämisen ääniä kunhan pianoa ei tai musiikkia ei soiteta joka päivä monta tuntia putkeen. Päivittäin saa molempia tehdä.
Ja se koirakin saa haukkua kunhan ei räksytä tuntikausia putkeen joka päivä.
Häiriön määritelmässä on keskeistä se, että se on toistuvaa, säännöllistä ja kestoltaan kohtuuttoman pitkää.
Itse laittaisin ilmoituksen isännöitsijälle tuollaisesta rakenteiteiden hakkaamisesta. Se ei ole normaalia elämisen ääntä.
Juuri näin. Tälleen minä oonkin elänyt sääntöjen mukaan, mutta joillekin kun ei kelpaa edes se, vaan pitää saada kiusattua ja ajettua oma tahto läpi että kun naapurin jotkin elintavat ei miellytä niin hän ei sitten niitä enää tee! Näillä ihmisillä ei oo mitään muuta kuin itsekäs luonne, eivät ota huomioon nytkään mitä olen kirjoittanut että ainoastaan 2 kertaa kuussa kuuntelen musiikkia päiväsaikaan ja huonon äänieristyksen takia se kuuluu naapuriin, ei sen takia että minä sitä huudattaisin ja kenenkään ei ole pakko lähteä kuuloaan pilaamaan kuulokkeilla... Ihmisillä on hirveä minä minä minä - asenne ja ei osata olla kohtuullisia ja rentoja musiikin/tv kuuntelun suhteen kerrostalossa.
Ai nyt siellä jo useampikin naapuri häiriintyy musiikistasi, etkä vieläkään tajua että se on liian lujalla, vaikka naapurit ovat jo ainakin puoli vuotta kärsineet metelistäsi?