Kannattaako enään antaa mahdollisuutta
Mies on jankuttanut eksästään viimeisen vuoden ajan vähän väliä ja välillä olen jotkut sanomiset ottanut jopa niin että vertaa minua eksäänsä ja lapsiani tämän eksän uusiin lapsiin (eivät siis ole mieheni lapsia). Nyt kun tämä eksä aloitti taas uuden suhteen niin hiljeni puheetkin hänestä.
Ei ole oikeastaan koskenut minuun koko vuonna tai tehnyt aloitetta seksiin. Puhuu kyllä tulevaisuudesta yhdessä, mutta käytäs antaa olettaa aivan muuta. Ei huomio edes vaikka täytin pyöreitä, ei edes pientä onnittelua. Sanoin siitä hänelle ja ilmaisin pahoittaneeni mieleni tästä, mutta mies ei välittänyt eikä tuntunut edes yrittävän ymmärtää asiaa.
Ei oikeastaan koskaan kysele mitään minun asioistani ja jos jotain sanon niin ei näytä paljon kiinnostavan vaan keskittyy puhumaan omista asioistaan.
Mies on viimeisen vuoden aikana muuttunut todella kylmäksi ja välinpitämättömäksi enkä ainakaan mielestäni ole tehnyt mitään sellaista, että olisin moisen käytöksen ansainnut. Olenkin lähinnä miettinyt kannattaako mieheen enään tuhlata aikaani ja olenko pelkkä korvike eksälle. Itselläni on ainakin niin paha olla etten aina edes tiedä haluanko oikeasti edes nähdä miestä.
Kommentit (11)
Jäin aattelehtimaan, että miksi? - Ei nyt avauksesi perusteella ainakaan auennut montaa syyä, miksi itse mietisin uossa tilanteessa mahd. parisuhteelle. Voisitko siis Ap hieman avata, että mikä saa sinut aattelemaan puoltasekunttia tai no muutamaa sekunttia kauemmin, että miksi saattaisit haluta antaa itsellesi mahdollisuuden suhteeseen, tuon kuvaamasi miehen kanssa.
Sinkkumies
Kuulostaa niin ihanalta prinssiltä, että totta kai annat mahdollisuuden! Pitäähän sitä nyt ihmistä ymmärtää, tuskin itsekään olet täydellinen. Ole vain kiltisti hiljaa ja alistu, muutenhan voit jäädä vaikka yksin, ja sehän on pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua.
Melko karulta tuo kuulostaa.
Luepa tekstisi uudestaa niin, että kirjoittaja olisikin rakas ystäväsi tai vaikka aikuinen lapsesi. Mitä toivoisit hänen tekevän? Kehoittaisitko tai kannustaisitko ystävääsi/aikuista lastasi jatkamaan suhdetta, jossa hän on hylätty ja onneton?
Hänellähän on ollut mahdollisuus koko ajan, ja näin hän on sen käyttänyt. Siitä kannattaa vetää johtopäätökset. Mitä hyvää sinä olet saanut tästä suhteesta? Ei sinun ole mikään pakko tuohon jäädä.
Eiköhän sulla oo itselläkin vastaus tuohon miettimääsi kysymykseen. Ihmettelen, jos jatkatte yhdessä...
Ota nyt ihmeessä etäisyyttä.
Onko suhteessa hyviäkin puolia?
Tänne kerrottu kuulostaa kamalalta.
Suosittelen sulle äidinkielen kertaamista.
No kyllä jo tota kirjottaessa tuntu ettei enää kannata, kun eihän tässä ole mitään järkeä. Kaipaan sitä mitä meillä aikanaan oli, muttei sitä saa enää takasin kun on niin pitkään ollut olo ettei riitä toiselle.
En oo kalat kun jousimies, miten se liittyy tähän?
Ap
ei enään vaan ENÄÄ