Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut syylää jalkapohjassa?

Vierailija
26.06.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kai se oli syylä.. Sellainen vaalea pahkura. Äh, mikä lie.

Äiti aina veitsellä repi ja " kuori" sitä irti jalasta :( Se oli aika kamalaa.

Veljellänikin oli ja se lähti äidin käsittelyssä kertaheitolla isona kimpaleena. Aijai.

Vierailija
2/6 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelin sitä kyllä itse pois ja päälle laitoin apteekin syyläkynää (ei auttanut).

Lopulta se lähti siten että laitoin yöksi aina syylän päälle kasan hiivaa (tuorehiivaa, löytyy maitokylmiöstä kaupassa) ja laastaria päälle + sukka jalkaan. Parissa viikossa hävisi. Sen jälkeen ei ole tullut syyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oliskose paremminkin känsä. En tiä kun en noista silleen tiedä. Pari kovempaa pientä kohtaa on mun päkiöissä. Ei o ikinä vaivannut. Nyttemmin on kipua. Baari iltoina loppuillasta useimmiten, päkiät on kuin tulessa, kirvelee ja olo on kuin olisi lasinsiruilla kävellyt. Korkkarit ku aina on jalassa viihteellä. En heti tajunnu mistä johtu mut sit keksin. Mitenköhän saisi pois ne...

Vierailija
4/6 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli monta vuottaa syyliä jalkapohjassa, tosi kipeitäkin, lähti tosiaan ilmastointiteipillä. Pidä teippiä niin kauan syylän päällä, että se häviää. Jeesusteippi rules!

Vierailija
5/6 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei lähteny millään kotikonsteilla eikä lääkkeillä ja sitten ne oli pakko polttaa ja oli kiva kesä sitten kun ei pystyny kävelemään eikä uimaan.

Vierailija
6/6 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi ainakin mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän