Tiesittekö, että Kirsi Ranto vakuuttui enkelien olemassaolosta, kun hän näki kämpässään ylisöpön höyhenen, jonka oli oltava enkelistä lähtöisin?
Ylisöpö oli hänen itse käyttämänsä termi. Kyseinen ylisöpö höyhen ei missään nimessä voinut olla muualta lähtöisin kuin enkelistä. Hän myös saa enkeleiltä pysäköintiapua Helsingissä. Jos parkkipaikat näyttävätkin varatuilta, niin enkelit kuulemma järkkäävät paikan.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Tiesin, kertoi tämän jossain haastattelussa. Parkkipaikkaenkelistä en tiennyt.
Kertoi samassa haastattelussa sekä ylisöpöstä höyhenestä, että parkkipaikkaenkelistä. Etsin linkin luettavaksi. Ap
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/kirsi_ranto_loy…
"Kirsi uskoo, että enkelit ovat vastuussa kaikessa ja auttavat myös konkreettisissa asioissa, kuten parkkipaikan etsinnässä. Kirsillä on tästä kokemusta muun muassa Helsingin keskustasta, jossa parkkipaikkaa on usein vaikea löytää.
– Joka kerta parkkipaikka on järjestynyt. 50 metriä ennen mä näen, että joku peruuttaa ja mä pääsen siihen."
Ap
Kuulostaa siltä, että Kirsi on loman tarpeessa.
Tiesin sen että Ranto on pantava mimmi.
T: setämies
Hauska. Toivottavasti ei ole lopullisesti sekoamassa, vaikka pahalta kyllä näyttää.
Joka sunnuntai jossain kokoontuu ihmisiä syömään symbolista ihmislihaa ja juomaan symbolista verta eikä kukaan mieti onko he sekoamassa.
Vaihdevuodet voi teettää kaikenlaista, jos on herkkä mieli.
🇺🇦🇮🇱
Minkä ikäinen se on?
Mun mielestä ollut ihan todella kaunis ja hyvä vartaloinen nainen, kerrankin keikalla lupasi soittaa mulle, arvatkaa soittiko.
M44v kirjoitti:
Minkä ikäinen se on?
Mun mielestä ollut ihan todella kaunis ja hyvä vartaloinen nainen, kerrankin keikalla lupasi soittaa mulle, arvatkaa soittiko.
Ehkäpä Enkeli hävitti puhelinnumerosi.
Meillä oli myös yhteen aikaan pieniä harmaita höyheniä/untuvia lattialla. Tosi söpöjä, keltakärkisiä. Aina kun siivosi niin niitä löytyi useampi kappale. Kävi myöhemmin ilmi, että ilmanvaihtoputkeen oli joskus mennyt talitintti ja kuollut sinne. Sellainen enkeli.
Tulkitseehan Katri-Helenakin tiukasti kontrolloimansa aliminän puhuvan edesmenneiden perheenjäsentensä äänillä. Mistä kukakin lohtunsa saanee, mutta ne jutut olisivat olleet ihan mukiinmeneviä, kun olsi vaan julkaissut ne omissa nimissään.
Harmi, että Ranto paljasti kaikille tuon parkkienkelin. Nyt parkkienkelit hukkuvat työhön
10 wuotta wanha juttu. Mutta oikeassahan Kirsi on.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Ranto paljasti kaikille tuon parkkienkelin. Nyt parkkienkelit hukkuvat työhön
Mulla on yksi "parkkienkelikokemus". Lähdin yleisötapahtumaan ja siellä töissä oleva mieheni kehotti parkkeeraamaan erääseen sisäpiiripaikkaan. Noh, lähdin ajamaan parkkia kohti ja ihmisiä alkoi olla joka puolella paljon, jouduin ryömittämään autoa väkijoukon keskellä. Yhtäkkiä tajusin että reitti sisäpiiriparkkiin olikin suljettu, joten siinä olin ihmisjoukon keskellä, olisi pitänyt peruuttaa väkijoukkoa vastaan hyvän matkaa että olisin päässyt pois sieltä. Katselin ymärilleni ja kas, parin metrin päässä oli kuin ihmeen kaupalla tyhjä parkkiruutu parkkirivissä joka varmasti oli täyttynyt heti ensimmäisenä koko tuhatpäisen yleisötapahtuman alussa.
Vierailija kirjoitti:
Joka sunnuntai jossain kokoontuu ihmisiä syömään symbolista ihmislihaa ja juomaan symbolista verta eikä kukaan mieti onko he sekoamassa.
Ei mieti, koska ovat sekaisin.
Tiesin, kertoi tämän jossain haastattelussa. Parkkipaikkaenkelistä en tiennyt.