Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö, että Kirsi Ranto vakuuttui enkelien olemassaolosta, kun hän näki kämpässään ylisöpön höyhenen, jonka oli oltava enkelistä lähtöisin?

Vierailija
09.03.2020 |

Ylisöpö oli hänen itse käyttämänsä termi. Kyseinen ylisöpö höyhen ei missään nimessä voinut olla muualta lähtöisin kuin enkelistä. Hän myös saa enkeleiltä pysäköintiapua Helsingissä. Jos parkkipaikat näyttävätkin varatuilta, niin enkelit kuulemma järkkäävät paikan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, kertoi tämän jossain haastattelussa. Parkkipaikkaenkelistä en tiennyt.

Vierailija
2/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin, kertoi tämän jossain haastattelussa. Parkkipaikkaenkelistä en tiennyt.

Kertoi samassa haastattelussa sekä ylisöpöstä höyhenestä, että parkkipaikkaenkelistä. Etsin linkin luettavaksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/kirsi_ranto_loy…

"Kirsi uskoo, että enkelit ovat vastuussa kaikessa ja auttavat myös konkreettisissa asioissa, kuten parkkipaikan etsinnässä. Kirsillä on tästä kokemusta muun muassa Helsingin keskustasta, jossa parkkipaikkaa on usein vaikea löytää.

– Joka kerta parkkipaikka on järjestynyt. 50 metriä ennen mä näen, että joku peruuttaa ja mä pääsen siihen."

Ap

Vierailija
4/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että Kirsi on loman tarpeessa.

Vierailija
5/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin sen että Ranto on pantava mimmi. 

T: setämies

Vierailija
6/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas jeesus hän on?

Vierailija
7/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska. Toivottavasti ei ole lopullisesti sekoamassa, vaikka pahalta kyllä näyttää.

Vierailija
8/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka sunnuntai jossain kokoontuu ihmisiä syömään symbolista ihmislihaa ja juomaan symbolista verta eikä kukaan mieti onko he sekoamassa.

9/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet voi teettää kaikenlaista, jos on herkkä mieli.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen se on?

Mun mielestä ollut ihan todella kaunis ja hyvä vartaloinen nainen, kerrankin keikalla lupasi soittaa mulle, arvatkaa soittiko.

Vierailija
11/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu Amman kulttiin.

Vierailija
12/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44v kirjoitti:

Minkä ikäinen se on?

Mun mielestä ollut ihan todella kaunis ja hyvä vartaloinen nainen, kerrankin keikalla lupasi soittaa mulle, arvatkaa soittiko.

Ehkäpä Enkeli hävitti puhelinnumerosi.

Vierailija
13/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös yhteen aikaan pieniä harmaita höyheniä/untuvia lattialla. Tosi söpöjä, keltakärkisiä. Aina kun siivosi niin niitä löytyi useampi kappale. Kävi myöhemmin ilmi, että ilmanvaihtoputkeen oli joskus mennyt talitintti ja kuollut sinne. Sellainen enkeli.

Vierailija
14/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitseehan Katri-Helenakin tiukasti kontrolloimansa aliminän puhuvan edesmenneiden perheenjäsentensä äänillä.  Mistä kukakin lohtunsa saanee, mutta ne jutut olisivat olleet ihan mukiinmeneviä, kun olsi vaan julkaissut ne omissa nimissään.

Vierailija
15/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että Ranto paljasti kaikille tuon parkkienkelin. Nyt parkkienkelit hukkuvat työhön

Vierailija
16/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 wuotta wanha juttu. Mutta oikeassahan Kirsi on.

Zinc

Vierailija
17/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että Ranto paljasti kaikille tuon parkkienkelin. Nyt parkkienkelit hukkuvat työhön

Mulla on yksi "parkkienkelikokemus". Lähdin yleisötapahtumaan ja siellä töissä oleva mieheni kehotti parkkeeraamaan erääseen sisäpiiripaikkaan. Noh, lähdin ajamaan parkkia kohti ja ihmisiä alkoi olla joka puolella paljon, jouduin ryömittämään autoa väkijoukon keskellä. Yhtäkkiä tajusin että reitti sisäpiiriparkkiin olikin suljettu, joten siinä olin ihmisjoukon keskellä, olisi pitänyt peruuttaa väkijoukkoa vastaan hyvän matkaa että olisin päässyt pois sieltä. Katselin ymärilleni ja kas, parin metrin päässä oli kuin ihmeen kaupalla tyhjä parkkiruutu parkkirivissä joka varmasti oli täyttynyt heti ensimmäisenä koko tuhatpäisen yleisötapahtuman alussa. 

Vierailija
18/18 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka sunnuntai jossain kokoontuu ihmisiä syömään symbolista ihmislihaa ja juomaan symbolista verta eikä kukaan mieti onko he sekoamassa.

Ei mieti, koska ovat sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi