Onko oikeasti mahdollista meedion ottaa yhteyttä kuolleeseen?
Onko oikeasti mahdollista meedion ottaa yhteyttä kuolleeseen? Mitä sanot esim. noista tapauksista, joissa meedio ottaa yhteyden kuolleeseen julkkikseen? Esim. Kurt Cobain. Häneen on useampi ottanut yhteyden ja hieman erilaista tietoa tulee riippuen yhteyden ottajasta.
Kommentit (45)
Meedio on kanava. Se ei ota yhteyttä vaan henki itse ottaa kontaktin jos haluaa.
Ei ole mahdollista.
Kristillinen näkemys on se, että jos jotain henkitoimintaa tapahtuisikin, se on ns. paha henki, joka esittää kuollutta ja ihmisiä on kehotettu pysymään erossa hengistä.
Ei tieteellisen todellisuuskäsityksen mukaan.
Satujen yliluonnollisessa maailmassa on...
Vain vajaat uskovat yliluonnollisiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida tätä vähän. Olen miettinyt onko vauvojen ns. kätkytkuolema "mahasamadhi" eli edistyneen sielun itse valitsema poistuminen josta intialaisessa joogiperinteessä joskus puhutaan. No tätä tuskin kukaan tietää.
Kuolemaan liittyen olen pohtinut myös sitä mikä on vanhuuden hiipumisvaiheen merkitys. Miksi se ei mene niin että ihminen elää toimintakykyisenä elinpäivänsä ja kun ne on eletty, sielu vain lähtee? Jostain syystä pitää elää vanhaksi ja sairastua ja heikentyä niin että kehon elinvoima loppuu.
Osa kuitenkin lähtee ns saappaat jalassa tai esim liikenneonnettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä on sinulle yliluonnollista, on joillekin täysin luonnollista.
Amerikassa oli vuosikymmeniä tarjolla, ei enää, miljoona dollaria sille, joka kykenisi osoittamaan minkään sortin yliluonnollisen ilmiön olemassaolon tieteellisesti valvotuissa oloissa.
Potti jäi jakamatta.
Yhtä huuhaata kuin uskonnot. Heikot ihmiset tukeutuvat tällaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä on sinulle yliluonnollista, on joillekin täysin luonnollista.
Niin, vajaille.
No ei ole huijareita kaikki. Pelkkää showta. Rahat pois idiooteilta.
Miksi meedioitten välittämät viestit on aina positiivistä. Varmasti joku henki lähettäisi kusiset terveiset jos vaan vois.
No itse uskon asiaan kyllä. Eräs meedio sai yhteyden kuolleeseen ystävääni ja kuvaili hänet oikein ja tiesi mihin hän kuoli ja minkä ikäisenä. Samoin koirani kohdalla. En kertonut meediolle itsestäni,ystävästäni tai koirastani yhtään mitään, hän ei tiennyt minusta kuin nimeni. Minusta ei ole mitään tietoja somessa (en käytä) tai muualla netissä joten jos hän olisi yrittänyt etsiä niitä, hän olisi vetänyt vesiperän. Mielestäni ei ole muuta mahdollisuutta kuin että yhteys kuolleisiin oli aito.
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa oli vuosikymmeniä tarjolla, ei enää, miljoona dollaria sille, joka kykenisi osoittamaan minkään sortin yliluonnollisen ilmiön olemassaolon tieteellisesti valvotuissa oloissa.
Potti jäi jakamatta.
Aika tyhmä oot.
Vierailija kirjoitti:
Sä näet vain nenänpääsi ja luulet että siinä on kaikki.
Ei ole mahdollista, kuolleiden ja elävien välillä on juopa
""Pyysihän rikas mies Jeesuksen vertauksessa, että Lasarus lähetettäisiin Abrahamin helmasta rikkaan miehen veljien luo, varoittamaan heitä, koska rikas mies oli joutunut hirveään tuskaan kuolemansa jälkeen. Tätä lupaa ei kuitenkaan myönnetty vaan Abraham sanoi: ”Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä” (Luuk. 16:29).""
Vierailija kirjoitti:
No itse uskon asiaan kyllä. Eräs meedio sai yhteyden kuolleeseen ystävääni ja kuvaili hänet oikein ja tiesi mihin hän kuoli ja minkä ikäisenä. Samoin koirani kohdalla. En kertonut meediolle itsestäni,ystävästäni tai koirastani yhtään mitään, hän ei tiennyt minusta kuin nimeni. Minusta ei ole mitään tietoja somessa (en käytä) tai muualla netissä joten jos hän olisi yrittänyt etsiä niitä, hän olisi vetänyt vesiperän. Mielestäni ei ole muuta mahdollisuutta kuin että yhteys kuolleisiin oli aito.
Noidalla, kuten nykyajan meedioilla, on kyky olla yhteydessä pahojen henkien eli demonien tai riivaajien kanssa. Nämä esittelevät itsensä meediolle ja tämän asiakkaalle vainajan henkenä. Ne ovat valehtelevia henkiä, jotka tietävät jotain vainajasta ja pystyvät siksi kertomaan tietoja hänen elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä näet vain nenänpääsi ja luulet että siinä on kaikki.
Kyllä se olen nimenomaan minä, joka en luule mitään. Tuskin on minun tehtäväni osoittaa meedioenkelihömppäveikkojen satuja saduiksi. He luulevat, en minä. Mitään eivät kyseiset luulotautiset raukat voi todistaa.
On !!
UUUU AAAA OOOO EEEE IIII OOO AAAA !!!
MystZinc
Pakko kommentoida tätä vähän. Olen miettinyt onko vauvojen ns. kätkytkuolema "mahasamadhi" eli edistyneen sielun itse valitsema poistuminen josta intialaisessa joogiperinteessä joskus puhutaan. No tätä tuskin kukaan tietää.
Kuolemaan liittyen olen pohtinut myös sitä mikä on vanhuuden hiipumisvaiheen merkitys. Miksi se ei mene niin että ihminen elää toimintakykyisenä elinpäivänsä ja kun ne on eletty, sielu vain lähtee? Jostain syystä pitää elää vanhaksi ja sairastua ja heikentyä niin että kehon elinvoima loppuu.