Seksiä ei ole kenenkään pakko harrastaa ja sitä paitsi se on aika limaista puuhaakin!
Kommentit (21)
Vai niin. Ole sitten harrastamatta.
Me muut emme limoista välitä.
Mikä vika limassa on? Ihan aliarvostettu materiaalin olomuoto.
Joo ihmettelen kanssa että jotku jaksaa sitä että ukko työntää pötköä ees taas, ja ovat jotenkin onnessaan tosta touhusta :D ja monelle ukolle on viel sama kenen reikään työntää :D
Ai ei ole pakko? Himoni väittää ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei toki ole pakko, mutta on myös ikävää jos muut estävät esim. minulta sen harrastamisen.
Miten?
Alkulimastahan kaikki on lähtöisin.
Minä harrastan hiihtoa talvisin. Kesällä harrastan pyöräilyä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ihmettelen kanssa että jotku jaksaa sitä että ukko työntää pötköä ees taas, ja ovat jotenkin onnessaan tosta touhusta :D ja monelle ukolle on viel sama kenen reikään työntää :D
Olet tainnut saada harvinaisen huono seksiä etkä edes ole kokenut orgasmia.
Ketjun avaajalle: saanko kysyä, miten sinut on pantu alulle?
Jonne 12-v siellä ällöilee. Kyl se siitä, sullakin himot heräilee muutaman vuoden kuluttua... Pakkohan se ei edelleenkään ole, mutta mukaaa touhua on kuules. Mitä limaisempaa, sen ihanampaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun avaajalle: saanko kysyä, miten sinut on pantu alulle?
Olen Suomen ensimmäinen koeputkiaikuinen.
Aloittajan kanssa täysin samaa mieltä!
Ei siitä seksistä kannata harrastusta tehdä 😁. Urheilu on paljon mukavampaa muutaman kerran viikossa. Seksikin tuntuu paremmalta, kun osaa olla myös ilman sitä 😉
Vierailija kirjoitti:
Ei toki ole pakko, mutta on myös ikävää jos muut estävät esim. minulta sen harrastamisen.
Huomatkaa: MUUT estävät.
Anna mun kaikki kestää.
No onhan se suht vastenmielistä hommaa.
Mutta täyryy sanoa eniten kadehtivan heitä, jotka sanovat tuntevansa olonsa läheisemmäksi partnerin kanssa kun ovat harrastaneet seksiä.
Itse tunnen aina itseni jotenkin hyvin yksinäiseksi.
Joten joo, seksi ei ole sen erikoisempaa ja seksin jälkeen ikävämpi olo.
Hyvä hei! Pidä toi tyyli.
Sua ei varmaan haittaa, että sut pistetään kiertoon kuukauden välein.
Vierailija kirjoitti:
Jonne 12-v siellä ällöilee. Kyl se siitä, sullakin himot heräilee muutaman vuoden kuluttua... Pakkohan se ei edelleenkään ole, mutta mukaaa touhua on kuules. Mitä limaisempaa, sen ihanampaa.
Taidst olla oikeassa. Kuulin nimittäin eräältä pikkupojalta, että koulussa he käyvät täällä trollaamassa.
Että semmoisia penskoja...