Onko sinulla älyranneke?
Omistatko aktiivisuus-tai älyrannekkeen? Jos kyllä, Minkä merkkinen ja onko ollut hyvä?
Kommentit (11)
Ei ole enkä usko tarvitsevani moista.. Ei oo tarvittu ennenkään niin miksi tarvitsisi nyt??
Vastasin ei, mutta on mulla jossain tallessa pari vanhaa Särkänniemen älyranneketta 😄
On, Garmin VivoSmart merkkinen. Ostin kun aloin laihduttaa, tuolla pystyy seuraamaan käveltyjen askelten määrää, sykettä liikuntaharjoituksen aikana, kalorien kulutusta ja painon kehitystä. Lisäksi unen seuraaminen on ihan kiinnostavaa.
Ranteesta löytyy Garmin vivomove 3s sport. Tykkään, rannesykemittaus, askelmittari jne. Parasta kuitenkin on se että näyttää normaali kellolta.
Ei vielä. Tuli vaan mieleen että onko sekin jokin seurantalaite?
Voidaan jäjittää jos esim.katoaa marjamatkalla, mainostajat ym.
Miten kukaan voisi pärjätä ilman?? Ei kenenkään ranne voi olla luonnostaan niin älykäs, että älyäisi edes puolta niistä asioista mitä älyranneke älyää.
Ei ole. En ole halunnut hankkia. Tiedän kyllä milloin olen ollut liian vähän liikkeellä. Ja toisekseen alkoi ahdistaa kaverin jatkuva viestien kyttäys. Itse pystyn olemaan koskematta puhelimeen pitkänkin ajan, kaverilla tuli kaikki ilmoitukset siihen rannekkeeseen ja vähän väliä piti sitten laittaa viestiä jonnekin jne.
Omistan. Merkkinä samsung galaxy fit ja en osaa sanoa onko hyvä vai huono koska ollu niin vähän aikaa käytössä..