Koetko olevasi arvostettu henkilö?
Arvostetaanko sinua henkilönä eli oletko arvostettu?
Kommentit (7)
Olen. Syvällisyyttäni arvostetaan, rauhallisuuttani arvostetaan, luovuuttani ja ideoitani arvostetaan. Perhe ja ystävät arvostavat. Ja koska omaan tiettyjä taitoja sen takia minua arvostetaan.
Ikävä kyllä se menee näin jos ei ole mitään sen suurempia taitoja mitä näyttää eivät ihmiset juurikaan huomaa tai osaa sinua arvostaa :/
Vain mieheni ja äitini silmissä. Toisinaan arvostan itsekin itseäni, toisinaan taas en. Isälle olen aina ollut se nuorin ja tyhmin lapsi, joka kehtaa vielä kyseenalaistaa hänen totuutena pitämään asioita. Koulussa ja töissä olen aina saanut olla aika yksin ja ehkä olen halunnutkin sitä. Olen saanut olla rauhassa, mutta toisaalta en ole saanut tunnustusta, koska en ole tehnyt itsestäni ja onnistumisistani minkäänlaista numeroa.
En todellakaan ole arvostettu henkilo.
En koe asiaa merkitykselliseksi. Ihmisten arvostus tai arvostamattomuus voi johtua aivan epärelevanteista "mustatuntuu" asioista tai joukkosuggestiosta laumaeläimellisyydestä joilla ei ole oikeastaan mitään tekemistä oikeiden asioiden faktojen kanssa. Miksi lauma arvostaa kiusaajia, pskanpuhujia, miksi lauma tekee lihavien työt jne.
Ihmisten arvostus tulee jos on tullakseen ja yleensä ei jos pyrkii tekemään asiat oikein
Kyllä koen. Niiden ihmisten silmissä, jotka merkitsevät. Eli läheiset.
Ei arvosteta. Olen muutenkin turha.
Kolme päähenkilöä pääni sisällä keskustelevat usein minusta arvostettavaan sävyyn ja odottavat aina ratkaisuja. Toki heidän omat ratkaisumallit ovat myös ihan verrattavan hyviä todennäköisyyksiä.
Olenkin ottanut heidät neuvonantajiksi.
Taustalla on muutamia mulkeroita jotka arvostelevat minua, mutta koska heillä ei ole parempaa tarjota niin en edes ota kuuloonikaan heidän ratkaisumalleja.
Oletankin että nämä ovat jotain haitallista jäämää lapsuudestani, jossa erilaisia reaktioita arvosteltiin hyvin voimakkaasti vanhempieni ja isovanhempien taholta.
Silti pidän nämä äänet mukana elämässäni, niin saan täyteläisempiä näköaloja kaikkeuteen.
Jos haluan hiljaisuutta ja nöyryyttä ilman neuvontantajieni kehuja, niin laitan musiikkia soimaan tai teen töitä. Silloin kaikki äänet ja persoonat vetäytyvät omiin toimiinsa.
t. viiden papukaijan ministeriö