En varmaan työllisty koskaan
En ole uskottava persoona, enkä tarpeeksi hyvä missään. Kaikki vaan sanoo että olet vielä nuori (24) ja vielä vaikka mikä on mahdollista, kaikki ovet avoinna. No miten niin olisi, kun en ole saanut tähänkään mennessä mitään aikaan. Jankuttavat vaan että Toivo Sukarikin jätti aikanaan koulun kesken ja omasi heikon itsetunnon, silti lopulta menestyi. No miksiköhän kaikki suomalaiset ei sitten vaan ole näitä toivosukareita. Minulla koulu lakkasi menemästä hyvin lukion aikana. Ja suurin osa ihmisistä on aina suhtautunut minuun jotenkin ihmetellen, vaikka olen toiminut ihan normaalisti. Jotenkin minusta kai paistaa läpi se suuri tyhmyys. Ainoastaan vanhemmat enää uskovat että minusta voisi tulla jotain, mutta se onkin vain sellaista vanhempien tyypillistä toiveajattelua. Mitä jos yhtäkkiä alkaisin oppimaankin asioita. CV on kauhea, eikä vuosia saa enää kelattua takaperin. Se, ettei ole tehnyt mitään, on ja pysyy. Kuka tällaisen ääliön palkkaisi mihinkään, kun parempia hakijoita on yhteen työpaikkaan satoja muitakin, joilla on täydellinen elämä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tätä menoa susta tulee yhteiskunnan elätti, joka menee minun ja monen muun työssä käyvän verorahoista. Tai oletkin jo. V*tuttaa tällaiset lusmut.
Kerrohan sitten, miten tilanne korjataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä menoa susta tulee yhteiskunnan elätti, joka menee minun ja monen muun työssä käyvän verorahoista. Tai oletkin jo. V*tuttaa tällaiset lusmut.
Kerrohan sitten, miten tilanne korjataan.
Ap voisi varmaan hakea kouluun tai jotain töitä. Ei ole niin vaikeaa.
Tänään kerrottiin ky,menestä uudesta kotonavirystaoauksea