Suuseksi
Mitäs mieltä naiset on ylipäätään suuseksistä? Antavana tai saavana osapuolena? Meillä on kotona asia niin, että vaimo kieltäytyy molemmista vaikka joskus on antanut tajunnanräjäyttävää suuseksiä kunnes se loppui. Itse mielelläni myös antaisin hänelle, mutta hän ei suostu siihen. Sanoo kyllä, että se tuntuu todella hyvältä, mutta silti ei kelpaa ilman perusteluja.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Moi, suhteessanne on jokin muu asia pielessä kuin seksi. Siksi homma ei toimi. Kokeileppa huomioida vaimosi ja ole läsnä. Uskon että myös seksielämä korjaantuu.
M43
Sehän ei ole mahdollista, että nainen olisi jotenkin rajoittunut...
Meillä on melki joka kerta molemminpuolista suuseksiä. En muista edes koska viimeksi näin ei olisi ollut. Nautitaan molemmat antamisesta ja saamisesta kovasti
Emmaahhx kirjoitti:
Itse tykkään poikaystävälle antaa suuseksiä, ja antaa jopa tulla suuhun.
Mistä sun kaltaisia naisia löytyy? ap
Mäkin annan ja vastaanotan suuseksiä mielelläni, enkä todellakaan pihtaa muutenkaan. Mutta mulla on lapsia ja oon vanha ja lihava niin en oo oikeestaan edes nainen enää tän palstan miesten mukaan. Ehkä se on niin, että kaikkea ei voi saada?
Moi, suhteessanne on jokin muu asia pielessä kuin seksi. Siksi homma ei toimi. Kokeileppa huomioida vaimosi ja ole läsnä. Uskon että myös seksielämä korjaantuu.
M43