Mitä ajattelet naisesta tai miehestä jolla useita lapsia eri?
Niin mitä ajattelet naisesta tai miehestä jolla on lapsia useille eri miehille/tai naisille?
Kommentit (18)
Naisesta ajattelen, että toivoton tapaus.
Miehestä ajattelen, että kyllä suomalaiset naiset on monet sitten typeriä eikä mieti yhtään.
M/39
Miehestä ajattelen ÄIJÄ! Naista käy sääliksi.
Että on uskallettu elää ja on lähdetty suhteeseen tosissaan kun on uskaltanut antaa lapsen tulla.
Jokainen pikkuvauva vaiheen elänyt tietää kuinka raskasta se on ja on surullista että niin moni pari ajautuu ongelmiin alle 3v pienen lapsen vanhempina.
Kuinka puuttuu se oikea välittämisen malli jossa oikeasti pidetään huolta toisistamme.
Että niinkauan kun on party party, asiat on hyvin. Karu todellisuus iskee vasten naamaa ja erotaan. Hukataan yhteys toiseen.
Jokainen tehköön miten haluaa, kunhan otetaan myös lasten paras huomioon, eikä vain se oma mukavuus ja omat halut.
Itse en lapsia monen kanssa halua, joten lapsiluku täynnä tämän yhden kanssa :)
Tunnen 28v naisen jolla on 4 lasta, kaikki eri miehille. Parin vuoden välein lapset tehty ja tämä nainen ei ole ikinä ollut töissä.
Tuo on totta, että naisesta ja miehestä ajattelee eri tavalla.
Miehen kohdalla ajattelen, että mies on aina ajatellut naisen hoitavan lapset, siksi miehen on helppo niitä tehdä. Naisen kohdalla olen epäilevämpi, koska en halua tuomita, joten en oikein tiedä mitä ajattelisin.
Enpä oikeastaan mitään. Minä voisin tehdä vielä lapsia lisää, mies ei halua, koska on jo edellisistä suhteista kaksi lasta. Jos elämässä tulee sopiva mies kohdalle, joka myös haluaa lapsia ja asiat ovat kunnossa, niin en näe ongelmana lisääntyä myös toisen miehen kanssa.
Mies on turn-off seurustelumielessä. Sillähän menee kaikki rahat niihin penskoihin. Muutenkin tulee mieleen että tällaiset, niin miehet kuin naisetkin ovat vähän yksinkertaisia.
Että lapset eri miehille/naisille on hyvä rekvisiitta uhriutua ja heittäytyä marttyyriks ja nyyhkiä kuinka raskasta on, plus käyttävät valtion tukija hyödykseen, vastuuttomia, moraalittomia, lapset vaan pelinappuloita heille
Mun mielestä tällaisella ihmisellä on elämänhallintaongelmia, sukupuolesta tai sosioekonomisesta asemasta riippumatta. Oletan, että "usea" tarkoittaa tässä enemmän kuin 2.
Tuttavapiiriin kuuluu kolme naista, joilla on tuhti satsi jälkeläisiä eri miesten kanssa. Kaikkia naisia yhdistää samanlainen luonteenpiirre, että he hyvin herkästi rakastuvat ja hyvin herkästi kyllästyvät. Pärjäävät itsenäisesti ja tuntuvat tykkäävän siitä, ettei taloudessa ole toista aikuista. Elarit ovat kyllä huolehtineet kuin myös hoitoviikot, mutta ne menee jo rutiinilla uuden äijän kanssa.
Minä en pystyisi samaan, joten vahvoja ovat ne naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tällaisella ihmisellä on elämänhallintaongelmia, sukupuolesta tai sosioekonomisesta asemasta riippumatta. Oletan, että "usea" tarkoittaa tässä enemmän kuin 2.
Norjan Mette-Marit, Tanskan prinssi, Palanderien molemmat puoliskot. Ihan normaalia elämää tämä on, eikä mitään ihmeellistä. Toiset haluavat paljon lapsia ja arvostan myös sitä. Mutta jos miehellä on useammalle naiselle samanikäisiä lapsia niin se kertoo vastuuttomuudesta, yleensä ei osaa käyttää ehkäisyä, eikä kiinnostunut seurauksista.
Sanotaanko vaikka näin että "en alkais oleen".
Jos lapsia enemmän kuin kahden kanssa, niin on se vähän vastuutonta toimintaa.
Minusta siinä valitettavasti on kyseessä "vanhemmat ensin, lapset toisina." Eli kun vanhemmilla ei ole juuri nyt kivaa keskenään, laitetaan lapset menemään sen riitely-hylkääminen-kaksi kotia-vieraantuminen-mankelin läpi. Todella harvoilla ihmisillä on riittäviä sosiaalisia taitoja ja objektiivisuutta hoitaa ero hyvin, ainakaan lasten näkökulmasta. Vanhemmat itse voivat olla hyvinkin tyytyväisiä, mutta pienillä lapsilla ei ole valmiuksia käsitellä eroa.
Ero vielä menee ja voi olla alsten edun mukaistakin joskus mutta sitten kun kuvioon astuu uusi puoliso ja uudet yhteiset, rakastetummat lapset, jotka saavat olla isän/äidin kanssa joka päivä, niin sen eroperheen lapsen ahdistus ja huonommuuden tunne on väistämätöntä. Valitettavasti tästä syystä arvostukseni monien kumppaneiden kanssa lisääntyneitä vanhempia kohtaan ei ole kovin korkealla.
Poikkeuksena ovat ne harvinaiset tapaukset, joissa on onnistuttu pyristelemään irti ja pelastamaan lapsetkin alkoholistiksi/väkivaltaiseksi muuttuneelta vanhemmalta, ja jatkettu elämää uuden kumppanin kanssa. Heille nostan hattua.
Että on harrastanut seksiä heidän kanssa