Oletko jo vähentänyt liikkumista julkisilla paikoilla koronaviruksesta johtuen?
Kommentit (30)
En ole muuttanut mitään arjessani, mutta huomaan, että moni on koska melkein kaikkialla on tavallista hiljaisempaa.
Joo, kun asun v-Suomessa, ja täällä on todettu virustartunta.
En. Ihan normaalia elämää ja liikkumista metrolla jatkan. Hysteeriset jääköön kotiinsa. Viikon kuluttua tallinnan päiväristeilylle.
Onneksi oon työkyvytön niin ei tarvitse käydä töissä. Yleensä käyn vaan lähikaupassa muutaman kerran viikossa. Olisi ihan kamalan ahdistavaa joutua joka päivä menemään ihmisten ilmoille altistuttamaan itseänsä.
Taidan jättää leipäjonossa käymisen väliin ja syödä kaurapuuroa.
Arki rullaa normaalisti, mutta olen lykännyt ulkomaanmatkasuunnitelmia myöhempään ajankohtaan. En tahdo joutua karanteeniin vieraassa maassa.
Toimin päinvastoin ja liikun nykyään ihmisten ilmoilla aiempaa enemmän, koska tahdon saada tartunnan nopeasti. Ennemmin tai myöhemmin se tauti kuitenkin tulee jos on tullakseen, ja parempi nyt kun sairaaloissa on vielä hyvin tilaa jos sairastun vakavasti.
Olen varautunut kriiseihin hyvin jo ennen kuin coronaviruksesta tiedettiin mitään. Mulla on varasto täynnä suojapukuja, jotta voin käydä turvallisesti kaupassa. Mutta pysyn silti mahdollisimman paljon kotona, jottei puvut loppuisi kesken jos kriisi pitkittyy.
En. Sairastan juuri flunssaa, ja olen sen vuoksi vähentänyt liikkumistani.