Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmö kysymys mutta iso nainen pelkää satuttavansa miestä...?

Vierailija
08.03.2020 |

Tämä on sitten hölmö kysymys, mutta toivon silti ettei pidettäisi trollina tai pilkattaisi.

Olen siis kokematon nainen, ikää 31v. Nyt olen tavannut kivan miehen jonka kanssa on käyty pariin kertaan kahvilatreffeillä ja eilen oltiin minun luonani. Olemme jo puhuneet siitä ettei seksiä harrasteta vielä koska meillä on molemmilla epävarmuuksia asian suhteen ja on parempi että tunnetaan ensin paremmin.

Kerroin rehellisesti että minulla on apävarmuuksia koostani. Olen siis naiseksi pitkä enkä mikään hoikka. Olen siis 179cm/95kg, paksureisinen ja muutenkin roteva. Kun sanoin leikilläni että pelkään rikkovani miehen (olisiko 173cm/60-65kg), mies sanoi että höpsis ja pyysi istumaan näin:

https://st3.depositphotos.com/1012548/13940/i/1600/depositphotos_139409…

Mä en voinut. Pelkään kuollakseni että miestä sattuu ja miten pahalta se itsestä tuntuu.

Sanokaa siis oikeasti, voinko mä tehdä noin ja luottaa siihen ettei miestä satu tai ettei oikeasti joku paikka venähdä?

Kiitos jos joku haluaa vastata ilman mollaamista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin luvata ettei miestä satu. Olen saman kokoinen mies mutta päälläni on ollut 132 kiloinen nainen. 

PS: Uskoisin että sinulla on todella kaunis vartalo. Muhkeat naiset ovat mieleeni. 

Vierailija
2/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rikki mee. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan seksi on yhdessä opettelua alussa ja myöhemmin mahdollisimman suuren nautinnon tuottamista. Vaikuttaa siltä että olet sinut itsesi kanssa eikä kaverisikaan tunnu pelkäävän kommunikointia, asioista puhumista. Ennustaa hyvää!

Vierailija
4/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sinua kuumana. Eikä varmasti mene rikki.

https://i.pinimg.com/originals/e5/9c/f8/e59cf83cc70446275ed73d7dba2ccec…

Tämä olisi omaan mieleen. Kuvan nainenkin on 10/10.

Vierailija
5/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies istuisi syliisi, pelkäisitkö meneväsi rikki? Tuo vastaa kysymykseesi.

Noin keskimäärin 172cm/60-65kg mies on fyysisesti vahvempi ja mm. luustoltaan kestävämpää tekoa kuin 179cm/95kg nainen.

Omasta kokemuksesta ap:n kaltainen nainen tuntuu paremmalta sylissä kuin mallityyppinen. Ei siinä ole juurikaan eroa painatko 55kg vai 95kg, mutta siinä on onko mitään pehmusteita ;)

Vierailija
6/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies istuisi syliisi, pelkäisitkö meneväsi rikki? Tuo vastaa kysymykseesi.

Noin keskimäärin 172cm/60-65kg mies on fyysisesti vahvempi ja mm. luustoltaan kestävämpää tekoa kuin 179cm/95kg nainen.

Omasta kokemuksesta ap:n kaltainen nainen tuntuu paremmalta sylissä kuin mallityyppinen. Ei siinä ole juurikaan eroa painatko 55kg vai 95kg, mutta siinä on onko mitään pehmusteita ;)

* Ei kun se olikin 173cm.

Siltä varalta että palstanaiset ovat yhtä tarkkoja pituudesta kuin naiset yleensä...

Vierailija
7/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuuleekin :D

Vierailija
8/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä hullumpaakin kuultu.

"En uskalla halata hoikkaa miestä koska tuntuu siltä että mies menee rikki", ym.

Aiheeton pelko silti.

Vierailija
9/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin luvata ettei miestä satu. Olen saman kokoinen mies mutta päälläni on ollut 132 kiloinen nainen. 

PS: Uskoisin että sinulla on todella kaunis vartalo. Muhkeat naiset ovat mieleeni. 

Olisi terapeuttista harrastaa seksiä miehen kanssa joka rakastaa pyöreämpiä naisia.

Vierailija
10/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut ihan sama pelko. Olen 155cm mutta painan 70kg, mies on taas 187cm ja painaa 65kg. Välillä kun mä olen päällä niin oon ihan varma että mä murran sen luut. Ihan kamala tunne. Mulla on kaikki ylimääräinen vielä pepussa ja reisissä niin tuntuu että mies todella litistyy mun alle. No ei ole vielä litistynyt mutta silti. Rakastan ratsastamista ja olis niin kiva istua naaman päälle mutta en todellakaan uskalla, miesparka kuolisi sinne. Joskus oon haaveillut voimakkaammasta miehestä jonka sylissä ja päällä olis niin kiva istua ja ratsastaa, ilman pelkoa siitä että toisen luut murtuu..

Vierailija
11/11 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut ihan sama pelko. Olen 155cm mutta painan 70kg, mies on taas 187cm ja painaa 65kg. Välillä kun mä olen päällä niin oon ihan varma että mä murran sen luut. Ihan kamala tunne. Mulla on kaikki ylimääräinen vielä pepussa ja reisissä niin tuntuu että mies todella litistyy mun alle. No ei ole vielä litistynyt mutta silti. Rakastan ratsastamista ja olis niin kiva istua naaman päälle mutta en todellakaan uskalla, miesparka kuolisi sinne. Joskus oon haaveillut voimakkaammasta miehestä jonka sylissä ja päällä olis niin kiva istua ja ratsastaa, ilman pelkoa siitä että toisen luut murtuu..

Ihan samanlaiset luut sillä "voimakkaammalla miehellä" on.

Tämä naisten kokofetissi on jotain ihan käsittämätöntä, ja toisin kuin miehillä joiden maku vaihtelee, se kohdistuu pelkästään kookkaisiin miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi