Käsidesi jo loppu lähiapteekista. Mulla menee neljässä päivässä se pullo tyhjäksi.
Nyt mulla menny jo monta desinfiointi aine pulloa kun desinfioi myös kasvot ja suun alueen. Maskia pidän Joka paikassa tällä hetkellä, myös ruokaa laittaessani perheelleni sekä anopille mennessäni. Yritän silti välttää ulkona liikkumista ja julkisissa paikoissa olemista. Entä jos saan koronan ja kuolen, lapset jää orvoiksi tai kuolevat myös.
Kommentit (29)
Alkossa on viinaa, ajaa saman asian.
Kuulostaa kamalalta.
Älä laita sitä käsidesiä naamaan. Käsien pesu saippualla kotona. Kotiin tullessa voi varmaan käsidesiä käyttää.
Mitä se käsidesillä läträys auttaa, kun ne mahdolliset virukset jäävät kuitenkin siihen iholle? Saippuaa ja vettä, niin saattavat lähteä poiskin.
Ei mene. Työttömien kadehtija, sun satualoituksesi kyllä tiedteään ja tunnistetetaan jos 2 sanasta.
Aika pieniä pulloja ilmeisesti ostat, vai desinfioitko itsesi puolen tunnin välein?
No osta lidlistä. Siellä noita oli hylly täynnä. Kuka hitto maksaa apteekin ylihintoja.
Voi että ihminen voisi olla hullu jos tämä ei olisi Provo
Vierailija kirjoitti:
Aika pieniä pulloja ilmeisesti ostat, vai desinfioitko itsesi puolen tunnin välein?
Hänellä on valtava naama.
Minä pesen kädet heti töissä, kun menen sinne bussilla, ennen syömistä ja heti kotiin tullessa.
Tai yleensäkin, kun käyn jossain, niin heti ensimmäiseksi käsien pesuun kotiin tullessa. En käytä mitään desifiointiaineita.
Muista desinfioida myös pyypyysi!
VIRUKSIIN EI AUTA KÄSIDESI! Pese vedellä ja saippualla!
Luuletko, että virus jää ihosi pinnalle? Sinun pitää alkaa desinfioida sisuskalusi myös. Suosittelen juomaan vähintään pullollisen käsidesiä päivässä.
Tuo ois vielä mennyt täydestä että desinfioit naaman ja suun. Tiedän useampia jotka teki tuota jo ennen koronaa. Tuo että pidät muka hengityssuojainta koko ajan kotona on vaan jo liian paksua. Kukaan ei jaksais. Eihän sen läpi saa edes kunnolla hengitettyä.
Ei ilmeisesti ole kouluja käyty. Virukset eivät ole käsidesistä moksiskaan, se tuhoaa lähinnä kaikki hyödylliset bakteerit ja edistää ns. sairaalabakteerien eli resistenttien kantojen kehittymistä.
Mikrobit lähtevät vedellä ja saippualla, hyvällä mekaanisella puhdistuksella.
Kylvetkö siinä aineessa:)
Saippuapesu on tehokkaampi.
Mulla on autossa ihan pieni pullo käsidesiä, pyöräytän tipan käsiini kun tulen kaupasta. Kotona en sitä tarvitse.
Miksi käyttäisit hengityssuojainta ellet itse kanna virusta? Se on täysin turhaa, kun silmätkin ovat suojaamatta. Eli mahdollisen tartuttajan sylkipisaroissa virus leviää silmien limakalvon kautta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mulla menny jo monta desinfiointi aine pulloa kun desinfioi myös kasvot ja suun alueen. Maskia pidän Joka paikassa tällä hetkellä, myös ruokaa laittaessani perheelleni sekä anopille mennessäni. Yritän silti välttää ulkona liikkumista ja julkisissa paikoissa olemista. Entä jos saan koronan ja kuolen, lapset jää orvoiksi tai kuolevat myös.
Sä oot jo sairas, henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kylvetkö siinä aineessa:)
Saippuapesu on tehokkaampi.
Mulla on autossa ihan pieni pullo käsidesiä, pyöräytän tipan käsiini kun tulen kaupasta. Kotona en sitä tarvitse.
Pyöräytä 4-5 ml ja hiero huolella, kunnes kuivat niin menee ohjeen mukaan. Tippa on kosmetiikkaa.
Se tuskin on selväjärkisten vika että sulla lyö yli. Ihan perushygienia riittää kotona, ja ulkona liikkuessa. Kotikäyttöön saippua ja vesi on parempia kuin se desinfiointiaine.