Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä minun pitäisi jämäkämmin vaatia asioita, niin ne tapahtuisi

Vierailija
08.03.2020 |

Esim että ”Nyt siivotaan!” tai ”Ensi kesänä lähdetään Kreikkaan lomamatkalle!”. Teen kuulemma väärin kun odotan häneltä oma-alotteisuutta tai vastavuoroista keskustelua siitä mitä tehtäisiin kesällä. Miehen veljellä avovaimo joka päättää kaiken ja kertoo mitä miehen pitää milloinkin tehdä, kuulemma minun pitäisi olla samanlainen. Toisaalta hassua, kun oma mieheni haukkuu tätä naista tosi paljon ja olen käsittänyt että ainakin osittain juurikin samasta syystä.

Mitä ajatuksia tämä herättää? Itse en tiedä mitä pitäisi tehdä, koska en ole luonnostani sellainen joka haluaisi päättää kaikesta ollenkaan, vaan muita huomioiva ja keskusteleva.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap teit lapsiakin tuon miehen kanssa? Mikä hänessä ylipäätään teki alunperin sellaisen että halusit hänet aviomieheksesi ja lastesi isäksi?

Olin aika nuori ja tulin aika pian tapaamisen jälkeen myös raskaaksi (oltiin oltu yhdessä reilu vuosi). Mies siis toivoi kovasti lasta, itse olisin voinut vielä odottaa. Olen itse aika rikkinäisestä perheestä, ja todennäköisesti jos olisin itse ollut tuolloin tasapainoisempi, niin olisin tajunnut odottaa pidempään. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän