Onko teitä muistettu naistenpäivänä jotenkin?
Kommentit (23)
Ei mitenkään erikoisesti. Mies hemmottelee minua joka päivä muutenkin. <3
Aamupalalla sänkyyn. Päivää tarvitaan koska maailma ei vieläkään ole tasa-arvoinen.
Ei ole 27vuoteen ja hyvin menee !!Kaiken maailman hömppäpäiviä ,Venäjältä tuo lähti alkujaan...?
On. Mies laittoi aamiaisen ja antoi kaksi lahjaa. Naistenpäivä on hänelle tärkeä, en osaa kuvitella, että hän jättäisi sen huomioimatta.
Kertokaapa joku mulle, kuinka kauan tällaisesta päivästä on kohkattu. Olen keski-ikäinen ja tajusin naistenpäivän olemassaolon vastaa tällä vuosituhannella. Olin miesvaltaisessa työpaikassa ja siellä kaikki naiset sai ruusun. Itse yhdistin ko. päivän päässäni neukkulaan.
Vierailija kirjoitti:
Aamupalalla sänkyyn. Päivää tarvitaan koska maailma ei vieläkään ole tasa-arvoinen.
Se on fakta, joka ei tällaisilla päivillä miksikään muutu. Pikemminkin pitää yllä asetelmaa yksi päivä naisille, 364 miehille.
Mieheni ja lapseni jaksavat kuunnella normaalia kohteliaammin paasaustani ihmisoikeuksista ja kuinka ne ei toteudu kaikkialla maailmassa, tänään korostan naisten ja tyttöjen huonoa asemaa.
Se taitaa olla heidän lahjansa minulle.
Joo, raahautui umpikännissä kotiin viime yönä ja siinä meni yöunet. Tänään saa kattoa turvonnutta naamaa ja krapulaista ukkoa. Silleen muisti.
Mies keitti aamukahvit ja sitäkin piti erikseen pyytää 😂. Hän ei ymmärrä huomioimista tällaisina päivinä. Arjessa antaa kyllä sitäkin enemmän.
Kyllä muistettiin. Sekä mieheni, että poikani.
Mieheltäni sain valkokultaisen kaulakorun.
Ulkomailla asuvalta pojalta onnittelupuhelun.
Ei. Olen mökkihöperönä koronaa piilossa.