Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sisko arvostelee mun sisustamaa kotia, mun painosta kuittailee...

Vierailija
08.03.2020 |

Ja terveydentilasta. Kerran erehdyin avautumaan mun ylipainosta kun ajattelin saavani hänestä samankokoisena vertaistukea. Tilanne kääntyi minua vastaan. Hän alkoi kuittailemaan mun painosta.. Tyyliin.. Taasko sä syöt ja mahtuuko se L koon paita sun päälle edes. Tykkään sisustaa ja hän ei. Hän tuli meille ja otti oikeudekseen alkaa arvostelemaan kotiani. Minä en hänen kotia arvostele koska haluan olla kohtelias. Terveydentilani takia olin pitkään kuntoutustuella kuten hänkin oli. Siitä kuittaili että sinä se olet rampannut lääkärissä jo moneen kertaan. Nyt tuntuu ettei huvittaisi enää mennä kylään hänen luo, mutta mieheni loukkaantuu jos en mene..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehesikin haluaa että sulle v*ttuillaan? Tuo on kyllä isompi ongelma kuin se sisko.

Vierailija
2/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ilkeä ihminen, joka haluaa pahoittaa sinun mielesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä? Mä en usko, että tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa.

Vierailija
4/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä joku mielenterveys ongelma? Ehkä miehesi vaan yrittää olla siskolle tukena. Joskus ihmisille pitää puhua kuin lapselle "mitä sanoit loukkasi minua"...

Vierailija
5/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisnuna arvostelisin yhtä rankasti hänenkin kotiaan. Ihan vaan näyttääkseni miehelle ja siskolle, että sun yli ei kävellä. Luovu kiltteydestä.

Vierailija
6/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sekä sinä että sun miehen sisko asutte molemmat yksin vai miksi ihmeessä se miehen sisko arvostelee kotiasi, ei lainkaan sinun ja miehen yhteistä kotia?

Sinulla on asenneongelma.

Vierailija
7/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se projisoi omat epävarmuutensa painostaan ja ilmeisesti kodistaan suhun. Ei se sitä varmaan tietoisesti tee.

Vierailija
8/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun miehesi saa pahoittaa ihan rauhassa mielensä, mutta sinä et ole se jonka täytyy yrittää väkisin kuunnella tuollaista p#skaa. Sinuna jo sanoisin, että: "hei, nyt loppu! Tuo loukkaa minua, ja vaadin että lopetat tuon ja pyydät anteeksi. Tämä on minun kehoni, ja sinä et ole mikään sitä arvostelemaan. Tämä on minun kotini, sinulla ei ole oikeutta tulla varta vasten arvostelemaan tänne. Pidä huoli omista asioistasi, minun eivät kuulu sinulle. En minäkään arvostele sinua tai sinun kotiasi. Olen kyllästynyt tähän, ja olet todella typerä ihminen kun lauot tuollaisia suusta. Kaikista ei tarvitse pitää, mutta voi opetella pitämään suunsa kiinni."

Samalla puhuisin miehesi kanssa. Sinun miehesi tehtävänä ensisijassa olisi syytä puhua siskolleen asiasta, ja kertoa että ei ole kivaa kun sinua arvostelee tuolla tavalla. Jos siis hän yhtään välittää sinusta, mutta kyllä tuollaiselle ns." miehelle" antaisin kengän kuvion peppuun ja lähtisin hi####n sieltä. Jos siis suinkin mahdollista.

Vierailija
9/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans yks miehen sukulainen oli kova arvostelemaan. Tuli juhlissa huomauttelemaan painosta, piti turhuutena kun tykkäsin kattaa pöydän kauniisti ym älytöntä. Tein heti selväksi etten siedä tuollaista ja pyysin miestäni sanomaan asiasta sukulaiselleen. Ei loppunut vielä siihen ja tämän kohteliaan huomautuksen jälkeen aloin sitten antaa samalla mitalla takaisin. Arvostelu loppui! Ja loppui myös lähes kaikki kanssakäyminen tämän henkilön ja minun välillä, mutta asia ei minua haittaa. Muodolliset välit riittää. Älä ap anna ihmisten lytätä sinua!